Η Haas ετοιμάζεται να φέρει ένα αξιόλογο σύνολο νέων εξαρτημάτων στο Καναδικό Grand Prix, αφού καθυστέρησε σκόπιμα την πρώτη της σημαντική αναβάθμιση για το φετινό μονοθέσιο.
Ενώ η αμερικανική ομάδα δυσκολεύτηκε στο Μονακό το περασμένο Σαββατοκύριακο, έχει απολαύσει κατά τ’ άλλα ένα δυνατό ξεκίνημα στη σεζόν, ακόμη και τερματισμό στην έκτη θέση στην Ισπανία, παρά το γεγονός ότι άλλες ομάδες είχαν εισαγάγει αναβαθμίσεις γι’ αυτόν τον αγώνα.
Ο επικεφαλής της Haas, Gunther Steiner, δήλωσε στην Ισπανία ότι ήταν μια συνειδητή επιλογή για την ομάδα να περιμένει να εισάγει νέα εξαρτήματα στη VF-18, κάτι που θα συμβεί όμως στο Μόντρεαλ το επόμενο Σαββατοκύριακο.
«Έχουμε αρκετά σημαντικές αλλαγές», είπε. «Εμπρόσθια πτέρυγα, πάτωμα, και όλη την περιοχή των πλευρικών αεροδυναμικών βοηθημάτων (bargeboards), έχουμε κάνει αυτές τις ενημερώσεις.
«Προφανώς, ο στόχος τους είναι να πάνε πιο γρήγορα, να αποκτήσουμε ταχύτητα.
«Πολλοί έφεραν τις αναβαθμίσεις τους στην Ισπανία. Αποφασίσαμε να τις φέρουμε στον Καναδά για να έχουμε λίγο περισσότερο χρόνο, γιατί είμαστε ακόμα μια μικρή ομάδα και δεν μπορούμε να αντιδρούμε τόσο γρήγορα όσο οι μεγάλες.»
Η Haas χρειάστηκε να απομακρύνει τα bargeboards από τα μονοθέσια του Romain Grosjean και του Kevin Magnussen στο Μονακό λόγω της δομικής ευθραυστότητα τους.
Και οι δύο οδηγοί είχαν υποστεί τέτοιου είδους αστοχίες σε προηγούμενα Grand Prix.
Η απομάκρυνση αυτών των αεροδυναμικών εξαρτημάτων, τα οποία έχουν ενισχυθεί ως μέρος του πακέτου αναβάθμισης, συνέβαλαν σε ένα απογοητευτικό Σαββατοκύριακο στο Μονακό.
Ωστόσο, οι δυσκολίες της Haas είχαν επιδεινωθεί από την αδυναμία να λειτουργήσουν οι μαλακότερες ενώσεις της Pirelli, ιδιαίτερα η hypersoft που έκανε το ντεμπούτο της στο Μονακό και θα χρησιμοποιηθεί και πάλι στον Καναδά.
«Οι συνθέσεις των ελαστικών πρόκειται να αποτελέσουν την πρώτη προτεραιότητα που πρέπει να κατανοήσουμε με το νέο πακέτο», δήλωσε ο Grosjean.
«Η πίστα είναι πολύ διαφορετική. Είναι πολύ πιο υψηλής ταχύτητας με περισσότερα κράσπεδα, άρα οι ρυθμίσεις είναι εντελώς διαφορετικές.
«Πρέπει να κατανοήσουμε λίγο περισσότερο τα hypersofts πριν κατευθυνθούμε προς τον Καναδά.
«Στον αγώνα, για να είμαι ειλικρινής, οι τρεις διαφορετικές γόμες δεν λειτούργησαν για εμάς.
«Απλά περιφερόμασταν γύρω γύρω, δεν οδηγούσαμε, δεν πιέζαμε τόσο σκληρά όσο θέλαμε.»
Ο Magnussen είχε προβλέψει ότι το Μονακό θα ήταν δύσκολο για την Haas επειδή έδωσε περισσότερη έμφαση στη μηχανική απόδοση και η μεγαλύτερη δύναμη της ομάδας φέτος είναι το αεροδυναμικό πακέτο.
Ο ίδιος δήλωσε ότι η Haas έμαθε κάτι σχετικά με την hypersoft στο Μονακό που θα προσπαθήσει να δουλέψει στον Καναδά για να ενισχύσει την απόδοσή της.
«Τα hypersoft είναι καλά ελαστικά, αν και στο Μονακό νομίζω ότι ήταν ακόμα πολύ δύσκολο, ήταν ανέφικτο να τα κάνουμε να λειτουργήσουν», είπε.
«Ας ελπίσουμε ότι στον Καναδά θα είναι λίγο πιο εύκολο. Υπάρχουν περισσότερες ευθείες για να πιέσουμε τα ελαστικά με μεγάλη ταχύτητα ώστε να τα φέρουμε σε καλή κατάσταση.»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!