Η Haas επιβεβαίωσε ότι θα δοκιμάσει τα φρένα της Carbone Industrie ξανά την Παρασκευή στο Silverstone.
Καθώς τα προβλήματα της ομάδας με τα φρένα συνεχίζονται, ειδικά για τον Romain Grosjean, η Haas επιβεβαίωσε ότι θα δοκιμάσει τα φρένα της Carbone Industrie στο Silverstone την Παρασκευή.
«Το πλάνο μας είναι να δοκιμάσουμε και στα δύο μονοθέσια τα φρένα της Carbon Industrie την Παρασκευή, στο FP1 και, αν όλα πάνε καλά, στο FP2, για να δούμε αν όλα λειτουργήσουν στη δεύτερη μας προσπάθεια», δήλωσε ο επικεφαλής της ομάδας, Guenther Steiner. «Εάν δουλέψουν καλά, τότε θα τα χρησιμοποιήσουμε όλο το Σαββατοκύριακο.»
Από το δεύτερο μισό του 2016, η αμερικανική ομάδα υπέστη ζημιά στα φρένα και ενώ δοκίμασε αυτά της Carbone Industrie στη Βραζιλία, δεν την ικανοποίησαν. Αυτό ήταν που οδήγησε την ομάδα να παραμείνει με τα φρένα της Brembo.
Στη συνέχεια, η Haas έτρεξε με τα αυτά της Carbone Industrie στις δοκιμές της Παρασκευής στο Σότσι, αλλά τελικά αποφάσισε να επιστρέψει στην Brembo.
«Η ψύξη δεν ήταν ικανοποιητική. Αν δεν ψυχθούν αρκετά, υπερθερμαίνετε το φρένο και το πεντάλ δε λειτουργεί καλά. Η φθορά, επίσης, είναι πολύ υψηλή», εξήγησε ο Steiner.
«Το εξετάσαμε για να δούμε εάν θα μπορούσαμε να αντέξουμε σε όλον τον αγώνα, αλλά συνειδητοποιήσαμε ότι ήταν ανέφικτο», παραδέχτηκε. «Οπότε, αποφασίστηκε να επιστρέψουμε στην Brembo.
«Όλοι πρέπει να καταλάβουν ότι πρόκειται για ένα πολύ εξελιγμένο σύστημα πέδησης. Δεν είναι εύκολο να το διορθώσεις. Και αυτό γιατί το σύστημα αποτελείται από αρκετά πολύπλοκες και προηγμένες τεχνολογίες.
«Όταν αλλάζεις προμηθευτή, αντιμετωπίζεις ορισμένα προβλήματα που δεν τα γνωρίζεις από πριν αν δεν τα δοκιμάσεις στην πίστα. Χωρίς δοκιμές κατά τη διάρκεια της σεζόν, θα πρέπει να γίνεται αυτό στο FP1 και FP2. Χωρίς την κατάλληλη δοκιμή δεν μπορούμε να κάνουμε τροποποιήσεις. Αναγκαστικά, περιμένουμε δύο εβδομάδες για να κάνουμε κάτι. Δεν σημαίνει ότι δεν εργαζόμαστε σκληρά. Όλη η ομάδα μας είναι ικανή.
Στην Αυστρία, ο Steiner ερωτήθηκε εάν η Ferrari χρησιμοποιεί το ίδιο σύστημα πέδησης και γι ‘αυτό ο Grosjean θα αντιμετώπιζε τα ίδια προβλήματα με την SF70H.
«Δεν ξέρω τι χρησιμοποιεί η Ferrari, αλλά προφανώς είναι πολύ παρόμοια”, δήλωσε ο Ιταλός της Haas. «Δεν ξέρω ποια είναι τα τεχνικά χαρακτηριστικά του υλικού που χρησιμοποιούν, αλλά υπάρχει μια διαφορά στην αεροδυναμική. Πρέπει εμείς να βελτιώσουμε τη δική μας. Αυτή η διαφορά είναι και ο λόγος που παρουσιάζεται μεγαλύτερη υπερθέρμανση στα φρένα μας.»
«Η διαφορετική εμπρός πτέρυγα, που επιτρέπει μικρότερη διέλευση του αέρα από τα φρένα, και ο τρόπος φρεναρίσματος του Grojean οδηγούν σε υπερθέρμανση. Φρενάρει έντονα την τελευταία στιγμή και μετά στρίβει, σε σύγκριση με άλλους οδηγούς. Επομένως, θέλουμε να έχουμε ένα μονοθέσιο το οποίο θα αντέχει το στυλ φρεναρίσματος του.»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!