Ο επικεφαλής της Haas, Guenther Steiner, περιέγραψε τι πήγε στραβά με τα δύο μονοθέσια και οδηγήθηκαν σε εγκατάλειψη στον εναρκτήριο αγώνα της φετινής σεζόν.
Η αμερικανική ομάδα υπέστη διπλή καταστροφή κατά τη διάρκεια του αγώνα στη Μελβούρνη, την ώρα που και οι δύο οδηγοί της, Kevin Magnussen και Romain Grosjean, βρισκόντουσαν μέσα στην πρώτη πεντάδα. Ο Magnussen ήταν ο πρώτος που προχώρησε σε αλλαγή ελαστικών για την Haas λόγω της θέσης του στην πίστα, αλλά αναγκάστηκε να σταματήσει στη Στροφή 4 με τον πίσω αριστερό τροχό του χαλαρωμένο, πριν ο Grosjean “χτυπηθεί” από ένα παρόμοιο πρόβλημα, δύο γύρους αργότερα, στον μπροστά αριστερό τροχό.
Ο Steiner επιβεβαίωσε ότι και τα δύο μπουλόνια των τροχών και στα δύο μονοθέσια ήταν στραβά βιδωμένα, που σημαίνει ότι δεν ήταν σωστά τοποθετημένα και τα οποία ανάγκασαν το σταμάτημα εντός πίστας.
Το αφεντικό της Haas υπογράμμισε ότι το συμβάν οφείλεται περισσότερο σε ανθρώπινο λάθος και σε έλλειψη εξάσκησης πάνω στα pit-stop στην Αυστραλία παρά σε κάποιο διαδικαστικό πρόβλημα. Επίσης, περιέγραψε το περιστατικό ως “απίστευτο” καθώς η ομάδα είχε εξασκηθεί αρκετές φορές πάνω σε αυτό το κομμάτι κατά τη διάρκεια του χειμώνα και στις δοκιμές.
«Είχαμε δύο αποτυχίες στα pit-stop, δεν “κούμπωσαν” σωστά οι τροχοί – γι’ αυτό έπρεπε να ακινητοποιήσουμε τα μονοθέσια», είπε ο Steiner. «Όσο και να μην θέλουμε να το πούμε, αυτά συμβαίνουν σε ένα αγώνα, αν και δεν θα έπρεπε.
«Είναι σχεδόν απίστευτο να γίνεται αυτό σε έναν αγώνα και στα δύο μονοθέσια, ενώ βρίσκεσαι στην 4η και 5η θέση. Είναι πολύ απογοητευτικό.»
Ο Steiner λέει ότι η ομάδα του θα επιδιώξει να διορθώσει το θέμα και θα συνεχίσει να υποστηρίζει το πλήρωμά του pit, καθώς τα μέλη του γκαράζ της Haas φάνηκαν εμφανώς απογοητευμένα μετά τις αποτυχίες στην Αυστραλία και είναι σίγουρο ότι τα ζητήματα δεν θα εμφανιστούν στους επόμενους αγώνες.
Πρόσθεσε: «Το καλό που μπορούμε να πάρουμε από αυτό είναι ότι το μονοθέσιο είναι ανταγωνιστικό. Απλά πρέπει να σηκώσουμε κεφάλι για να προετοιμαστούμε καλά για το Μπαχρέιν. Θα επικεντρωθούμε σ’ αυτό και θα βελτιώσουμε τις αλλαγές μας.»
Στην Haas επιβλήθηκε πρόστιμο ύψους 10.000 € (5.000 ευρώ ανά μονοθέσιο) για μη ασφαλή απελευθέρωση από τα pit, σημειώνοντας ότι «η ομάδα διέταξε το μονοθέσιο να ακινητοποιηθεί αμέσως».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!