Η Haas έχει μεγάλες προσδοκίες για τις αναβαθμίσεις της Ουγγαρίας, αλλά δεν περιμένουν κάτι από αυτές στο Spa ή στη Monza.
Οι σημαντικότερες εξελίξεις της VF-22 για τη φετινή σεζόν είχαν προγραμματιστεί να κάνουν τη διαφορά στο Hungaroring και ακόμα και εκεί χρησιμοποιήθηκαν μόνο στο μονοθέσιο του Kevin Magnussen.
Ο λόγος για αυτό ήταν οι έξοδοι του Mick Schumacher το πρώτο τρίτο της χρονιάς, που επιβάρυναν τα οικονομικά της ομάδας και έχουν αναγκάσει τον Γερμανό να περιμένει το τέλος της καλοκαιρινής διακοπής για τις δικές του αναβαθμίσεις.
Αλλά στην πράξη ο 23χρονος θα χρειαστεί να περιμένει ακόμα περισσότερο για να δει την επίδρασή τους καθώς, σύμφωνα με τον Guenther Steiner, οι αναβαθμίσεις στο μονοθέσιο δεν είναι χρήσιμες για δύο από τα τρία επόμενα Grand Prix, συγκεκριμένα αυτά του Βελγίου και της Ιταλίας.
«Σε μια τυπική πίστα σίγουρα δουλεύουν πολύ καλύτερα,» δήλωσε ο Steiner στο Motorsport-Magazin.com. «Οπότε μην κρίνετε τις αναβαθμίσεις από την απόδοσή μας στο Spa και τη Monza.»
Ο λόγος για αυτήν τη διαφορά είναι προφανώς ότι τόσο το Βελγικό όσο και το Ιταλικό Grand Prix γίνονται σε πίστες πολύ υψηλών ταχυτήτων και η Haas εξακολουθεί να έχει προβλήματα με την αεροδυναμική αντίσταση.
Είναι θέματα πάνω στα οποία δουλεύει η ομάδα για το 2023 αλλά που δε θα αντιμετωπιστούν φέτος καθώς, μετά τη Monza, δε θα είναι το ίδιο σημαντικά λόγω της φύσης και της χάραξης των εναπομεινάντων αγώνων.
«Μπορέσαμε να ετοιμάσουμε μερικές μικρές αναβαθμίσεις για τις πίστες υψηλών ταχυτήτων αλλά δεν πρόκειται να κάνουν το μονοθέσιο 5-7 χιλιόμετρα ταχύτερο,» πρόσθεσε ο Steiner.
«Πρέπει να καταφέρουμε να έχουμε μια εξέλιξη στο συγκεκριμένο τομέα για του χρόνου επειδή για φέτος είναι ήδη πολύ αργά.
Δεν μπορέσαμε να έχουμε κάτι μεγάλο έτοιμο για το Spa ή τη Monza και δεν έχει νόημα για τους επόμενους αγώνες καθώς δε χρειάζεσαι τέτοιο στήσιμο τότε.»
Η Haas έχει καταφέρει να έχει σημαντική εξέλιξη σε σύγκριση με την πολύ αδύναμη προηγούμενη σεζόν, όπου η ομάδα δεν πήρε βαθμούς και σταμάτησε νωρίς την εξέλιξη του μονοθεσίου για να επικεντρωθεί στο 2022.
Με 34 βαθμούς φέτος, βρίσκονται έβδομοι στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, 7 βαθμούς μπροστά από την AlphaTauri και 14 από την Aston Martin. Δε φαίνεται να χρειάζονται μεγάλες αλλαγές και αναβαθμίσεις για να διατηρήσουν τη θέση τους, αλλά προφανώς δεν τους επιτρέπεται και να μείνουν στάσιμοι.
Οι πολλές αλλαγές στο μονοθέσιο που εμφανίστηκαν στην Ουγγαρία ήταν ένα πρώτο βήμα, με τον Steiner να θεωρεί ότι οι καλύτερες ευκαιρίες της ομάδας για επιπλέον βαθμούς, βάσει χάραξης πίστας, βρίσκονται στους αγώνες της Ολλανδίας, της Σιγκαπούρης και της Βραζιλίας.
Πηγή: planetf1.com
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!