Η Haas πιστεύει πως το μονοθέσιό της για το 2019 έχει ένα βασικό πρόβλημα με το να μην καταφέρνει να κάνει τα ελαστικά να λειτουργούν σωστά σε πίστες με μεγάλες ευθείες και στροφές μικρών ταχυτήτων.
Μετά από ένα ενθαρρυντικό ξεκίνημα της σεζόν στην Αυστραλία όπου ο Kevin Magnussen τερμάτισε πίσω από τις τρεις κορυφαίες ομάδες ως καλύτερος των υπολοίπων, η ομάδα είχε δύο δύσκολα Σαββατοκύριακα σε Μπαχρέιν και Κίνα.
Και στις δύο περιπτώσεις βρήκαν τους εαυτούς τους να παλεύουν να κρατήσουν τα ελαστικά τους στο σωστό παράθυρο λειτουργίας στους αγώνες. Αυτά τα χαρακτηριστικά έχουν κάνει το αφεντικό της ομάδας Gunther Steiner να είναι ξεκάθαρος ως προς την ανάγκη επίλυσης για να ξεπεραστεί το πρόβλημα, αλλιώς θα η ομάδα θα αντιμετωπίσει περισσότερες θλίψεις σε ορισμένες πίστες φέτος.
“Είναι οι πίστες με υψηλές ταχύτητες, μεγάλες ευθείες και αργές στροφές όπου δε μπορούμε να θερμάνουμε τα ελαστικά”, εξήγησε ο Steiner σχετικά με το τι πάει στραβά με το μονοθέσιο του 2019.
“Στις δοκιμές του χειμώνα είχε κρύο αλλά στη Βαρκελώνη φορτίζαμε τα ελαστικά πολύ και έχεις ενέργεια να βάλεις και θερμαίνονται τα ελαστικά και είναι μια χαρά. Στην Αυστραλία ήμασταν καλά, η θερμοκρασία ήταν υψηλότερη, όλα δούλεψαν για εμάς. Αλλά στο Μπαχρέιν και εδώ (Κίνα) απλά δεν δουλεύει”.
Ο Steiner είπε πως δεν υπήρχε κάποιος παράγοντας που μόνος του να πυροδότησε το πρόβλημα, αλλά ήταν μια ποικιλία προβλημάτων που συνδυάστηκαν.
“Είναι ένας συνδυασμός όλων”, πρόσθεσε. “Είναι συνδυασμός, δεν μπορείς να το χρεώσεις στη δυναμική των οχημάτων. Είναι η αεροδυναμική, είναι όλα. Όλα παίζουν τον ρόλο τους”.
“Για παράδειγμα η ψύξη των φρένων, υπάρχουν πολλά πράγματα που συμβαίνουν εκεί. Πηγαίνεις στην αεροσήραγγα, προσπαθείς να προσθέσεις θερμότητα στα ελαστικά με τον ένα τρόπο ή τον άλλο. Από αεροδυναμικής άποψης, από την ψύξη των φρένων, από την άποψη της θέρμανσης των φρένων ή από την άποψη της δυναμικής των οχημάτων. Αλλά δεν έχουμε κάποια λύση για την ώρα. Όταν θα την έχουμε, θα σας πω πως την βρήκαμε”.
Πρόσθεσε: “Πιστεύω πως μπορούμε να το ξεπεράσουμε, πιστεύω πως ξεπεράσαμε πολλά πράγματα. Νομίζω πως πρέπει να δουλέψουμε σκληρά πάνω σε αυτό”.
“Μετά το Μπαχρέιν μείναμε εδώ για δοκιμές και βρήκαμε ποιο είναι το πρόβλημα, αλλά μετά το Μπαχρέιν δεν είχαμε χρόνο να αντιδράσουμε γιατί οι δοκιμές τελείωσαν την Τετάρτη. Έτσι πρέπει να δούμε τι μπορούμε να βρούμε τώρα για να λύσουμε το πρόβλημα”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!