Ο διευθυντής της Glickenhaus Racing λέει ότι η ομάδα του Hypercar “έχει ακόμα πράγματα να βελτιώσει” κατά τη διάρκεια των δοκιμών πριν από τον 24ωρο αγώνα του Le Mans, αφού ο Olivier Pla έκανε τον ταχύτερο γύρο στις δοκιμές.
Η Pla σημείωσε χρόνο 3:29.115 το βράδυ της Κυριακής για να στείλει το No. 708 Glickenhaus 007 LMH στην κορυφή του πίνακα των 62 αυτοκινήτων, ξεπερνώντας τις αντίπαλες συμμετοχές από την Toyota και την Alpine.
Μετά τη δεύτερη από τις δύο δοκιμαστικές περιόδους, ο Luca Cianchetti της Glickenhaus είπε ότι η ομάδα ενισχύθηκε με πιο γρήγορο ρυθμό, αλλά επίσης αναγνώρισε ότι πρέπει να γίνει περισσότερη δουλειά στις περιόδους που θα οδηγήσουν στον αγώνα του επόμενου Σαββατοκύριακου.
“Είναι η πρώτη φορά που ερχόμαστε στο Le Mans με αυτό το αυτοκίνητο, οπότε προσπαθούμε να βρούμε όλες τις επιδόσεις”, δήλωσε ο Cianchetti στο Sportscar365.
“Δεν κρύβουμε τίποτα, προσπαθούμε απλώς να κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε. Ήταν μια καλή συνεδρία. Υπάρχουν ακόμα κάποια πράγματα που πρέπει να βελτιωθούν στο αυτοκίνητο, κάποια μικρά ζητήματα.”
“Δεν κάναμε όσο το δυνατόν περισσότερους γύρους, κάτι που είναι η απόδειξη ότι δουλεύουμε ακόμα. Είμαστε χαρούμενοι, ούτως ή άλλως. Μπορούμε να πούμε ότι δεν είμαστε μακριά.”
Ο Cianchetti εξήγησε ότι η Glickenhaus χώρισε την προσέγγιση της στην ημέρα των δοκιμών μεταξύ των δύο αυτοκινήτων.
Το Νο. 708 που οδηγούσαν οι Pla, Pipo Derani, Franck Mailleux και Gustavo Menezes ολοκλήρωσε συνολικά 70 γύρους στις εννέα ώρες του διαθέσιμου χρόνου πίστας, ενώ το Νο. 709 των Romain Dumas, Richard Westbrook και Ryan Briscoe έκανε 69 γύρους στην πορεία των 8,5 μιλίων.
Ενώ το Νο. 708 κατέληξε στην κορυφή των χρόνων, το Νο. 709 κατέλαβε την πέμπτη θέση, σχεδόν δύο δευτερόλεπτα από τον κορυφαίο ρυθμό, αλλά ο Chianchetti εξήγησε γιατί συνέβη αυτό.
“Πρέπει να εξετάσουμε τα δεδομένα και να δούμε πώς συμπεριφέρεται το αυτοκίνητο”, είπε.
“Κάναμε δύο πολύ διαφορετικές δουλειές στα δύο αυτοκίνητα, δουλεύοντας σε διαφορετικά θέματα. Το ένα αυτοκίνητο δούλευε περισσότερο στο setup και το άλλο περισσότερο στις ρυθμίσεις ελέγχου.”
“Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είχαμε διαφορά απόδοσης μεταξύ των δύο αυτοκινήτων.”
“Το Νο. 708 δούλευε στο setup. Τώρα πρέπει να συγχωνεύσουμε τα πάντα μαζί και να δούμε αν μπορούμε να βρούμε κάτι μεταξύ της εξόδου που κάναμε με το ένα αυτοκίνητο και της εξόδου που κάναμε με το άλλο.”
“Μπορώ να σας πω ότι ήταν μια πολύ καλή ημέρα δοκιμών.”
Team Glickenhaus.
.
.#glickenhaus #scgadventure #lemans #24hoursoflemans #lemans24h #poweredbymotul pic.twitter.com/0BzuNzt0Pb— Scuderia Cameron Glickenhaus (@Glickenhaus) August 14, 2021
Η ομάδα είναι πιο αισιόδοξη για τη μακροζωία των φρένων
Από άποψη αξιοπιστίας, ο Cianchetti πρότεινε ότι η Glickenhaus βρίσκεται σε “πολύ καλύτερη θέση” στο Le Mans από ό, τι στη Monza όπου υπέστη μεγάλη φθορά φρένων.
Το Νο. 709 πήρε το προβάδισμα του προηγούμενου γύρου στο WEC όταν το Νο. 7 της Toyota αντιμετώπισε προβλήματα, ωστόσο ο Romain Dumas μπόρεσε να απολαύσει μόνο λίγες στροφές στην κορυφή του grid, επειδή χρειάστηκε να μπει στα pit για μια δαπανηρή αλλαγή φρένων.
Ο αγώνας στη Monza, ο οποίος περιλάμβανε επίσης ένα ηλεκτρικό ζήτημα που επηρέασε την αλλαγή ταχυτήτων του Νο. 708, έθεσε ερωτήματα σχετικά με την αξιοπιστία των αυτοκινήτων της Glickenhaus για τις 24 ώρες.
“Είμαστε σε πολύ καλύτερη κατάσταση εδώ, γιατί η πίστα είναι πολύ λιγότερο επιθετική στα φρένα”, εξήγησε ο Cianchetti.
“Επίσης, καταφέρνουμε να τα στήσουμε με καλύτερο τρόπο. Πιστεύω ότι πρέπει να ρίξουμε ακόμα μια καλή ματιά στα σημερινά δεδομένα, αλλά δεν φαίνονται πολύ άσχημα προς το παρόν.”
“Στη Monza είχαμε μόνο ένα θέμα στο Νο. 709, οπότε δεν ήμασταν γεμάτοι προβλήματα το Σαββατοκύριακο.”
“Από άποψη αξιοπιστίας, το αυτοκίνητο είναι νέο. Δεν δοκιμάσαμε πολλά, αλλά έτσι κι αλλιώς είναι αξιόπιστο αυτοκίνητο. Εδώ έχουμε, ευτυχώς, περισσότερες πιθανότητες σε αυτή τη δοκιμή και την εβδομάδα για να φτιάξουμε το πακέτο για τον αγώνα.”
“Πιστεύω λοιπόν ότι κάναμε καλή δουλειά σήμερα. Ελπίζω ότι θα είμαστε έτοιμοι στο ξεκίνημα των 24 ωρών με το αυτοκίνητο στην καλύτερη δυνατή φόρμα.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!