Το αποτέλεσμα του Blancpain GT Series Endurance Cup 2016 αποφασίστηκε μόλις στον τελευταίο γύρο του τελευταίου αγώνα στο Nürburgring. Με την απουσία του Shane Van Gisbergen, οι Rob Bell και Côme Ledogar πήγαν στο Nürburgring ως ηγέτες στην κατάταξη, αλλά το δίδυμο, είχε τον Duncan Tappy για την περίσταση, είχε ένα φρικτό Σαββατοκύριακο. Οι κατατακτήριες δεν πήγαν όπως θα ήθελαν, και η #58 Garage 59 McLaren έπρεπε να ξεκινήσει από την 21η. Ο Rob Bell κατάφερε να αναρριχηθεί θέσεις αλλά όταν έχασε ένα σημείο φρεναρίσματος και είχε επαφή με ένα άλλο αυτοκίνητο, τιμωρήθηκε με μια ποινή διέλευσης. Η McLaren έπεσε μερικές θέσεις, αλλά η πιθανότητα να τελειώσει στους βαθμούς δεν είχε φύγει τελείως… μέχρι που ο Tappy δέχτηκε χτύπημα από πίσω και έπρεπε να επιστρέψει αργά πίσω στο pitlane με κλατάρισμα. Λαμβάνοντας το τιμόνι όταν το αυτοκίνητο ήταν έξω από το top-30, ο Côme Ledogar θα μπορούσε να ελπίζει μόνο ότι οι ανταγωνιστές τους δεν θα κατάφεραν να γεφυρώσουν το χάσμα στην κατάταξη του κυπέλλου.
Όταν ο Γάλλος πήρε το τιμόνι της McLaren, ο ίδιος και ο Bell και ο απών Van Gisbergen εξακολουθούσαν να οδηγούν στις βαθμολογίες εκείνης της στιγμής, χάρη σε μια σειρά απρόβλεπτων γεγονότων. Σε ένα ορισμένο σημείο κατά τη διάρκεια του αγώνα τριών ωρών, μόνο ένας από τους τέσσερις διεκδικητές του τίτλου ήταν στους βαθμούς.
Η #99 ROWE Racing BMW των Eng και Sims, μαζί με τον Nick Catsburg αυτό το Σαββατοκύριακο, δεν ήταν ποτέ σε θέση να βρεθεί μαζί με τους πρωτοπόρους αυτό το Σαββατοκύριακο, τερματίζοντας στην ταπεινή δέκατη θέση. Κατά τη διάρκεια του πρώτου stint φαινόταν πως η #8 Bentley Team M-Sport Continental των Soucek, Reip και Soulet θα σχηματίσουν μια επικίνδυνη απειλή για τους οδηγούς της McLaren, αλλά ένα πρόβλημα εμφανίστηκε κατά το πρώτο pit-stop – ένας από τους τροχούς κόλλησε και μόνο τρία ελαστικά άλλαξαν, πράγμα που σημαίνει ότι δεν μέτρησε ως υποχρεωτική στάση, και ανάγκασαν την ομάδα να κάνει μια επιπλέον στάση.
Αυτό άφησε ένα αυτοκίνητο στο δρόμο της δόξας της McLaren, δηλαδή την #84 AMG-Team HTP Motorsport Mercedes των Buhk, Baumann και Jaafar, αλλά έπρεπε να τερματίσει στο βάθρο για να κλείσει το χάσμα 15-βαθμών που τους χώριζε από τους οδηγούς της McLaren. Το τρίο τα έδωσε όλα, αλλά έπρεπε να συμβιβαστεί με την τέταρτη, μια θέση λιγότερο από τη νίκη του κυπέλλου.
Αυτό δεν σημαίνει ότι οι ανησυχίες της McLaren τελείωσαν. Μπροστά, οι δύο οδηγοί ήταν σε σκληρή μάχη, προσπαθώντας να διεκδικήσουν την πρώτη νίκη αντοχής της σεζόν. Για έναν από αυτούς, τον Christian Engelhart, θα ήταν ακόμα και η πρώτη του νίκη στο Blancpain GT Series, για τον γερμανό που έκανε το ντεμπούτο του στο Series στο Nürburgring. Μετά από παρέμβαση του αυτοκινήτου ασφαλείας περίπου 40 λεπτά πριν από το τέλος του αγώνα, ο Engelhart δεν είχε κανέναν άλλο εκτός από τον Laurens Vanthoor πίσω από το πίσω φτερό της #16 Grasser Racing Team Lamborghini του. Ο πρωταθλητής του 2014 Blancpain Endurance έκανε κάθε δυνατή προσπάθεια για να προσπαθήσει και να περάσει την πράσινη Lambo, επειδή μια νίκη θα έδινε στην Belgian Audi Club Team WRT το στέμμα των ομάδων. Μια επαφή – και πιθανή βλάβη σε ένα από τα αυτοκίνητα – θα μπορούσε να προωθήσει τις Mercedes των Buhk, Baumann και Jaafar στην απαραίτητη τρίτη θέση.
Αλλά και οι δύο Engelhart και Vanthoor έδειξαν ότι οι αγώνες GT στο όριο μπορεί να είναι δίκαιοι, ακόμα και αν το διακύβευμα είναι υψηλό. Ο Engelhart κράτησε την Audi R8 πίσω, μοιράζοντας την πρώτη του νίκη της Grasser Racing Team για το 2016 με τους συμπαίκτες του Mirko Bortolotti και Rolf Ineichen, ο οποίος είχε κάνει ένα άψογο και γρήγορο πρώτο κομμάτι.
Ο Vanthoor έπρεπε να συμβιβαστεί με τη δεύτερη θέση, που ήταν επίσης η θέση Belgian Audi Club Team WRT στην κατάταξη των ομάδων, που η ομάδα τελείωσε με 71 βαθμούς, ακριβώς τον ίδιο αριθμό όπως η Bentley Team M-Sport (για την οποία η #7 Continental τερμάτισε στην ένατη θέση μετά την εκκίνηση από το pitlane) και την Garage 59 McLaren. Αλλά επειδή η ομάδα της McLaren έχει κερδίσει δύο αγώνες φέτος, κατέκτησαν το κύπελλο.
Προφανώς, η μεγαλύτερη προσοχή πήγε στους νικητές των οδηγών Endurance Cup. Ο Côme Ledogar ξέσπασε σε δάκρυα όταν άκουσε τις καλές ειδήσεις από το ράδιο, ο Rob Bell γιόρταζε με το σύνολο του πληρώματος Garage 59 στο box και ο Shane Van Gisbergen, που αγωνιζόταν στην Αυστραλία αυτό το Σαββατοκύριακο και έβλεπε Κύπελλο αντοχής Blancpain GT Series στο livestream, θα μπορούσε πλέον να σταματήσει το μάσημα στα νύχια του και να απολαύσει τον τίτλο. Ο μάνατζερ της ομάδας Garage 59, Bas Leinders είναι ο πρώτος μάνατζερ στην ιστορία του Blancpain GT Series που παίρνει το Κύπελλο αντοχής με δύο διαφορετικές ομάδες, αφού κέρδισε με την ομάδα Marc VDS Racing το 2013.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!