Ο επικεφαλής της ομάδας της Red Bull Racing, Christian Horner, λέει ότι η Formula πρέπει να «αποδώσει» εάν η εταιρεία ενεργειακών ποτών πρόκειται να διατηρήσει την παρουσία της στο άθλημα και μετά το 2021.
Οι ομάδες δεν έχουν δεσμευτεί ακόμη για την παρουσία τους, επειδή δεν έχει υπογραφεί καμία νέα συμφωνία ως τώρα, και η νέα διοίκηση της F1 έχει καταστήσει σαφές ότι όσοι είχαν προνομιακές συμφωνίες υπό τον Bernie Ecclestone – συμπεριλαμβανόμενης της Red Bull – θα πρέπει να αποδεχθούν ισότιμους όρους ανταγωνισμού.
Η Red Bull ανησυχεί επίσης για τα ανώτατα όρια του μπάτζετ, καθώς είναι η μόνη από τις τρεις μεγάλες ομάδες που δεν συνδέεται με κάποιον κατασκευαστή αυτοκινήτων, ενώ έχει αμφιβολίες σχετικά με το πόσο δίκαιοι θα μπορούσαν να είναι οι περιορισμοί.
Ο Horner αναγνώρισε ότι το αφεντικό της Red Bull, Dietrich Mateschitz, θα μπορούσε να αποσύρει την ομάδα αν δεν είναι ικανοποιημένος με το σχήμα της F1 το 2021.
Ο Horner δήλωσε στο Motosport.com:
«Απολύτως αυτό είναι δικαίωμά του (αν μείνει ή όχι). Είναι παθιασμένος με το μηχανοκίνητο αθλητισμό, είναι παθιασμένος με την F1 και αρκετά ενθουσιώδης για την νέα συνεργασία με την Honda και τις δυνατότητες που θα προσφέρει, αλλά θα πρέπει η F1 να αποδίδει για το σήμα της Red Bull. Πρέπει να είναι συναρπαστική, οικονομικά αποδοτική και οι αγώνες πρέπει να είναι σπουδαίοι, και πρέπει να είμαστε σε θέση να παίξουμε με ίσους και ισότιμους όρους ανταγωνισμού με τις ομάδες κατασκευαστών. Νομίζω ότι όλοι μας περιμένουμε να δούμε πως θα είναι η F1 μετά το 2020».
Ο Horner είπε ότι μια πετυχημένη αρχή της εταιρικής σχέσης με την Honda δεν θα ήταν απαραίτητη για την διατήρηση του κινήτρου του Mateschitz.
«Δεν έχει ποτέ έλλειψη κινήτρου. Μέσα από τις καλές και κακές ημέρες ήταν πάντα εξαιρετικά υποστηρικτικός, και επένδυσε πιθανότητα περισσότερο στην F1 από οποιαδήποτε άλλη οντότητα: δύο ομάδες F1, ένα grand prix, συν όλες οι προωθητικές διοργανώσεις που κάνει η Red Bull ανά τον κόσμο για την F1. Δεν θα το έκανε αν πραγματικά δεν πίστευε στο άθλημα».
Ο Bernie Ecclestone από τη μεριά του, πιστεύει ότι όσο δεν υπάρχει συμφωνία Concorde, υπάρχει κίνδυνος οι ομάδες ή οι κατασκευαστές να αποχωρήσουν από το άθλημα.
«Όσο περισσότερο το αφήνουν, τόσο περισσότερες οι πιθανότητες είναι να σταματήσουν μερικές ομάδες. Ίσως η Mercedes να πάει στην Formula E, επειδή πιστεύει ότι είναι περισσότερη σύμφωνη με τον τρόπο που θα κινηθεί η αυτοκινητοβιομηχανία. Η Red Bull δεν χρειάζεται να είναι μέσα στο σπορ, καθώς παίρνει τόση πολλή δημοσιότητα από όλα τα άλλα πράγματα που κάνει – αν σταματήσει δεν πρόκειται να τη βλάψει καθόλου”.
“Οι άνθρωποι σκέφτονται ότι η Ferrari δεν θα σταματήσει ποτέ, αλλά η μάρκα είναι τόσο ισχυρή και θα ήταν επίσης πολύ δύσκολο να την βλάψει. Θα μπορούσαν εύκολα να κάνουν κάτι άλλο στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Όσο περισσότερο το αφήνουν, τόσο χειρότερο είναι για όλους, και για τις ομάδες, αλλά και για την εταιρεία διαχείρισης της F1”.
“Από ό,τι καταλαβαίνω, κανείς δεν έχει πει το πιο σημαντικό πράγμα – αυτό είναι αυτό που θέλουμε να σας πληρώσουμε, θα θέλαμε ένα πολύ καλύτερο προϊόν και είμαστε έτοιμοι να σας το πληρώσουμε”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!