Η Ford δεν θα χρησιμοποιήσει το GT ως βάση για την είσοδο της στην κατηγορία hypercar για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής, σύμφωνα με τον τεχνικό υπεύθυνο της Multimatic.
Το GT πραγματοποίησε το ντεμπούτο του στο WEC το 2016 ως μέρος της τετραετούς συμφωνία μεταξύ της Ford Perdormance και της Multimatic όπου έτρεχε το πρόγραμμα της με εργοστασιακή υποστηρίξη.
Η συμφωνία έληξε τον περασμένο μήνα μετά τον αγώνα 24 ωρών του Le Mans, παρότι η Multimatic – όπου εξελίσσει και κατασκευάζει το GT για τις εκδόσεις δρόμου και αγώνων – επιδιώκει να συνεχίσει με αυτό το αυτοκίνητο ως ιδιωτική ομάδα.
Την πρώτη μέρα στο Goodwood Festival of Speed, οι δύο εταιρίες αποκάλυψαν το GT MKII με την αγωνιστική εκδοχή του, αλλά αποκλείστηκε για να χρησιμοποιηθεί ως βάση για την προγραμματισμένη είσοδο στην κατηγορία hypercar.
Ο Larry Holt, ο τεχνικός υπεύθυνος της Multimatic, είπε στο Motorsport.com: “Όχι, το καινούργιο αυτοκίνητο δεν έχει σχεδιαστεί [για την κατηγορία hypercar] καθόλου στο μυαλό μας. Η Ford είχε συμφωνία για 4 χρόνια, έκαναν όσα είπαν ότι θα έκαναν. Κοιτάνε να δουν τι θέλουν να κάνουν στην συνέχεια; Ναι.
“Το GT θα βρισκόταν πιο κοντά σε μία κατηγορία GTE-plus, αλλά η ACO δεν διάλεξε αυτή την κατεύθυνση. Επέλεξαν τους κανονισμούς για hypercars. Αυτό δεν είναι ένα hypercar.”
Αν και ο Holt απέκλεισε την χρήση του GT, είπε ότι η Ford εξακολουθεί να κοιτά ενεργά το να συμμετάσχει με την Aston Martin και την Toyota για το 2020/2021 στην καινούργια χρονιά των κανονισμών για τα hypercar.
“Δεν υπάρχει τίποτα στο MKII [που να δείχνει ότι θα έχει μέλλον ως hypercar], αλλά η Ford εξετάζει τα πάντα. Βρίσκονται σε μία κατάσταση τώρα όπου τα εξετάζουν όλα.”
Αλλά ο Holt είναι σίγουρος ότι εάν η Ford μπει στην κατηγορία, θα επιστρέψει στην Multimatic με την οποία κέρδισε την κατηγορία GTE Pro στο Le Mans το 2016, λέγοντας “ότι είμαστε αυτοκόλλητοι.”
Με άνω των 700bhp και επιπλέον κάθετη δύναμη, ο Holt είπε ότι η αποκάλυψη του MKII GT αντ’ αυτού είναι η “απόλυτη έκφραση” του GT απελευθερομένο από τους περιορισμούς της “Ισορροπίας της Απόδοσης”.
“Το GT είναι αρκετά λιγότερο περιορισμένο από τα περισσότερα supercars, αλλά εξακολουθεί να είναι περιορισμένο,” είπε στο Motorsport.com
“Μετά θα πηγαίναμε να αγωνιστούμε με αυτό και ένας ενθουσιώδης θα έλεγε ότι είναι η απόλυτη έκδοση. Αλλά ξέρετε τι; Δεν είναι, επειδή έχουμε την “ΙτΑ”. Δεν είναι ο καλύτερος τρόπος για να δείξεις την απόδοση του GT, είναι το αντίθετο.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!