Η FIA έκανε κάποιες μικρές τροποποιήσεις στα kerbs των τελευταίων δυο στροφών του Red Bull Ring, αφού αρκετοί οδηγοί ταλαιπωρήθηκαν από προβλήματα όταν πίεζαν για να πετύχουν τους γρήγορους χρόνους τους .
Τα kerbs ήταν ένα θέμα που απασχόλησε και στο παρελθόν τους ανθρώπους της FIA και υπήρξαν κάποιες αλλαγές για τον αγώνα αυτού του Σαββατοκύριακου, με το διάκενο μεταξύ των kerbs να αυξάνεται στα 3,2 μέτρα.
Μερικοί οδηγοί αντιμετώπισαν προβλήματα, ειδικά καθώς επέστρεφαν στην πίστα μετά από μια έξοδο τους από την πίστα όταν περνούσαν πάνω από τα kerbs .
Μεταξύ αυτών που αντιμετώπισαν προβλήματα στις στροφές 9 και 10 την Παρασκευή ήταν ο Romain Grosjean και ο Felipe Massa, αλλά και άλλοι οδηγοί ήταν επίσης ήταν απογοητευμένοι.
“Δεν πρόκειται για την κορυφαία πίστα σε κάθετη δύναμη και με τις υψηλότερες ταχύτητες φέτος”, δήλωσε ο Max Verstappen. “Αν έχεις μια στιγμή, είναι δύσκολο να διορθωθεί χωρίς να χτυπήσεις στο kerb ή να περάσεις από την αμμοπαγίδα, το οποίο πολλοί πιλότοι βίωσαν σήμερα. Τα κίτρινα kerb είναι σίγουρα μια πρόκληση και νομίζω ότι ίσως δεν είναι το είδος των σωστών kerb για τη Formula 1, τα μονοθέσια απλά δεν έχουν σχεδιαστεί γι ‘αυτό”, δήλωσε ο Max Verstappen.
Η FIA και οι διοργανωτές του αγώνα εξέτασαν τα θέματα την Παρασκευή το βράδυ.
Το kerb στην έξοδο της στροφής 9 έχει επισκευαστεί. Εν τω μεταξύ, δύο από τα στοιχεία “μπαγκέτας” έχουν μετακινηθεί πλησιέστερα στη στροφή 10, για να επιτρέψουν στους οδηγούς να τρέχουν πολύ ευρεία στην στροφή 9 για να επιστρέψουν στην πίστα χωρίς να τα περάσουν από πάνω τους.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!