Η Mercedes θα είναι σε θέση να τρέξει τον νέο της κινητήρα με υψηλότερο επίπεδο καύσης λαδιού, αφού τον έχει εισαγάγει στο Βέλγιο, επιβεβαίωσε η FIA.
Ένα νέο, αυστηρότερο όριο καύσης λαδιού στα 0,9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα θα τεθεί σε ισχύ στο Ιταλικό Grand Prix αυτού του Σαββατοκύριακου, σύμφωνα με μια τεχνική οδηγία (TD) τον περασμένο μήνα.
Η Mercedes επέλεξε να εισαγάγει τον τέταρτο της κινητήρα στο Spa-Francorchamps, με τον αντίπαλο της στο πρωτάθλημα, την Ferrari, να τρέχει ακόμα το τρίτο της στοιχείο.
Παρά το TD, παραμένουν ερωτήματα σχετικά με το εάν οι κινητήρες που εισάχθηκαν στο Spa ή πριν, θα υπόκεινται στο αυστηρότερο όριο των 0,9 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα, ιδιαίτερα σε σχέση με τις πελατειακές ομάδες.
Την Τρίτη το πρωί, η FIA διευκρίνισε ότι η Mercedes θα πρέπει μόνο να συμμορφωθεί με το όριο των 1,2 λίτρων ανά 100 χλμ., όπως περιγράφεται στην TD του περασμένου μήνα, καθώς έχει ήδη χρησιμοποιήσει το νέο της κινητήρα.
Ωστόσο, οι πελάτες της Mercedes (Force India και Williams) θα πρέπει να τηρήσουν το όριο των 0,9 ανά 100χλμ. όταν εισάγουν τις τελικές μονάδες ισχύος τους.
“Εάν εισαχθεί ένας κινητήρας (ICE) κατά ή μετά το Σαββατοκύριακο της Monza, η κατανάλωση του λαδιού θα πρέπει να είναι κάτω από τα 0.9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα όποτε χρησιμοποιείται” δήλωσε ένας εκπρόσωπος της FIA.
“Εάν έχει εισαχθεί ένας κινητήρας (ICE) κατά ή πριν από το Σαββατοκύριακο του αγώνα στο Spa, η κατανάλωση λαδιού θα πρέπει να είναι κάτω από 1.2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα όποτε χρησιμοποιείται.”
Η FIA κατέστησε σαφές ότι θεωρεί ότι ένας κινητήρας έχει χρησιμοποιηθεί μόλις ο αναμεταδότης ενός μονοθεσίου έχει δείξει ότι ένας οδηγός έχει εγκαταλείψει τη λωρίδα των pit.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!