Η FIA ζήτησε από τη McLaren να αλλάξει την πίσω πτέρυγα της MCL38, κατόπιν παραπόνων από αντίπαλες ομάδες αναφορικά με τη νομιμότητα γύρω από την ευλυγισία της.
Τα βλέμματα τράβηξε η πίσω πτέρυγα της MCL38 στο Μπακού, κατά τη διάρκεια του GP του Αζερμπαϊτζάν. Συγκεκριμένα το ανώτερο οριζόντιο στέλεχος έδειχνε να περιστρέφεται προς τα πίσω σε υψηλές ταχύτητες, δημιουργώντας μια μικρή χαραμάδα που χαρακτηρίστηκε ως “mini-DRS” και εικάζεται πως μείωνε την αεροδυναμική αντίσταση του μονοθεσίου.
Με αρκετές ομάδες να προχωρούν σε παράπονα σχετικά με τη νομιμότητα μιας τέτοιας μετατόπισης, η FIA εξέτασε το ζήτημα και πλέον ζήτησε από την ομάδα του Woking να προχωρήσει σε αλλαγές.
Η πίσω πτέρυγα με την οποία έτρεξε η ομάδα στο Μπακού εξακολουθεί να θεωρείται έννομη, αλλά η FIA ζήτησε από τη McLaren να περιορίσει τα επίπεδα ευκαμψίας υπό το DRS.
Ο Charles Leclerc πέρασε περίπου 30 γύρους κολλημένος πίσω από τον Oscar Piastri στο Αζερμπαϊτζάν, μετά το προσπέρασμα που έκανε ο Αυστραλός χρησιμοποιώντας το DRS στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού.
Την ίδια στιγμή, στη McLaren υπερασπίζονται την επιλογή τους αυτή, με τον Norris να δηλώνει: “Είμαι πολύ ικανοποιημένος που κάνουμε τόσο καλή δουλειά, όλα έχουν δοκιμαστεί, όλα είναι νόμιμα, έτσι κάνουμε κανονικά τη δουλειά μας”.
“Αυτό αφορά η Formula 1, το να ανακαλύπτουμε τα όρια των κανονισμών. Έχουμε περάσει όλες τις δοκιμές και η FIA είναι ικανοποιημένος. Είμαι περήφανος, λοιπόν, για τη δουλειά της ομάδας μου”.
Στο αντίπαλο στρατόπεδο, αυτό της Ferrari, είναι αρκετά εκνευρισμένοι με το πλεονέκτημα που κέρδισε η MCL38 λόγω της πίσω πτέρυγάς της.
Ωστόσο, στο Maranello αφήνουν στα χέρια της FIA το να ξεκαθαρίσει την κατάσταση.
“Θέλουμε να δώσουμε στη FIA την ευθύνη του τεχνικού ελέγχου”, δήλωσε ο Vasseur.
“Δεν είναι δουλειά μου να το κάνω. Θα πρέπει να το κάνουν και εμείς να τους εμπιστευτούμε. Ειλικρινά, δεν παραπονιέμαι γι’ αυτό. Θεωρώ πως είναι μια οριακή κατάσταση”.
“Όλοι είδαμε τα βίντεο και τις εικόνες από την περιοχή αυτή. Είναι λίγο εκνευριστικό όταν, ειδικά και αν δείτε τη Monza, έχουμε πέντε μονοθέσια μέσα σε 2 δέκατα και μπορείς να πας από την 1η έως και την 6η θέση λόγω για αυτά τα δύο δέκατα”.
“Στο Μπακού, 10 γύρους ήμασταν δίπλα-δίπλα στη Στροφή 1. Μπορείτε να φανταστείτε, άρα, ότι μας προκαλεί κάποιο εκνευρισμό η κατάσταση”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!