Αλλαγές στα αποτελέσματα του Grand Prix Αυστρίας αναμένονται μετά την ένσταση της Aston Martin σχετικά με παραβάσεις των ορίων πίστας, ένσταση που επικυρώθηκε με επιτυχία από την FIA.
Η Aston Martin υπέβαλε την ένστασή της κατά της προσωρινής κατάταξης του αγώνα, αφού ισχυρίστηκε ότι ορισμένα μονοθέσια δεν τιμωρήθηκαν για πιθανή επαναλαμβανόμενη παράβαση των ορίων πίστας.
Η FIA αποκάλυψε ότι δεν κατάφερε να εξετάσει όλες τις αναφορές για μονοθέσια που είχαν βγει εκτός πίστας, πέρα δηλαδή από τις βαμμένες λευκές γραμμές, και με τους τέσσερις τροχούς κατά τη διάρκεια του αγώνα, καθώς υπήρχαν πάνω από 1200 περιπτώσεις στους 71 γύρους του αγώνα.
Η ένσταση της Aston Martin έγινε δεκτή από τους αγωνοδίκες, δεδομένου ότι μια λίστα με τους χρόνους που διαγράφηκαν, η οποία παρέχεται από τον έλεγχο αγώνα, αποκάλυψε περιπτώσεις παραβάσεων των ορίων πίστας που δεν είχαν αναφερθεί προηγουμένως στους αγωνοδίκες.
Επιπλέον, φαίνεται πως ορισμένες από αυτές τις παραβάσεις πιθανότατα να επιφέρουν ποινή η οποία δεν έχει εφαρμοστεί προηγουμένως κατά τη διάρκεια του αγώνα ή όταν εκδόθηκε η προσωρινή κατάταξη αγώνα.
Οι επιπτώσεις των ποινών αυτών θα φανούν στη τελική κατάταξη του αγώνα που δεν έχει ακόμη δημοσιευθεί.
Το διοικητικό όργανο εξετάζει τα 1200 και πλέον περιστατικά ως μέρος της άμεσης αναθεώρησής του αποτελέσματος του αγώνα.
Ωστόσο, η ένσταση της Aston Martin είναι πιθανό να στοχεύει συγκεκριμένα τον οδηγό της Ferrari, Carlos Sainz.
Ο Ισπανός δέχθηκε ήδη μία ποινή πέντε δευτερολέπτων για υπέρβαση των ορίων της πίστας κατά την διάρκεια του αγώνα.
Με μια δεύτερη ποινή 5 δευτερολέπτων θα έπεφτε πιθανώς πίσω από τον οδηγό της McLaren, Lando Norris, στην πέμπτη θέση. Μια πιο αυστηρή τιμωρία θα τον έριχνε πίσω και από τον Fernando Alonso της Aston Martin.
Μαζί με την Aston Martin, η Ferrari είναι η μόνη άλλη ομάδα που έχει κληθεί στους αγωνοδίκες και εκπροσωπήθηκε από τον επικεφαλής του τμήματος μονοθεσίων Diego Ioverno.
Σύμφωνα με εκτίμηση του Motorsport.com, οι ομάδες ήταν απογοητευμένες από την καθυστερημένη εφαρμογή των ποινών για την παράβαση των ορίων πίστας στη διάρκεια αγώνα, κάτι το οποίο μπορεί να συνέβαλε στο να μην μπορέσουν οι ομάδες να προειδοποιήσουν τους οδηγούς τους όταν οι αγωνοδίκες τους έδειξαν την ασπρόμαυρη σημαία, προειδοποίηση ότι απείχαν μόλις μία παράβαση μακριά από το να δεχθούν ποινή πέντε δευτερολέπτων.
Η FIA δήλωσε ότι θα τονίσει εκ νέου στους διοργανωτές του αγώνα την ανάγκη εγκατάστασης αμμοπαγίδων στην έξοδο των στροφών 9 και 10 στο Red Bull Ring, όπου σημειώθηκε η συντριπτική πλειοψηφία των παραβάσεων.
Αμμοπαγίδες χρησιμοποιούνται ήδη στο εξωτερικό της πιο αργής στροφής 4. Όπως έχει γίνει κατανοητό, η διοίκηση της πίστας ήταν απρόθυμη να προσθέσει τους εν λόγο αποτρεπτικούς παράγοντες στις δύο τελευταίες στροφές λόγω των αγώνων μοτοσικλετών – συμπεριλαμβανομένου του MotoGP – που λαμβάνουν μέρος στην πίστα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!