Η FIA συνέχισε το αμφιλεγόμενο ζήτημα σχετικά με την καύση λαδιού λέγοντας στις ομάδες ότι θα επιβάλει ένα νέο όριο στην κατανάλωση από το Ιταλικό Grand Prix.
Έχουν γίνει μέσα στη χρονιά διάφορα τέτοια περιστατικά, με τις ομάδες να ενημερώνονται ότι η χρήση λαδιού ως καύσιμο ήταν παράνομη.
Περαιτέρω όρια επιβλήθηκαν στη συνέχεια από το Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν σχετικά με τη χρήση χημικών καύσης στο λάδι.
Παρόλο που έχουν συμφωνηθεί νέοι κανόνες για την απαγόρευση της καύσης λαδιού για το 2018, η FIA συνέχισε να πιέζει για να εξασφαλίσει ότι οι ομάδες δεν θα ξεπεράσουν τα όρια και αυτήν τη χρονιά.
Σε μια τεχνική αναφορά που εκδόθηκε στις ομάδες πριν από το Grand Prix της Ουγγαρίας, τους υπενθύμισε ότι ένα όριο κατανάλωσης λαδιού ίσο με 0,6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα θεωρήθηκε αποδεκτό. Το ίδιο θα ισχύει αυστηρά και από το 2018.
Ωστόσο, έχοντας επίγνωση ότι ορισμένοι κατασκευαστές θα δυσκολευτούν να κινηθούν εντός αυτού του ορίου με τους τρέχοντες κινητήρες, δεν υπήρξε πίεση για αυστηρή τήρηση του περιορισμού μέχρι τώρα.
Έχοντας αναλύσει την κατάσταση του κινητήρα κατά το πρώτο μισό του έτους, η FIA αποφάσισε τώρα ότι κάθε νέα μονάδα ισχύος που θα χρησιμοποιηθεί από το Ιταλικό GP θα πρέπει να τηρήσει το όριο 0,9 λίτρων χρήσης λαδιού ανά 100 χλμ.
«Έχουμε αποδεχτεί ότι ορισμένες ομάδες ενδέχεται να δυσκολευτούν να τηρήσουν το όριο των 0,6 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα αυτή τη σεζόν και υπάρχει μία ανεκτικότητα σε όλες τις μονάδες ισχύος που χρησιμοποιούνται τώρα», ανέφερε ο τεχνικός εκπρόσωπος της FIA Marcin Budkowski.
«Ωστόσο, αναμένουμε ότι η κατανάλωση λαδιού κάθε στοιχείου της μηχανής εσωτερικής καύσης της μονάδας ισχύος εισαγόμενη από το φετινό Ιταλικό GP και μετά θα είναι μικρότερη από 0,9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Οποιαδήποτε κατανάλωση πάνω από αυτό θα θεωρείται ύποπτη και επομένως θα διερευνάται ως πιθανή παραβίαση των Τεχνικών Κανονισμών.
Η FIA κατέστησε επίσης σαφές ότι θα παρακολουθεί στενά την κατάσταση, έτσι ώστε να αποφευχθεί η επιβολή περαιτέρω όρων.
«Θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε την κατανάλωση λαδιού όλων των ομάδων και να πραγματοποιούμε φυσικούς ελέγχους ή και μετρήσεις σε τακτική βάση», πρόσθεσε η FIA.
Οι ομάδες της F1 έχουν ακόμη την ευκαιρία να εισαγάγουν ένα νέο κινητήρα V6 είτε στην Ουγγαρία είτε στο Βέλγιο, χωρίς να χρειάζεται να τηρήσουν τα νέα όρια.
Ωστόσο, από τη Monza μέχρι και το τέλος της σεζόν που απομένουν εννέα αγώνες, οι κατασκευαστές είναι πιθανό να έχουν ήδη προγραμματίσει την εισαγωγή αναβαθμίσεων της επίδοσης αργότερα μέσα στο έτος και θα υποχρεωθούν τώρα να εξασφαλίσουν ότι συμμορφώνονται με τους νέους περιορισμούς.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!