Ο αγωνιστικός διευθυντής της Formula 1, Michael Masi, δήλωσε πως η FIA έχει ήδη ξεκινήσει επίσημη έρευνα αναφορικά με το ατύχημα που οδήγησε στον θάνατο του οδηγού της Formula 2, Anthoine Hubert στο Βέλγιο.
Ο Hubert έχασε τη ζωή του ύστερα από σύγκρουση που είχε στη Raidillon το Σάββατο την οποία ακολούθησε μια σφοδρή μετωπική σύγκρουση με τον Juan Manuel Correa. Η τραγωδία οδήγησε στην ακύρωση του αγώνα της F2 την Κυριακή, όμως το πρωτάθλημα θα συνεχιστεί στη Monza το επόμενο Σαββατοκύριακο.
Αν και η FIA δεν έχει δώσει στη δημοσιότητα κάποια αρχικά συμπεράσματα σχετικά με το ατύχημα, ο Masi ήταν σαφής πως η ανάλυσή του θα είναι ενδελεχής και θα γίνει για όσο χρειαστεί.
“Υπάρχει έρευνα που ξεκίνησε χτες και θα συνεχιστεί εδώ”, εξήγησε ο Masi ύστερα από το Grand Prix του Βελγίου.
“Η FIA μαζί με το τεχνικό τμήμα μας, το τμήμα ασφαλείας και όλα τα ποικίλα τμήματα μέσα στη FIA, ξεκίνησαν άμεσα έρευνα. Η FIA, μαζί με την RACB (Royal Automobile Club of Belgium, τη Βασιλική Αυτοκινητιστική Λέσχη του Βελγίου) θα εργαστούν σε συνεργασία με τις αρχές”.
Σχετικά με το χρονικό πλαίσιο που απαιτείται για την έρευνα ώστε να διεκπεραιωθεί, ο Masi σχολίασε: “Δε νομίζω πως θα βάλουμε κάποιο χρονοδιάγραμμα σε αυτό. Θα κάνουμε λεπτομερώς όλη τη διαδικασία μιας πλήρους έρευνας, όπως κάνει πάντα η FIA με τα σοβαρά συμβάντα. Δεν έχει σημασία εάν αφορά αγώνες πίστας, ράλλυ ή οτιδήποτε άλλο. Θα εξεταστούν όλες οι πλευρές του συμβάντος”.
Έντονη προσοχή θα δοθεί στο κομμάτι της πίστας στο σημείο του συμβάντος
Αν και θα γίνει ανάλυση της χάραξης της πίστας στην περιοχή εξόδου της Raidillon, ο Masi δήλωσε πως ήταν πολύ νωρίς για να εξαχθούν συμπεράσματα σχετικά με την πίστα. Υπενθυμίζεται εδώ πως ο Hubert προσέκρουσε στα προστατευτικά ελαστικά και αναπήδησε πως την άκρη της πίστας.
“Δεν το έχω κοιτάξει καν ακόμα”, σχολίασε ο Masi όταν ρωτήθηκε για την περιοχή εξόδου στη Raidillon. “Η έρευνα ξεκίνησε χτες και υπάρχουν πολλοί παράμετροι. Έτσι, δε θα δώσω λεπτομέρειες μέχρι να τα εξετάσουμε όλα και να δούμε τη μεγάλη εικόνα”.
Όταν πιέστηκε να απαντήσει εάν υπήρχαν ανησυχίες σχετικά με το εάν η άσφαλτος στην περιοχή εξόδου, ενθάρρυνε τους οδηγούς να κρατήσουν το πόδι τους στο γκάζι ακόμα και όταν έβγαιναν εκτός πίστας, ο Masi δήλωσε: “Δε νομίζω πως αποτελεί ανησυχία για το μέλλον. Νομίζω πως είναι ένα από τα πράγματα που πρέπει να δούμε σε κάθε πίστα και κάθε περίσταση μεμονωμένα”.
“Η συγκεκριμένη (στη Raidillon), δεν είναι κακή έξοδος. Στην πραγματικότητα, είναι η περιοχή εξόδου των pit από άλλο pitlane, έτσι δε νομίζω πως μπορούμε να γενικεύσουμε έτσι εύκολα”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!