Ο αγωνιστικός διευθυντής της Formual 1, Michael Masi, πιστεύει πως δεν υπήρχε τίποτα λάθος με την αμφιλεγόμενη έξοδο της στροφής 15 στο Hockenheim, παρόλο που ο Charles Leclerc τη θεώρησε ως “απαράδεκτη”.
Ο Leclerc ήταν ένας από τους αρκετούς οδηγούς που τα βρήκαν σκούρα ύστερα από την έξοδό τους στην τελευταία συστοιχία στροφών και το πέρασμά τους πάνω από εξόδους γεμάτες με νερά.
Οι Lewis Hamilton και Nico Hulkenberg είχαν επίσης ατυχήματα εκεί, ενώ και οι Carlos Sainz, Kimi Raikkonen και Lando Norris επίσης είχαν κάποια συμβάντα με την ολισθηρή περιοχή, που χρησιμοποιείται ως μέρος εξόδου από την πίστα και κατακρατεί το νερό της βροχής.
Ο Masi ήταν ενήμερος για τις ανησυχίες των οδηγών σχετικά με αυτό το κομμάτι. Με το τέλος του αγώνα διεξήγαγε έρευνα στην περιοχή, όμως επέμεινε πως δεν υπήρχε κάποια διαφορά σε σχέση με εξόδους σε άλλα σημεία της πίστας.
“Η έξοδος δείχνει μια χαρά”, δήλωσε ο Masi. “Την ελέγξαμε τις προάλλες και της ρίξαμε επίσης μια ματιά μετά τον αγώνα που είχε νερό. Είναι μια χαρά”.
“Ακόμα και ο Sebastian φέρεται να είπε πως είναι υπό φυσιολογικές συνθήκες μια από τις περιοχές της πίστας με τη μεγαλύτερη πρόσφυση και δεν διαφέρει από άλλες βαμμένες εξόδους, για να είμαι ειλικρινής”.
Ερωτώμενος εάν το βασικό μήνυμά του προς του οδηγούς είναι το να μην βγουν εκτός πίστας, ο Masi δήλωσε: “Φυσικά. Ονομάζεται έλεγχος των ορίων της πίστας”.
Ενώ η συγκεκριμένη περιοχή έχει δεχτεί αρκετή κριτική, ο Masi είπε πως οι οδηγοί συνήθως πιο δεκτικοί σε εξόδους που τους τιμωρούν για τα λάθη τους, όπως και αυτές που υπάρχουν στην Αυστρία. “Ίσως ισχυρίζονται πως είναι πολύ επικίνδυνες, όμως από την πλευρά μας, χρησιμοποιώντας το παράδειγμα της Αυστρίας, όλοι οι οδηγοί ήταν αρκετά ικανοποιημένοι με αυτό, ακόμα και με τα κερμπ σε σχήμα ‘λουκάνικου'”.
“Αυτά τους τιμωρούν όταν κάνουν λάθη. Και αυτό έγινε και εδώ περίπου. Είδαμε και την άλλη παρέμβαση που έπρεπε να κάνουμε στη στροφή 1 με τα όρια της πίστας. Πρέπει να το ζυγίσουμε κατά κάποιο τρόπο, όμως για να τα λέμε και όλα, και οι 20 οδηγοί ήταν πολύ συνεπείς με την άποψή τους πως εάν βγουν εκτός ορίων πίστας, θα έπρεπε να υπάρχουν συνέπειες γι΄ αυτό”.
“Ίσως αμέσως μετά τον αγώνα έχουν διαφορετική άποψη σχετικά με το πως τους επηρέασε αυτό. Όμως το να καθόμαστε και να μιλάμε μαζί τους, είτε ατομικά είτε ομαδικά ως ένα σύνολο που είναι σταθερό στις απόψεις του, δεν αλλάζει”.
Πάνω στο θέμα έκανε δηλώσεις και ο Lando Norris της McLaren, ο οποίος σχολίασε πως κατά τον γύρο εξόδου του για να πάρει τη θέση του στο grid σχεδόν είχε ατύχημα σε εκείνο το σημείο, στην προσπάθειά του να δει πόση πρόσφυση υπήρχε στην έξοδο.
“Έχουμε ένα πλάνο από το μονοθέσιο που πρέπει να δούμε, από ένα μαγικό γύρο του Fernando (Alosno) όταν ήταν στη Ferrari, και περνάει από τη στροφή με 2 τροχούς πάνω στο κερμπ”, σχολίασε ο rookie.
“Στον γύρο που έκανα για να πάρω τη θέση στο grid το δοκίμασα, και πραγματικά νόμιζα πως σχεδόν τέθηκα εκτός αγώνα πριν καν ξεκινήσω. Μπλόκαρα τα φρένα μου, πάτησα συμπλέκτη και δεν υπερβάλλω, τα έκανα πάνω μου. Ήμουν σε φάση ‘ωχ όχι, αυτό δε θα είναι καλό'”.
“Τα μέλη της ομάδας περίμεναν να με βάλουν στη θέση μου με τους γρύλους και ήταν ο χειρότερος τρόμος της ζωής μου”.
“Έτσι, ναι, από την πλευρά μου το ήξερα αυτό ευθύς αμέσως. Προφανώς δεν θα το έλεγα σε κανέναν επειδή θα τους άφηνα να το δοκιμάσουν, όμως κάθε άτομο που έκανε ένα μικρό λάθος εκεί, έχασε το μονοθέσιο ή είχε υποστροφή στις τελευταίες δύο στροφές και βγήκε στην έξοδο. Εκεί όπως είδατε δεν υπήρχε κάτι που να μπορούσε να γίνει”.
“Είναι πιθανώς πολύ επικίνδυνο για να είμαι ειλικρινής, επειδή απλά δεν πας πιο αργά. Υπάρχει ασφάλτινη έξοδος εκεί που προσεγγίζεις με μεγάλη ταχύτητα. Και μόλις περάσεις από πάνω της, δεν μπορείς να κάνεις τίποτα. Είναι κάτι που νομίζω πως πρέπει να αλλάξει για την επόμενη φορά”, πρόσθεσε ο Norris.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!