Η Ferrari έχει ένα αυτοκίνητο ικανό να ανταγωνιστεί σε “όλες τις πίστες” για το 2017 με την SF70H, όπως θεωρεί ο τεχνικός επικεφαλής Mattia Binotto, αφού είτε έχει κερδίσει είτε έχει βρεθεί στη δεύτερη θέση στους έξι αγώνες της σεζόν.
Μετά από μια σεζόν χωρίς νίκη για το 2016, η Ferrari, σύμφωνα με τους νέους τεχνικούς κανονισμούς, παλεύει με την τριπλά πρωταθλήτρια ομάδα της Mercedes, και αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην κορυφή των δύο βαθμολογιών.
Στο πρόσφατο Grand Prix του Μονακό, η Scuderia ξεκίνησε από μία ακόμα δική της πρώτη σειρά εκκίνησης για να διεκδικήσει το πρώτο της 1-2 από το 2010, με τον Sebastian Vettel να περνά τον συμπαίκτη του Kimi Räikkönen.
Αυτό προστέθηκε στις νίκες του Vettel στην Αυστραλία και το Μπαχρέιν και στις δεύτερες θέσεις στην Κίνα, τη Ρωσία και την Ισπανία, και έτσι ο Binotto εξέφρασε την πεποίθηση ότι η Ferrari θα μπορέσει να παλέψει οπουδήποτε το 2017.
“Δείχνει ότι η SF70H ήταν κατάλληλη για όλες τις συνθήκες που συναντήσαμε το Σαββατοκύριακο σε μία πίστα που απαιτεί μέγιστη αεροδυναμική δύναμη”, δήλωσε ο Binotto, για το Μονακό.
“Αλλά στην πραγματικότητα, μπορούμε να ισχυριστούμε ότι, μέχρι τώρα, το αυτοκίνητό μας έχει συμπεριφερθεί πολύ καλά σε όλους τους τύπους πίστας. Τώρα βλέπουμε μπροστά, ένα βήμα κάθε φορά, έχοντας επίγνωση της σημασίας των επερχόμενων εξελίξεων».
Ο πρόεδρος της Ferrari Sergio Marchionne δημοσίευσε μια δήλωση μετά την πρώτη νίκη της Ferrari στο Μονακό από το 2001, χαιρετώντας τις προσπάθειες της ομάδας και δηλώνοντας ότι το αποτέλεσμα «θα είναι μέρος της ιστορίας μας».
“Ήταν μια πραγματικά συναρπαστική κούρσα όπου είδαμε την πραγματική Scuderia”, είπε.
“Τα συγχαρητήριά μου προς τους οδηγούς και, για άλλη μια φορά, όλη την ομάδα, και στην πίστα και στα άτομα που εργάζονται τόσο σκληρά κάθε μέρα πίσω στο εργοστάσιο στο Maranello. Αυτό είναι ένα αυτοκίνητο που δίνει τελικά στους tifosi την ικανοποίηση που τους αξίζει.”
Ο Vettel είναι μπροστά από τον Lewis Hamilton με 25 βαθμούς στην κατάταξη των οδηγών, που ισοδυναμεί με μια νίκη αγώνα, ενώ η Ferrari έχει 17 βαθμούς διαφορά από τη Mercedes στη μάχη των Κατασκευαστών.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!