Η Ferrari και η AF Corse κατευθύνονται στον δεύτερο αγώνα της κατηγορίας Hypercar στο Portimao με στόχο την “ελαχιστοποίηση της διαφοράς” από τον νικητή του αγώνα 1000 Miles of Sebring, την Toyota σε συνθήκες αγώνα.
Οι Miguel Molina, Antonio Fuoco και Nicklas Nielsen έδωσαν το βάθρο στο ντεμπούτο της Ferrari 499P τον προηγούμενο μήνα στον εναρκτήριο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA στην Φλόριντα και ελπίζουν να έχουν κάποια δυναμική κατά την διάρκεια του αγωνιστικού σαββατοκύριακου και συγκεκριμένα στον αγώνα 6 ωρών.
Ο Molina δήλωσε στο Sportscar365.com ότι το εργοστασιακό πλήρωμα της AF Corse προσπαθεί να βελτιώσει την ανταγωνιστικότητα του στην ημέρα του αγώνα μετά την πρώτη πανηγυρική pole position στο Sebring όπου μετατράπηκε σε κυριαρχία για την Toyota με το 1-2 στον τερματισμό.
Ο Ισπανός οδηγός δεν ήταν σίγουρος για το πόση διαφορά μπορεί να κερδίσει η Ferrari στον δεύτερο αγώνα του Hypercar, αλλά ανέφερε ότι γίνεται αρκετή δουλειά για να καλυφθεί η διαφορά.
“Φύγαμε από το Sebring με περισσότερα θετικά από ότι αρνητικά, ειδικά όταν τρέχεις με κάτι για πρώτη φορά στο αγωνιστικό σαββατοκύριακο,” δήλωσε ο Molina.
“Γνωρίζουμε όλοι ότι πρόγραμμα είναι αρκετά καινούργιο. Ουσιαστικά δεν είχαμε αρκετό χρόνο για να εστιάσουμε στις συνθήκες αγώνα, επειδή δουλεύουμε στην εξέλιξη του μονοθέσιου.
“Παρατηρήσαμε ότι το μονοθέσιο ήταν σε καλό επίπεδο από την αρχή αλλά γνωρίζαμε ότι στον αγώνα θα είχαμε περισσότερα προβλήματα.
“Εμείς αναμένετε να χρησιμοποιήσουμε μερικές διαφορετικές επιλογές στο set up για τον αγώνα. Είχαμε ήδη σχεδόν δύο δοκιμές εδώ, δύο δοκιμές αντοχής. Έχουμε μερικά δεδομένα, αλλά την ίδια στιγμή εμείς θέλουμε να ελαχιστοποιήσουμε την διαφορά από τις Toyotas.”
Round 2/7 | #6HPortimao 🇵🇹
𝙍𝘼𝘾𝙀 𝙒𝙀𝙀𝙆! 🛬 We’re back racing @FIAWEC in Europe with our #FerrariHypercar… let’s do this! 💪🎨 Cover art by Matteo Spirito➡️ https://t.co/E1ewLVxPJM#Ferrari499P #WEC pic.twitter.com/o2L5FuJECm
— Ferrari Hypercar (@FerrariHypercar) April 11, 2023
Ο Molina θεωρεί ότι η υπερθέρμανση των ελαστικών είναι ο βασικός τομέας όπου η Ferrari μπορεί να ξεκλειδώσει την καλύτερη ανταγωνιστικότητα σε συνθήκες αγώνα.
Μετά την καρό σημαία στο Sebring, ο επικεφαλής της Ferrari στο πρόγραμμα GT και αγωνιστικών αυτοκινήτων Ferdinando Cannizzo αναγνώρισε ότι ήταν “προφανές” ότι η 499P “θα δυσκολεύονταν στο τελευταίο μέρος του δεύτερου stint” κατά τη διάρκεια του αγώνα των 1000 Miles.
“Η υπερθέρμανση ήταν το κλειδί του αγώνα,” ανέφερε ο Molina.
“Εδώ θα είναι λίγο, πολύ το ίδιο (επισήμανε). Δεν ξέρω εάν είναι μεγάλη ή μικρή η υπερθέρμανση, αλλά το καλύτερο θα ήταν να έχουμε την μικρότερη υπερθέρμανση στον αγώνα. Οπότε πρέπει να δουλέψουμε για να το προσεγγίσουμε αυτό.
“Η υπερθέρμανση των ελαστικών θα είναι ο στόχος ώστε να δουλέψουμε αυτό το σαββατοκύριακο.”
Ο Molina πρόσθεσε ότι το σχέδιο ώστε να κλείσει η διαφορά από την Toyota είναι πιθανό να έχει μία σταδιακή εξέλιξη, ενώ οι υπόλοιποι νέοι κατασκευαστές των Hypercar επιθυμούν επίσης να κάνουν ανάλογα βήματα ώστε να ακολουθήσουν την τελική κυριαρχία τρέχω πρωταθλητή όπου κυριάρχησε στο Sebring.
“Πρέπει να είμαστε πραγματικά απέριττοι και να έχουμε στον νου μας ότι είμαστε ακόμα νέοι με αυτό το πρόγραμμα,” δήλωσε αυτός.
“Η Toyota έχει αρκετή εμπειρία στην κατηγορία, οπότε χρειάζεται να κάνουμε την δουλειά μας και να μάθουμε, και να προσεγγίσουμε αυτούς. Διότι αυτή την στιγμή, αυτοί είναι το σημείο αναφοράς.
“Πρέπει να κλείσουμε αυτή την διαφορά σιγά σιγά και ο μόνος τρόπος για να το κάνουμε είναι να βάλουμε το πόδι μας στο πάτωμα και να δουλέψουμε όπως κάνουμε συνήθως.
“Πιστεύω ότι κάνουμε πραγματικά πολύ καλή δουλειά. Οι μηχανικοί δουλεύουν μέρα και νύχτα, σχεδόν. Απλά χρειάζεται να συνεχίσουμε με την προσέγγιση του Sebring και να δούμε που βρισκόμαστε εδώ.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!