Η Ferrari ευελπιστεί ότι θα παρουσιάσει το Le Mans Hypercar όπου περιμένουμε με αγωνία στις πρώτες δοκιμές στην πίστα του Fiorano τον Ιούνιο, σύμφωνα με τον επικεφαλής των αγώνων αυτοκινήτου Antonello Coletta.
Το αυτοκίνητο από εκεί και έπειτα θα ακολουθήσει ένα εκτενή πρόγραμμα δοκιμών, ενόψει του ντεμπούτου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής το 2023 – το οποίο προαναγγέλλει την επιστροφή στην κορυφαία κατηγορία για τις 24 ώρες του Le Mans, έναν αγώνα όπου έχει κερδίσει σε 9 περιπτώσεις συνολικά, με την τελευταία φορά να είναι το 1965.
Αυτό συνδέει την εξέλιξη του hypercar, την οποία διαχειρίζεται η AF Corse, με το αυτοκίνητο επόμενης γενιάς 296 GT3, η οποία βρίσκεται υπό κατασκευή από την Oreca.
“Ελπίζω ότι θα ξεκινήσουμε τις δοκιμές με το νέο hypercar τον Ιούνιο, ή τον Ιούλιο, και με το νέο αυτοκίνητο GT3 μία ημέρα μετά ή μία ημέρα πιο πριν από την πρώτη ημέρα του Απριλίου, και αυτές οι δραστηριότητες θα είναι πολύ σημαντικές για να θέσουμε μία βάση για το μέλλον,” δήλωσε ο Coletta, ο οποίος είναι διευθυντής του τμήματος Attivita Sportive GT της Ferrari.
“Θα ξεκινήσουμε τις δοκιμές στην πίστα του Fiorano – επειδή είναι παράδοση και χρειάζεται ελάχιστη προσπάθεια για ανοίξω την πόρτα μου, να εκκινήσω τον κινητήρα και να φύγω – μπορώ απλά να ανοίξω το παράθυρο του γραφείου μου και να παρακολουθήσω!
“Και μετά από αυτό θα δούμε. Οι τεχνικοί μας έχουν ήδη δημιουργήσει έναν χάρτη του προγράμματος δοκιμών.”
Ο Coletta δήλωσε ότι αυτός έχει απόλυτη εμπιστοσύνη για τους κανονισμούς της LMH ώστε να κατασκευαστεί “ένα σπουδαίο αυτοκίνητο” στην επιστροφή της Ferrari στο κορυφαίο επίπεδο των αγωνιστικών αυτοκινήτων για πρώτη φορά εδώ και μισό αιώνα – παρά την διαδρομή του μικρότερου κόστους για την LMDh όπου επέλεξαν οι Audi, BMW και Porsche, η οποία βασίζεται στα σασί της επόμενης γενιάς κατηγορίας LMP2.
“Όταν η Ferrari επέλεξε να εμπλακεί στην κορυφαία κατηγορία, έπρεπε απλά φτιάξει το Le Mans Hypercar,” δήλωσε αυτός. “Η Ferrari έχει κατασκευάσει όλα τα αυτοκίνητα στην ιστορία της, οπότε δεν υπάρχει επιλογή, αυτή είναι η φιλοσοφίας μας.
“Δεν μπορώ να πω ότι το πρόγραμμα μας πρόκειται να είναι αρκετά γρήγορο. Είναι πολύ περίπλοκο, επειδή η LMH είναι πολύ πιο πολύπλοκη από την LMDh, αλλά αυτό είναι που επιλέξαμε.
“Όταν συμμετέχουμε σε μία κατηγορία, είναι φυσιολογικό ότι το αυτοκίνητο θα είναι εξολοκλήρου της Ferrari, ολόκληρο το πρόγραμμα βρίσκεται υπό τον έλεγχο του τεχνικού μας επιτελείου. Θα είναι ένα καλό αυτοκίνητο, ένα γρήγορο αυτοκίνητο, ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο και – με όλα τα αυτοκίνητα τα οποία εμπλέκονται στην κατηγορία – πιστεύω ότι ο σχεδιασμός θα είναι πολύ διαφορετικός μεταξύ αυτών.
“Πιστεύω ότι είναι σημαντικό για τους υποστηρικτές μας να καταλάβουν πολύ εύκολα ποια είναι η Ferrari, αυτή είναι μία Peugeot, αυτή είναι μία Toyota… Στο παρελθόν, ήταν δύσκολο να καταλάβεις τις διαφορές μεταξύ αυτών των παρόμοιων αυτοκινήτων.
“Για εμάς, η πιο σημαντική επέτειος είναι το 2023 όπου και είναι τα 50 χρόνια από τον τελευταίο μας αγώνα στα prototypes, την καλύτερη και πιο σημαντική κατηγορία.”
Οι λεπτομέρειες του κινητήρα για την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς από το LMH της Ferrari θα παραμείνουν μυστικό μέχρι την παρουσίαση του μονοθέσιου αργότερα την φετινή χρονιά, με τον Coletta να μην αναφέρει το οτιδήποτε λόγο του υψηλού επίπεδου ανταγωνισμού.
Όταν ρωτήθηκε σχετικά με αυτό, απάντησε: “Είναι φυσιολογικό ότι η Toyota θα είναι δυνατή επειδή αυτοί θα βρίσκονται στην κατηγορία για δύο χρόνια προτού εμείς έχουμε τον πρώτο μας αγώνα. Προτιμώ να μην συζητήσω τεχνικές λεπτομέρειες εκτός εργοστασίου.
“Ελπίζουμε ότι θα δουλέψουμε πολύ καλά στο δεύτερο μισό της σεζόν 2022, όταν ξεκινήσουμε με τις δοκιμές. Είναι λογικό ότι με 8 ή 9 μάρκες σε αυτή την κατηγορία μεταξύ WEC και IMSA και όλοι μαζί στο Le Mans, θα πρέπει να είμαστε πολύ, πολύ συνεπείς στις προσπάθειες που απαιτούνται.
“Αλλά πιστεύω ότι είναι πολύ σημαντικό για εμάς να συνεχίσουμε σε μία διοργάνωση η οποία είναι τόσο δυνατή με τόσους πολλούς κατασκευαστές που ανταγωνίζονται μεταξύ τους για πρώτη φορά στην κορυφαία κατηγορία. Θα είναι μία πολύ σημαντική περίπτωση για τον κόσμο των αγώνων αντοχής.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!