Η Ferrari πρέπει να αντιμετωπίσει τις όποιες αδυναμίες του μονοθεσίου “πολύ σύντομα” ώστε να εξασφαλίσει πως το μονοθέσιό της για το 2020 δε θα πάσχει από τα ίδια ζητήματα στην απόδοση σε σχέση με την SF90-H.
Ύστερα από ένα πολλά υποσχόμενο ξεκίνημα στις χειμερινές δοκιμές, η ανταγωνιστικότητα των κόκκινων μονοθεσίων έπεσε κατακόρυφα στον εναρκτήριο αγώνα, ενώ μετά από πέντε Grand Prix δεν έχουν πετύχει νίκη ακόμα. Η Ferrari υπολείπεται του μεγάλου αντιπάλου της, Mercedes, σχεδόν κατά 100 βαθμούς στο πρωτάθλημα κατασκευαστών και ακόμα ψάχνουν τους λόγους για τους οποίους η φιλοσοφία του μονοθεσίου τους δεν έχει φτάσει στη μέγιστη απόδοσή της, όπως έδειξε στο Μπαχρέιν και στο Αζερμπαϊτζάν.
Ενώ η ομάδα του Maranello θα επιμείνει με τον τωρινό της σχεδιασμό για το εμπρός φτερό, καθώς δεν πιστεύει πως έχει κάποιο θεμελιώδες ελάττωμα, ο επικεφαλής της ομάδας, Mattia Binotto, δήλωσε πως υπάρχει περιορισμένος διαθέσιμος χρόνος για να βρουν λύσεις και να αποφύγουν το να έχει και το μονοθέσιο του 2020 προβλήματα.
“Το πρότζεκτ για το 2020 έχει ξεκινήσει εδώ και πολλές εβδομάδες και μήνες. Ήδη αναπτύσσουμε το μονοθέσιο για του χρόνου. Μέχρι το καλοκαίρι, το πρότζεκτ είναι ήδη αρκετά προχωρημένο. Νομίζω πως εάν υπάρχει κάτι που πρέπει να αντιμετωπιστεί για του χρόνο θα πρέπει να γίνει πολύ σύντομα. Δουλεύουμε παράλληλα με το πρότζεκτ του φετινού μονοθεσίου επειδή έχουμε την ανάγκη να βελτιωθούμε και υπάρχουν πολλά να μάθουμε. Οτιδήποτε κάνουμε στο τωρινό μας μονοθέσιο, θα είναι προς όφελος της επόμενης χρονιάς. Αλλά το μονοθέσιο της επόμενης χρονιάς δεν ξεκινά από τον Οκτώβριο ή τον Νοέμβριο”, σχολίασε ο Binotto.
Παράλληλα με το να διορθώσουν το φετινό μονοθέσιο και το να αναπτύξουν αυτό του 2020, ο Binotto πιστεύει πως η πρόοδος είναι καλή και για την ίδια τη Ferrari. Συγκεκριμένα, δήλωσε: “Ο στόχος παραμένει ο ίδιος: να κοιτάμε κάθε αγώνα ξεχωριστά, να προσπαθούμε να μεγιστοποιήσουμε την απόδοσή μας, να αναπτύξουμε το μονοθέσιο για να δείξουμε πως έχουμε τη δυναμική να αναπτύξουμε μονοθέσιο και να κατανοήσουμε τα τεχνικά του χαρακτηριστικά. Σαν ομάδα πρέπει να δείξουμε πως βελτιωνόμαστε και εμείς επίσης”.
Η έκταση των προβλημάτων της Ferrari αποκαλύφθηκε στο προηγούμενο Grand Prix στην Ισπανία, όπου η Mercedes κυριάρχησε, με τη Ferrari να βρίσκεται αρκετά πίσω της, ειδικά στις στροφές χαμηλών ταχυτήτων. Πάνω σε αυτό, ο Binotto θεωρεί πως η ομάδα μπορεί να βελτιωθεί μέχρι το γαλλικό GP τον Ιούνιο που διαθέτει περίπου τα ίδια στοιχεία με τη Βαρκελώνη, ωστόσο τα μεγάλα κέρδη σε αυτό το κομμάτι ίσως αργήσουν να έρθουν.
“Το να βελτιώσουμε όλο το μονοθέσιο και τη φιλοσοφία του απαιτεί χρόνο, καμία αμφιβολία πάνω σε αυτό.”, υπογράμμισε ο Binotto. “Το να προσδιορίσουμε μια νέα φιλοσοφία στην αεροδυναμική ίσως απαιτεί εβδομάδες. Αλλά αυτή τη στιγμή πρέπει να μεγιστοποιήσουμε τα οφέλη που μπορούμε να πάρουμε από το ήδη υπάρχον πακέτο. Υπάρχουν ακόμα περιθώρια ώστε να γίνει αυτό. Εάν δείτε τους πέντε αγώνες στο ξεκίνημα της σεζόν, υπήρχαν κάποιοι στους οποίους ήμασταν αρκετά δυνατοί. Έτσι πιστεύω πως ακόμα υπάρχουν αγώνες όπου με το υπάρχον πακέτο του μονοθεσίου μπορούμε να είμαστε δυνατοί”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!