Ο επικεφαλής της Ferrari, Mattia Binotto, παραδέχτηκε πως οι Τεχνικές Ντιρεκτίβες της FIA είχαν επίδραση στη μονάδα ισχύος της Scuderia.
Η μονάδα ισχύος της Ferrari ήταν ένα από τα πιο δυνατά σημεία της ομάδας πέρυσι. Ωστόσο, η νομιμότητά τους αποτέλεσε αντικείμενο διαμάχης και εξετάστηκε στο τέλος του 2019 από τη FIA.
Το κυβερνόν σώμα του αθλήματος εξέδωσε μια σειρά τεχνικών οδηγιών σχετικά με τη μονάδα ισχύος που έδειχναν να σχετίζονται με την πτώση ρυθμού της Scuderia.
Τα ευρήματα της επίσημης έρευνας στον κινητήρα παρέμειναν ιδιωτικά μεταξύ της Ferrari και της FIA, ωστόσο για την πρώτη φορά, ο Binotto παραδέχτηκε πως η αλλαγή στους κανονισμούς είχε αρνητικό αντίκτυπο στην απόδοση του μονοθεσίου της ομάδας.
“Θεωρώ πως οι κανονισμοί είναι πολύ δύσκολοι και πολύπλοκοι”, δήλωσε ο Ιταλός την Παρασκευή, στη συνέντευξη τύπου των επικεφαλής των ομάδων στο Hungaroring.
“Πιστεύω πως υπήρξαν σημεία στους κανονισμούς όπου ακόμα απαιτούνται διασαφηνίσεις. Είναι μια συνεχιζόμενη διαδικασία η οποία πάντα υπήρχε στο παρελθόν και θα υπάρχει και στο μέλλον”.
“Από πέρυσι, έχουν υπάρξει πολλές τεχνικές ντιρεκτίβες που εκδόθηκαν, οι οποίες τελικά ξεκαθάρισαν μερικούς τομείς των κανονισμών. Θεωρώ πως έπρεπε να προσαρμοστούμε σε αυτές τις ντιρεκτίβες”.
“Δεν πιστεύω πως αυτό έγινε μόνο στη Ferrari, κοιτώντας την απόδοση των κινητήρων, πιστεύω πως οι περισσότεροι από τους κατασκευαστές θα έπρεπε να προσαρμοστούν σε αυτές. Ειδικά ως Ferrari έπρεπε να προσαρμοστούμε και σαν αποτέλεσμα αυτού χάσαμε μέρος της απόδοσης που είχαμε”.
“Θεωρώ πως τώρα έχουμε μια πιο ξεκάθαρη κατάσταση σε μερικά σημεία των κανονισμών, ελπίζοντας πως αυτό θα συνεχίζεται εάν απαιτηθεί στο μέλλον”.
Όπως ο Binotto κατηγόρησε την πανδημία για το ότι η Ferrari επέλεξε να μην ανανεώσει τη συνεργασία της με τον Sebastian Vettel, το κλείσιμο του εργοστασίου της ομάδας που επιβλήθηκε επίσης στέρησε από την ομάδα πολύτιμο χρόνο για περαιτέρω βελτίωση της τωρινής μονάδας ισχύος.
“Η εξέλιξη του κινητήρα είναι μια συνεχιζόμενη διαδικασία που δεν έχουμε σταματήσει καθόλου να την κάνουμε από το 2012, όπου πιθανώς ήταν η χρονιά που ξεκινήσαμε να εξελίσσουμε τον κινητήρα”, δήλωσε ο Binotto.
“Τώρα, έχει περάσει αρκετός καιρός που την εξελίσσαμε”.
“Κάναμε αναβαθμίσεις και για αυτή τη σεζόν επίσης και δεν θα είμαστε σε θέση να τις φέρουμε φέτος, επειδή είχαμε τη μεγάλη περίοδο διακοπής πριν τον ξεκίνημα της χρονιάς, κάτι που δεν συνέβη για όλους τους κατασκευαστές κινητήρων. Θα προσπαθήσουμε να εξελίξουμε όσο περισσότερο μπορούμε τον κινητήρα στο ξεκίνημα της επόμενης σεζόν”.
“Αυτό είναι το ένα κομμάτι. Το άλλο, όπως είπα, είναι ακόμα περιοχές στους κανονισμούς που χρειάζονται αποσαφήνιση, και ελπίζουμε πως αυτό μπορεί να γίνει ώστε στο μέλλον τουλάχιστον να υπάρχει αρκετή σαφήνεια στους κανονισμούς για να διασφαλίσουμε πως όλοι τους κατανοούμε με τον ίδιο τρόπο”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!