Η Ferrari αποσαφηνίζει τους υπαινιγμούς ότι η συντριβή του Charles Leclerc στο Γαλλικό Grand Prix της Formula 1 σχετιζόταν με προβλήματα στο γκάζι, στον απόηχο της σύγχυσης που προκλήθηκε από την ενδοεπικοινωνία με τον πιλότο της ομάδας.
Ο Μονεγάσκος οδηγός είχε τον έλεγχο του αγώνα στο Paul Ricard, αφού άντεξε την έντονη πίεση από τον αντίπαλο του τίτλου Max Verstappen στα αρχικά στάδια.
Αλλά λίγο αφότου ο Verstappen επέλεξε να αλλάξει νωρίς τα ελαστικά, όλα πήγαν στραβά για τον Leclerc στον 18ο γύρο καθώς λόγω υπερστροφής έχασε την στροφή 11 και κατέληξε στα προστατευτικά φράγματα, αδυνατώντας να συνεχίσει τον αγώνα.
Καθηλωμένος στα εμπόδια, μίλησε στην ομάδα του μέσω της ενδοεπικοινωνίας και μεταδόθηκε ότι τους έδωσε το μήνυμα: «Δεν μπορώ να δώσω γκάζι».
Η αναφορά του στο γκάζι, μόλις ένα δεκαπενθήμερο αφότου πάλεψε με ένα κολλημένο πεντάλ γκαζιού στα τελευταία στάδια του GP της Αυστρίας, οδήγησε σε άγριες θεωρίες ότι ο Leclerc είχε χάσει τον αγώνα από ένα επαναλαμβανόμενο ζήτημα.
Αν και ο Leclerc έσπευσε μετά τον αγώνα να ξεκαθαρίσει ότι η συντριβή ήταν δικό του λάθος, οι συνωμοσίες τροφοδοτήθηκαν περαιτέρω όταν ο τεχνικός διευθυντής της Red Bull, Pierre Wache, πιάστηκε στην κάμερα μετά τη νίκη του Ολλανδού να του λέει ότι είχε ακούσει από τον ασύρματο ότι ήταν πρόβλημα στο γκάζι.
Αλλά ο διευθυντής της ομάδας της Ferrari, Mattia Binotto, είναι ξεκάθαρος ότι το σχόλιο ασυρμάτου του Leclerc σχετιζόταν εξ ολοκλήρου με τις προσπάθειές του να βγει από το φράγμα της σύγκρουσης και δεν είχε καμία σχέση με την ίδια την αιτία του ατυχήματος.
«Πρώτον, δεν υπήρχε πρόβλημα με το ίδιο το γκάζι, δεν είχε ουδεμία σχέση με την Αυστρία», εξήγησε. «Αυτό που συνέβη είναι ένα γνήσιο λάθος του Τσαρλς, πράγματα που μπορεί να συμβούν, και νομίζω ότι δεν αναιρούν το πόσο καλός είναι ως οδηγός, ένας φανταστικός οδηγός. Αλλά ήταν ένα πραγματικό λάθος.»
«Αυτό που ακούσατε στο ραδιόφωνο ήταν όταν ήταν με όπισθεν προσπαθώντας να βγει από τα εμπόδια. Υπάρχει μια ακολουθία εντολών, χωρίς να μπω σε όλες τις λεπτομέρειες, που σήμαινε ότι ήταν στο γκάζι, αλλά δεν ένιωθε επαρκής ροπή από τον κινητήρα. Δεν ήταν τίποτα λάθος. Απλά η ακολουθία εκεί».
Ο Binotto εξήγησε ότι η αιτία των προβλημάτων με το γκάζι στην Αυστρία είχε επιλυθεί πλήρως αφού ενοχοποιήθηκε ένα ελαττωματικό εξάρτημα.
«Κανονικά δεν συζητάμε πολλά για λεπτομέρειες σχετικά με το τι συμβαίνει, αλλά αυτό που συνέβη στην Αυστρία είναι πολύ απλό», είπε.
«Υπήρχε ένα αμορτισέρ που κολλούσε ελαφρώς. Τίποτα περισσότερο από αυτό. Και έχουμε ήδη λάβει κάποιες ενέργειες για να το αποφύγουμε στο μέλλον».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!