Η Ferrari φέρνει “αρκετές αναβαθμίσεις” στο Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν, γεγονός που σηματοδοτεί την πρώτη εξέλιξη του μονοθεσίου του 2019, σε μια προσπάθεια να κλείσει το χάσμα με τη Mercedes.
Η καλύτερη θέση που έχει πετύχει η ομάδα του Maranello στο ξεκίνημα της σεζόν μέχρι τώρα είναι η τρίτη, λόγω ενός συνδυασμού προβλημάτων στο στήσιμο του μονοθεσίου, ζητημάτων αξιοπιστίας και λαθών.
Συγκριτικά, η Mercedes έχει σαρώσει και στους 3 πρώτους αγώνες με τρία διαδοχικά 1-2, και έχει ήδη εδραιώσει μια διαφορά 57 βαθμών στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Η αεροδυναμική φιλοσοφία της Ferrari βρίσκεται υπό αμφισβήτηση μετά το κακό ξεκίνημα στη σεζόν, και η απουσία εξωτερικών αναβαθμίσεων, σε σύγκριση με μικρές αλλαγές από τη Mercedes, έχει επίσης παρατηρηθεί. Ωστόσο ο επικεφαλής της Scuderia Mattia Binotto, λέει πως η ομάδα “θα φέρει μερικές αναβαθμίσεις στο Μπακού, σαν πρώτο βήμα για την εξέλιξη της SF90”.
“Ερχόμενοι από τρεις αγώνες όπου σίγουρα δεν πήγαν όπως θα θέλαμε, αυτό το GP είναι άλλη μια σημαντική στιγμή για εμάς”, δήλωσε ο Ιταλός κατά την προεπισκόπηση της Ferrari για τον τέταρτο αγώνα της σεζόν.
“Έχουμε προετοιμαστεί γι’ αυτόν πολύ καλά, αναλύοντας όλα τα δεδομένα που έχουμε αποκτήσει μέχρι τώρα, εξετάζοντας τομείς που μπορούμε να βελτιωθούμε και δουλεύοντας στο να προσαρμόσουμε το στήσιμο του μονοθεσίου και τη διαχείριση της μονάδας ισχύος για τη συγκεκριμένη πίστα”.
Ο οδηγός της Ferrari, Sebastian Vettel, παραδέχθηκε στον αγώνα της Σανγκάη πως η ομάδα είναι αντιμέτωπη με μια περίοδο στην οποία θα πρέπει να προσδιορίσει την κατεύθυνση της εξέλιξης του μονοθεσίου μέσα στο μέσον της σεζόν. Ωστόσο, οι αναβαθμίσεις που έχει η Ferrari στο Μπακού είναι αποτέλεσμα δουλειάς που ξεκίνησε πριν πέσει πίσω από τη Mercedes στη μάχη του πρωταθλήματος.
Ο πρωταθλητής του 2016 με τη Mercedes, Nico Rosberg, είπε μετά το κινεζικό Grand Prix πως η Ferrari έχει στήσει το μονοθέσιό της για το 2019 με λάθος τρόπο. Στάθηκε στη φιλοσοφία της ομάδας για μικρή αεροδυναμική αντίσταση που της έχει δώσει το πλεονέκτημα στην ταχύτητα στις ευθείες, αλλά της στοιχίζει πάρα πολύ σε επίδοση στις στροφές. Αυτός θα μπορούσε να είναι ένας παράγοντας κλειδί για το Μπακού, το οποίο έχει μεγάλα τμήματα στον πρώτο και τρίτο τομέα της πίστας με υψηλές ταχύτητες, αλλά στενές και κλειστές στροφές στο μεσαίο κομμάτι.
“Μια μεγάλη πρόκληση στο Μπακού είναι να βρεθεί το σωστό επίπεδο κάθετης δύναμης στα φτερά του μονοθεσίου, για να υπάρχει καλή πρόσφυση στις αργές στροφές, αλλά επίσης να είσαι και αρκετά γρήγορος στις ευθείες όπου βρίσκεσαι πολύ χρόνο με τέρμα το γκάζι”, σχολίασε ο Vettel. “Δεν είναι ένας εύκολος συμβιβασμός”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!