Σύμφωνα με ρεπορτάζ του δημοσιογράφου, Michael Schmidt, η Ferrari είναι πρόθυμη να πάρει όλα τα πιθανά ρίσκα και δεν θα μειώσει την απόδοση του κινητήρα της στον βωμό της αξιοπιστίας.
Στο πρώτο μισό της φετινής σεζόν, οι οδηγοί της Ferrari, Charles Leclerc και Carlos Sainz, έχουν εγκαταλείψει δύο φορές έκαστος εξαιτίας βλάβης στον κινητήρα. Καταλαβαίνουμε άμεσα τη ζημιά που έχει υποστεί η ιταλική ομάδα αν λάβουμε υπόψιν το γεγονός ότι ο Leclerc τέθηκε εκτός μάχης ενώ βρισκόταν στην πρωτοπορία του αγώνα και ο Sainz σε θέση που διεκδικούσε το βάθρο. Μετά την εγκατάλειψη του Ισπανού στο Red Bull Ring, η Scuderia αναμένεται να γίνει η πρώτη ομάδα στο πρωτάθλημα, που θα λάβει και για τους δύο οδηγούς της ποινή στη σχάρα εκκίνησης, εξαιτίας χρήσης νέου κινητήρα. Αξίζει να σημειωθεί ότι παρόμοια προβλήματα αξιοπιστίας έχουν αντιμετωπίσει και οι Alfa Romeo με την Haas.
Στο Maranello δουλεύουν πυρετωδώς για να επιδιορθώσουν την κατάσταση, όμως ο νέος κινητήρας αναμένεται να είναι έτοιμος περίπου την εποχή του Βελγικού Grand Prix. Παρά το γεγονός αυτή, η Ferrari δεν είναι πρόθυμη να ρίξει την απόδοση του κινητήρα της για να ελαχιστοποιήσει την πιθανότητα βλάβης. “Πρέπει να αγωνιστούν με ότι ισχύ έχουν. Πρέπει να πάρουν το ρίσκο. Πιστεύω ότι ακολουθούν παρόμοια στρατηγική με εκείνη της Mercedes πέρσι,” ήταν τα λόγια του Michael Schmidt.
Το 2021, η Mercedes ήταν εκείνη με τα προβλήματα αξιοπιστίας, με τον Valtteri Bottas να χρησιμοποιεί 6 κινητήρες εσωτερικής καύσης, λαμβάνοντας μάλιστα 3 ποινές στους τελευταίους 4 αγώνες. Η Γερμανική ομάδα έδινε την εντύπωση πως αντικαθιστούσε τον κινητήρα του Φινλανδού κάθε φορά που ο νέος έμοιαζε να έχει την ισχύ να τον βοηθήσει να αναρριχηθεί γρήγορα. Τη φετινή σεζόν, η Ferrari μοιάζει να έχει τον πιο δυνατό κινητήρα με τον Toto Wolf να δηλώνει ότι παράγει 10 περισσότερα kw σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Τα προβλήματα αξιοπιστίας της Scuderia, αναμένεται να λυθούν στο Spa, κάτι που θα σημάνει νέα ποινή για τους πιλότους της. “Τη δεδομένη χρονική στιγμή, η Ferrari δείχνει να μην έχει βρει λύση στα προβλήματα του κινητήρα της,” δήλωσε ο Schmidt. “Προφανώς χρειάζεται χρόνος για να δημιουργήσει τους νέους κινητήρες ακόμα και αν έχει βρει τι φταίει. Η πηγή του κακού συνεχίζει να υπάρχει εντός αυτών, τώρα που μιλάμε. Δύσκολα, η κατάσταση θα βελτιωθεί πριν το Βελγικό Grand Prix, εκεί που εκτός απροόπτου ο Leclerc θα λάβει ακόμα μια ποινή για χρήση νέας μονάδας ισχύος, όπως θεωρώ θα κάνει και ο team mate του στον αγώνα στην πίστα του Paul Ricard.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!