Η Ferrari θα ξοδέψει τα token εξέλιξης σε μια γενική αναθεώρηση του πίσω μέρους του μονοθεσίου της για το 2021, στην προσπάθεια της ομάδας να αναρριχηθεί στο grid.
Η Ferrari βιώνει μια δύσκολη σεζόν φέτος, με την SF1000 να έχει θέματα υψηλής αεροδυναμικής αντίστασης, τα οποία επιδεινώνονται από έναν υποβαθμισμένο κινητήρα.
Στο Maranello ήδη έχει πέσει πολλή δουλειά για την εξέλιξη μιας νέας μονάδας ισχύος, την ώρα που ο επικεφαλής του σασί της ιταλικής ομάδας, Simone Resta, αποκάλυψε πως η προσοχή της Scuderia στρέφεται στη βελτίωση του μονοθεσίου για το 2021 σε μια συγκεκριμένη περιοχή.
“Θα ανασχεδιάσουμε το πίσω μέρος του μονοθεσίου”, σχολίασε ο Ιταλός σε συνέντευξή του στην ιταλική έκδοση του Autosprint. “Πιστεύουμε πως αυτή είναι η περιοχή που θα μας δώσει τον περισσότερο χώρο για εξέλιξη αναφορικά με το σασί και την αεροδυναμική για το 2021”.
“Επιπλέον, το πίσω μέρος θα επηρεαστεί περισσότερο από τις ρυθμιστικές αλλαγές της FIA για τη μείωση των αεροδυναμικών φορτίων, ώστε να αποφορτιστούν τα ελαστικά”.
“Ως αποτέλεσμα αυτών των αλλαγών (στο πάτωμα), όλες οι ομάδες θα χάσουν κομμάτια από την κάθετη δύναμή τους, και θα είναι σημαντικό να δουλέψουμε ώστε να ανακτήσουμε όσο περισσότερη γίνεται. Όλα αυτά μας κάνουν να πιστεύουμε πως η πιο σημαντική περιοχή για να ξοδέψουμε τα token εξέλιξής μας είναι το πίσω μέρος”.
Ως μέρος των μέτρων περικοπής κόστους που έχουν εισαχθεί εν μέσω και της πανδημίας του COVID-19, οι ομάδες είναι αυστηρά περιορισμένες αναφορικά με το πόσα πολλά μπορούν να αλλάξουν στο σασί τους για το 2021.
Ένα σύστημα tokens (μάρκες ουσιαστικά) έχει τεθεί σε ισχύ, με το οποίο οι ομάδες επί της ουσίας πρέπει να διαλέξουν εάν θέλουν να εστιάσουν την εξέλιξή τους σε μια μεγάλη περιοχή ή σε δύο μικρότερα κομμάτια.
Αλλά, παρά την πρόοδο στον κινητήρα και την ευκαιρία για ανασχεδιασμό του πίσω μέρους του μονοθεσίου, ο Resta παραμένει επιφυλακτικός σχετικά με τις ευκαιρίες της Ferrari να κάνει ένα μεγάλο βήμα προόδου το 2021.
“Η ελευθερία δεν είναι τόσο ολική όσο φαίνεται”, πρόσθεσε. “Μπορείς να εξελίξεις τον κινητήρα ελεύθερα (μέσα στον χειμώνα) αλλά από τον πρώτο αγώνα του 2021 και ύστερα θα είναι πάλι παγωμένος. Ύστερα, δεν μπορείς να τον ακουμπήσεις ξανά”.
“Η αεροδυναμική, ακόμα και εάν είναι ελεύθερη, είναι και πάλι περιορισμένη από τη δομή που βρίσκεται στη βάση. Πρέπει να σκεφτούμε την αεροδυναμική ως ένα φόρεμα: θα πρέπει να φορεθεί πάνω σε ένα σώμα, έτσι οι διαστάσεις του σώματος επηρεάζουν μέχρι ένα σημείο το τελικό αποτέλεσμα”.
“Έτσι, η μορφή του ρύγχους θα παραμείνει ίδια. Ίσως μπορέσω να σχεδιάσω μια νέα εμπρός πτέρυγα, αλλά η δημιουργική μου αυτονομία θα είναι και πάλι περιορισμένη. Όλα αυτά τα παγώματα και οι περιορισμοί μας κάνουν να σκεφτόμαστε πως θα μας είναι δύσκολο να ανακάμψουμε εντός λογικών πλαισίων μέσα σε μια σεζόν, δεδομένης και της διαφοράς που έχουμε τώρα από τους πρώτους”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!