Στη Ferrari δήλωσαν πως, εάν η διαφορά από τον πρώτο είναι μεγάλη φέτος, θα εστιάσουν άμεσα στο 2021.
Η Ιταλική ομάδα παραδέχτηκε πως βρίσκεται πιο πίσω από τους άμεσους ανταγωνιστές της, ενόψει του φετινού πρωταθλήματος, έχοντας να βρει κέρδη τόσο στο κομμάτι του κινητήρα, όσο και σε αυτό της αεροδυναμικής.
Η προσπάθεια αυτή για ανάκαμψη έρχεται κόντρα στη ροή, που θέλει τις ομάδες φέτος να πρέπει να ισορροπήσουν προσεκτικά τους πόρους τους ανάμεσα στη φετινή σεζόν και αυτή του 2021, που θα έρθει και το μεγάλο πακέτο αλλαγών.
Ο επικεφαλής της Ferrari, Mattia Binotto, δήλωσε πως, προς το παρόν, η ομάδα εστιάζει στο να καλυφθεί το χαμένο έδαφος για φέτος. Ωστόσο, έδωσε ενδείξεις πως, εάν η κατάσταση δεν επιδιορθωθεί στους πρώτους αγώνες, θα σταματήσει άμεσα η εξέλιξη του μονοθεσίου του 2020.
“Πόσο πολύ θα επηρεάσει η βελτίωση το 2020 το project του 2021; Αυτή σίγουρα είναι μια καλή ερώτηση”, σχολίασε ο Ιταλός στο τέλος των χειμερινών δοκιμών.
“Πιστεύω πως αυτός είναι ένας συμβιβασμός που πρέπει να κάνουμε σωστά. Είμαστε ακόμα πολύ νωρίς μέσα στη σεζόν και δεν μπορείς να περιορίσεις όλη τη σεζόν από τώρα”.
“Έτσι, στο ξεκίνημα της σεζόν, σίγουρα θα δουλεύουμε πάνω στην εξέλιξη για το 2020 όσο μπορούμε, επειδή ήρθε η ώρα να κατανοήσουμε το μονοθέσιο και τις αδυναμίες του. Και ελπίζουμε πως πρόκειται για πράγματα που μπορούμε να αντιμετωπίσουμε το συντομότερο δυνατόν”.
“Εάν δούμε πως, μετά από κάποιους αγώνες, η διαφορά παραμένει πολύ μεγάλη, τότε ίσως πρέπει να λάβουμε υπόψη την προοπτική να σταματήσουμε την εξέλιξη για το 2020”.
“Όμως, είναι πολύ νωρίς ακόμα. Πιστεύω πως απλά ήταν λίγες ημέρες δοκιμών αυτές, υπάρχουν πράγματα που μπορούμε να αντιμετωπίσουμε με το μονοθέσιο, αρκετά σύντομα ελπίζω. Έτσι, προς το παρόν, θα πρέπει να διατηρήσουμε το ήδη υπάρχον πλάνο για τις σεζόν 2020/2021”.
Η Mercedes, αντίπαλος της Ferrari, πιστεύει πως οι ομάδες θα πρέπει να είναι προσεκτικές ώστε να μην αργήσουν να εστιάσουν στο 2021, καθώς κάτι τέτοιο θα μπορούσε να έχει ως συνέπεια το να μείνουν πολύ πίσω.
Ο επικεφαλής της ομάδας, Toto Wollf, σχολίασε: “Η αλλαγή των κανονισμών για το 2021 είναι τόσο μεγάλη, που είναι πολύ σημαντική η ισορροπημένη κατανομή των πόρων ανάμεσα στη φετινή χρονιά και την εξέλιξη του μονοθεσίου του 2021”.
“Προφανώς, ο ρυθμός κατανόησης και εξέλιξης είναι πολύ πιο μεγάλος στην αρχή. Έτσι, εάν κάνεις λάθος και βρίσκεσαι αρκετούς μήνες πίσω, μπορεί αυτό να έχει σαν συνέπεια να υστερείς μισό δευτερόλεπτο. Και αυτή είναι μια πρόκληση την οποία γνωρίζουμε από το παρελθόν, μέσω δύο αλλαγών κανονισμών, και είναι κάτι που μας αρέσει”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!