Η Ferrari πραγματοποίησε ορισμένες αλλαγές στο πάτωμα του μονοθεσίου της προς αποφυγή πιθανής κάμψης αυτού.
Υπήρξε μεγάλη προσοχή γύρω από το πάτωμα της Ferrari από την αρχή της σεζόν, όταν ένα βίντεο αποκάλυψε ότι μερικά εξαρτήματα ταλαντώνονταν κατά την επιτάχυνση. Επίσης παρατηρήθηκε ότι και το πίσω μέρος του πατώματος υπόκειται σε κάμψη υπό υψηλές ταχύτητες.
Κάποιοι πίστευαν ότι η συμπεριφορά αυτή αποσκοπούσε στη δημιουργία μεγαλύτερης κάθετης δύναμης για βελτίωση της απόδοσης του μονοθεσίου σε στροφές υψηλής ταχύτητας.
Άλλοι θεωρούσαν ότι οι ταλαντώσεις αυτές βοηθούσαν στο να δημιουργηθεί ένα φράγμα στη ροή του αέρα για να αποτραπούν τυχόν αναταράξεις που θα μπορούσαν να επηρεάσουν τα τμήματα που παράγουν κάθετη δύναμη.
Η Ferrari διέψευσε τις παραπάνω θεωρίες και είπε ότι το μονοθέσιο της πέρασε όλους τους ελέγχους που έθεσε η FIA. Απλώς, έγιναν κάποιες τροποποιήσεις στην Κίνα, όπου η ομάδα δημιούργησε ένα χείλος στην πάνω επιφάνεια του πατώματος, το οποίο θυμίζει φτερό πεταλούδας.
Αυτή η επιπλέον αλλαγή αύξησε την ακαμψία αποτρέποντας την ανεπιθύμητη κάμψη , καθώς επίσης βελτίωσε και το μονοθέσιο από αεροδυναμικής πλευράς.
Για το Αυστριακό Grand Prix, ωστόσο, η μπροστινή υποδοχή που αποτελεί το βασικό τμήμα αυτής της περιοχής του μονοθεσίου έχει κλείσει και τη θέση της πήρε ένα μεταλλικό κομμάτι για να αυξήσει την ακαμψία.
Αυτές οι αξιοσημείωτες τροποποιήσεις θα πρέπει να εξαλείψουν τα όποια ερωτηματικά σχετικά με την πιθανή κάμψη του πατώματος. Έχει, λοιπόν, ενδιαφέρον να δούμε αν θα έχουν κάποια επίδραση στην απόδοση του μονοθεσίου σε μια πίστα όπου η αεροδυναμική απόδοση παίζει μεγαλύτερο ρόλο σε σχέση με τους προηγούμενους αγώνες.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!