Η Ferrari εισήγαγε νέο ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου για τους κινητήρες της στο κινεζικό Grand Prix μετά το πρόβλημα που κόστισε τη νίκη του Charles Leclerc στο Μπαχρέιν.
Ο Μονεγάσκος ήταν πολύ κοντά στην πρώτη του νίκη στην F1 στον δεύτερο αγώνα του με τη Ferrari, αλλά ένας από τους κυλίνδρους του κινητήρα του σταμάτησε να δουλεύει στους τελευταίους γύρους του αγώνα και έπεσε στην τρίτη θέση. Μετά την επιθεώρηση του κινητήρα στο Maranello, η Ferrari διαπίστωσε ότι το πρόβλημα προκλήθηκε από βραχυκύκλωμα μέσα σε μια μονάδα ελέγχου του συστήματος ψεκασμού και δήλωσε πως δεν έχει ξαναυπάρξει ποτέ παρόμοιο ζήτημα με τη συγκεκριμένη μονάδα.
Η Ferrari δεν χρειάστηκε να αλλάξει τον ίδιο τον κινητήρα στην Κίνα, όπου ο Leclerc τερμάτισε στην τρίτη θέση στα πρώτα δοκιμαστικά, 0.256δ πίσω από τον Sebastian Vettel. Ωστόσο, οι Leclerc και Vettel διαθέτουν ένα νέο ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου προσαρμοσμένο στις μηχανές τους, το οποίο σύμφωνα με πηγές χρησιμοποιήθηκε για να ανταποκριθεί στο πρόβλημα του Leclerc στο Μπαχρέιν.
Η Haas διαθέτει επίσης νέο ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου, το οποίο είναι υπεύθυνο για τα διάφορα μέρη του πολύπλοκου V6 turbo-hybrid κινητήρα, κυρίως για το σύστημα ανάκτησης ενέργειας. Η άλλη ομάδα πελάτης της Ferrari, η Alfa Romeo, δεν έχει κάνει την αλλαγή και δεν είναι ακόμα γνωστό γιατί. Η αλλαγή δεν επισύρει ποινές, με μόνη εξαίρεση τη νέα προσθήκη ηλεκτρονικού συστήματος ελέγχου, κάτι που συνεπάγεται πτώση στις θέσεις του grid. Ωστόσο, το νέο σύστημα πρέπει να είναι σε θέση να ολοκληρώσει την σεζόν.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!