Ο Sebastian Vettel παραδέχτηκε ότι ήταν απογοητευμένος με τα μικτά μηνύματα στην ενδοεπικοινωνία με την ομάδα κατά τη διάρκεια του τερματισμού του στην 7η θέση στο Ισπανικό Grand Prix.
Ο Vettel κλήθηκε να πιέσει σκληρά στα τελικά στάδια, αλλά στη συνέχεια, μερικούς γύρους αργότερα κλήθηκε να διατηρήσει τα ελαστικά μέχρι το τέλος του αγώνα.
Ο Γερμανός μιλώντας στο Sky Sports μετά τον αγώνα, εξήγησε τι είχε συμβεί.
Είπε: “Είναι πολύ απλό, δεν είχαμε τίποτα να χάσουμε. Νομίζω ότι προσπαθούσαμε να αντισταθούμε στο τέλος του αγώνα, προφανώς, πιάσαμε τα μονοθέσια μπροστά και στη συνέχεια έμπαιναν για το δεύτερο τους pitstop.”
“Δεν βιάστηκα να τους πιάσω και διαχειριζόμουν τα ελαστικά μου, τότε μου είπαν να πιέσω, κάτι που έκανα.”
“Τότε ρωτήθηκα αν μπορούσα να φτάσω στο τέλος, θα μπορούσαν να με ρωτήσουν πριν από τρεις γύρους! Ρώτησα μερικές φορές, ποιος ήταν ο στόχος; Πόσο μακριά θέλουμε να πάμε; Για να μπορέσω να φροντίσω τα ελαστικά. Είπα ότι θα προσπαθήσω να φτάσω στο τέλος.”
“Οι τελευταίοι πέντε γύροι ήταν πραγματικά, πολύ δύσκολοι. Μας βοήθησε το ότι πέσαμε ένα γύρο πίσω για να είμαι ειλικρινείς. Νομίζω ότι πήραμε αυτό το ρίσκο επειδή δεν είχαμε τίποτα να χάσουμε και απέδωσε, αλλά δεν ήταν το σχέδιο πριν από τον αγώνα να κάνω κοντά στους 40 γύρους με τα μαλακά ελαστικά.”
Ο Vettel πήρε το βραβείο του οδηγού της ημέρας, ανέβηκε από την 11η θέση στο grid για να πάρει την 7η, αλλά πρόσθεσε ότι η Ferrari δεν είναι πουθενά κοντά στο σημείο που θέλει να είναι.
Δήλωσε: “Είναι ανάμεικτα, για να είμαι ειλικρινής. Ακόμα είναι πάνω και κάτω. Μερικές συνεδρίες είναι καλύτερες από άλλες. Το πρώτο stint ήταν αρκετά κακό, στο δεύτερο ένιωσα πολύ περισσότερο τον έλεγχο του μονοθεσίου. Έχω κάποιες δουλειές να κάνω στην πλευρά μου.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!