Μία μικρή λεπτομέρεια στο μεγάλο σχέδιο των αλλαγών που έχει κάνει φέτος η Ferrari είναι ότι απέσυρε την ετικέτα “Mission Winnow” από το όνομα της ομάδας.
Σε μια πρόσφατα ενημερωμένη λίστα εισόδου για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα F1 του 2019, η ιταλική ομάδα απλά εμφανίζεται στον κατάλογο των δέκα ομάδων ως «Scuderia Ferrari».
Από το Maranello δεν έχει κυκλοφορήσει καμία πληροφορία σχετικά με την παρουσία της ετικέτας “Mission Winnow” στην SF90 και καθώς η ομάδα προετοιμάζεται πυρετωδώς για το πρώτο αγώνα της χρονιάς στη Μελβούρνη, η παρουσία του παραπάνω λογότυπου στην SF90 δείχνει πως δεν είναι στα πλάνα της ιταλικής ομάδας και προς το παρόν δεν αναμένεται αυτό να αλλάξει. Η Ferrari και ο μακροχρόνιος εμπορικός συνεργάτης της Philip Morris International εισήγαγαν το πρόγραμμα “Mission Winnow” στο ιαπωνικό Grand Prix της προηγούμενης χρονιάς, ως πρωτοβουλία της PMI που προορίζεται να επιδείξει τη δέσμευσή για συνεχή καινοτομία και ανάπτυξη νέων λύσεων που μπορούν να επιταχύνουν τη θετική αλλαγή για την κοινωνία.
Νωρίτερα φέτος, οι αρχές της Αυστραλίας ξεκίνησαν έρευνα για το λογότυπο “Mission Winnow” της εταιρείας καπνού, το οποίο διαφημίζει ένα προϊόν που δεν υπάρχει πραγματικά, πιστεύοντας ότι η παρουσία του λίγο πολύ θυμίζει το περίφημο λογότυπο Marlboro.
Επομένως, η έννοια του “Mission Winnow” θα μπορούσε να ερμηνευτεί ως μια καταφανής στρατηγική μάρκετινγκ για να λυγίσει τους παγκόσμιους κανόνες διαφήμισης κατά του καπνού.
Ο καιρός πλησιάζει για την έναρξη της σεζόν και το ζητούμενο για την ιταλική ομάδα είναι η επιστροφή στους τίτλους τόσο στο πρωτάθλημα των οδηγών όσο και στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών και αυτό θέλουν να επιτευχθεί είτε με τη παρουσία της ετικέτας “Mission Winnow” στο μονοθέσιο τους είτε χωρίς αυτή. Οι χειμερινές δοκιμές τελείωσαν και ο απόηχος αυτών μας δείχνει ότι η Ferrari ξεκινάει τη σεζόν ως φαβορί αφού έδειξε να είναι ελαφρώς μπροστά από τον ανταγωνισμό και κυρίως μπροστά από Mercedes και Red Bull.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!