Η Ferrari τροποποίησε το σχεδιασμό των καθρεφτών που στηρίζονται στο halo, ακολουθώντας την ανακοίνωση της FIA ότι τα υποστηρικτικά πτερύγια που εμφανίστηκαν πάνω από τους καθρέφτες στην Ισπανία ήταν παράνομα.
Η ομάδα από το Maranello ήταν η πρώτη που υιοθέτησε την τοποθέτηση των καθρεφτών στο halo.
Ωστόσο, η ιδέα της έθεσε ορισμένες ανησυχίες στη Βαρκελώνη όταν ένα πτερύγιο που η ομάδα δήλωσε ότι είχε ως στόχο να υποστηρίζει τον καθρέφτη έδινε ένα επιπλέον αεροδυναμικό κέρδος.
Μετά από επιθεωρήσεις από τον επικεφαλής αγώνων της F1, Charlie Whiting, εκδόθηκε μια διευκρίνιση η οποία δήλωνε ότι ενώ η FIA δεν είχε κανένα πρόβλημα με τους καθρέφτες, θα επιτρέψει μόνο επιπλέον στοιχεία στήριξης εάν υπάρχει ένα ελάχιστο αεροδυναμικό όφελος.
Αναφορικά με τον εν λόγω σχεδιασμό στο Ισπανικό GP, ο Whiting σχολίασε εκείνη την ώρα: «Η ερμηνεία εξαρτάται από το εάν νομίζουμε ότι αυτό είναι ένα στήριγμα ή όχι. Και θεωρώ πως όχι.
«Νομίζω ότι συμβάλλει στην ακαμψία του καθρέφτη. Αμφιβάλλω ότι θα ήταν εκεί αν δεν υπήρχε μετρήσιμο αεροδυναμικό πλεονέκτημα, αλλά αυτές τις μέρες δεν πρέπει να είναι μεγάλο.
«Στείλαμε μια τεχνική οδηγία πριν από λίγες εβδομάδες, απαντώντας σε πολλές ερωτήσεις από άλλες ομάδες σχετικά με τη θεμελιώδη αρχή της τοποθέτησης ενός καθρέφτη στο halo και πότε αυτή είναι αποδεκτή.
«Απαντήσαμε και δώσαμε μερικές προϋποθέσεις, μία που πρέπει να υπάρχει ένα στήριγμα. Είναι απλώς θέμα ερμηνείας και μια τόσο λεπτή ερμηνεία δεν είναι κάτι που μας ικανοποιεί.»
Για το Μονακό, ο καθρέφτης της Ferrari διατηρήθηκε στην ίδια θέση, αλλά το πτερύγιο υποστήριξης πάνω από αυτό έχει αφαιρεθεί.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!