Η Ferrari θα φέρει τις πρώτες της αναβαθμίσεις στην SF-23 στο Grand Prix της Σαουδικής Αραβίας σύμφωνα με τον επικεφαλής της ομάδας Frederic Vasseur, καθώς προσπαθεί να μειώσει τη διαφορά από τη Red Bull.
Η ομάδα έρχεται στον αγώνα της Τζέντα έχοντας αποδείξει ότι έχει υψηλή ταχύτητα στην ευθεία στο Μπαχρέιν κατά τη διάρκεια των κατατακτήριων δοκιμών, με την SF-23 να είναι ταχύτερη στις ευθείες από την RB19.
Ο Carlos Sainz ήταν ο μοναδικός οδηγός που ολοκλήρωσε τον αγώνα για την ομάδα, διαμαρτυρόμενος για την υψηλή φθορά των ελαστικών στο τέλος αυτού του αγώνα, γεγονός που τους εμπόδισε να διεκδικήσουν την πρώτη θέση. Αυτό μάλιστα είναι ένα χαρακτηριστικό που έχει μεταφερθεί από την F1-75 πέρυσι…
Αλλά με την πίστα της Τζέντα να δίνει μεγάλη έμφαση στην ταχύτητα στην ευθεία, ο Vasseur περιμένει ότι θα είναι μια “διαφορετική ιστορία” και ότι θα ταιριάζει πολύ περισσότερο στο μονοθέσιό τους.
“Τα χαρακτηριστικά της Τζέντα είναι εντελώς διαφορετικά σε σχέση με τον προηγούμενο αγώνα στο Μπαχρέιν, όσον αφορά την πρόσφυση και τη χάραξη της πίστας, κάτι που σημαίνει ότι θα είναι μια εντελώς διαφορετική ιστορία,” δήλωσε στα μέσα ενημέρωσης ο Fred Vasseur.
“Πιθανόν να έχουμε λίγο περισσότερες ταλαντώσεις σε σχέση με αυτό που έχουμε σήμερα. Θα φέρουμε επίσης κάποιες αναβαθμίσεις στην Τζέντα και ελπίζω ότι θα κάνουμε ένα βήμα μπροστά,” σχολίασε πριν από την έναρξη του αγωνιστικού Σαββατοκύριακου.
Η ομάδα βέβαια μπαίνει ήδη στο Σαββατοκύριακο αναλαμβάνοντας να μειώσει τις απώλειες, καθώς ο Charles Leclerc πρόκειται να λάβει ποινή εκκίνησης μετά την εγκατάλειψή του.
Ανώτερα μέλη της ομάδας σχεδιασμού φέρεται να βρίσκονται κοντά στην έξοδο μετά από ένα απογοητευτικό ξεκίνημα στη σεζόν, αλλά ο Vasseur εξακολουθεί να έχει εμπιστοσύνη στο concept του αυτοκινήτου και πιστεύει ότι υπάρχει “μεγάλο περιθώριο” για βελτιώσεις!
“Για μένα είναι ένα πρόβλημα απόδοσης, δεν είναι ένα πρόβλημα concept. Τώρα έχουμε το αυτοκίνητο που έχουμε και δυσκολευτήκαμε λίγο με την ισορροπία το Σαββατοκύριακο,” πρόσθεσε.
“Αυτό σημαίνει ότι έχουμε μεγάλο περιθώριο για βελτιώσεις σε αυτή τη διαδρομή με το μονοθέσιο και το πακέτο μας. Δεν θέλω να μιλήσω για αναβαθμίσεις ή νέα εξαρτήματα, αλλά με το Μπαχρέιν νομίζω ότι είχαμε πολλά περιθώρια βελτίωσης όσον αφορά την οδηγησιμότητα,” σχολίασε ο Vasseur.
Ο Vasseur επεσήμανε ότι το κομμάτι της “οδηγησιμότητας” στα σχόλιά του αναφέρεται στο να γίνει το μονοθέσιο πιο εύκολο στην οδήγηση, τόσο για τον Sainz όσο και για τον Leclerc και δεν έχει να κάνει με το πακέτο του κινητήρα τους. Ο Γάλλος επίσης πρόσθεσε ότι η ομάδα πρέπει να καταλάβει πώς το αυτοκίνητο αποδίδει σε περισσότερες από μία πίστες, πριν καταλήξει σε οποιαδήποτε συμπεράσματα σχετικά με το concept του μονοθεσίου της.
“Το πιο σημαντικό είναι να παραμείνουμε συγκεντρωμένοι στην τρέχουσα κατάσταση για να προσπαθήσουμε να πάρουμε το καλύτερο από αυτό που έχουμε σήμερα, ακόμα και αν φέρνουμε αναβαθμίσεις για να βελτιώσουμε την κατάσταση και την ανταγωνιστικότητα του πακέτου,” ανέφερε.
“Αλλά να έχετε κατά νου ότι το Μπαχρέιν δεν είναι πάντα αντιπροσωπευτικό. Βρισκόμαστε ακόμα στο αρχικό στάδιο του μονοθεσίου, κάναμε μόνο τρεις ημέρες δοκιμών σε μία πίστα και πρέπει να έχουμε καλύτερη κατανόηση του του ίδιου του αυτοκινήτου για να προσπαθήσουμε να πάρουμε το καλύτερο από το πακέτο,” δήλωσε κλείνοντας με αισιοδοξία για την απόδοση του υπάρχοντος μονοθεσίου.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!