Ο επικεφαλής της Mercedes, Toto Wolff, πιστεύει πως η Ferrari έχασε σημαντικό “momentum” στο Μπαχρέιν μετά την ήττα της, όπου ο Charles Leclerc έχασε στο τέλος τη νίκη από μηχανικό πρόβλημα.
Η Ferrari μπήκε στο 2019 ως φαβορί, ύστερα και από αρκετά δυνατές χειμερινές δοκιμές, όμως ακόμα δεν έχει πετύχει την πρώτη της νίκη.
Η ιταλική ομάδα δεν ήταν καθόλου ανταγωνιστική στον εναρκτήριο αγώνα του πρωταθλήματος στη Μελβούρνη, λόγω λανθασμένου set-up, όμως στον επόμενο αγώνα στο Μπαχρέιν, έδειχνε ικανή να κατακτήσει τη νίκη. Είχε το γρηγορότερο μονοθέσιο, ενώ και ο Charles Leclerc έδειχνε αποφασισμένος να πάρει την παρθενική του νίκη.
Ωστόσο, με κάτι παραπάνω από 10 γύρους να απομένουν, η SF90 του Μονεγάσκου αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα με ένα βραχυκύκλωμα στο σύστημα ελέγχου του ψεκασμού καυσίμου. Έτσι ο ρυθμός του εξαφανίστηκε, αφήνοντάς τον ανυπεράσπιστο απέναντι στον Lewis Hamilton, ο οποίος εν τέλει πήρε και τη νίκη.
Κάνοντας έναν απολογισμό στη μέχρι τώρα πορεία της Mercedes, ο Toto Wolff πιστεύει πως στο Μπαχρέιν η ήττα για τη Ferrari αποδείχτηκε πολύ δαπανηρή.
“Πιστεύω πως κάπως το momentum που είχε η Ferrari στο Μπαχρέιν χάθηκε επειδή είχαν το γρηγορότερο μονοθέσιο και θα έπρεπε να είχαν κερδίσει τον αγώνα με τον Leclerc”, δήλωσε σε συνέντευξή του ο Wolff.
“Ο Charles ήταν ο γρηγορότερος και στο Μπακού, πριν το ατύχημά του στις κατατακτήριες και ο Sebastian ήταν στην πρωτοπορία του αγώνα στο Μόντρεαλ πριν έρθει η ποινή του. Έτσι, θα μπορούσαν τα πράγματα να είναι πολύ διαφορετικά από την άποψη της καθαρής απόδοσης”.
Ο Wolff επίσης επέμεινε στο ότι οι ανησυχίες που υπήρχαν πριν τη σεζόν για τη δυναμική της Ferrari ήταν βάσιμες καθώς επίσης και στο ότι δεν υπήρχε περίπτωση η Mercedes να υποαπέδιδε σκόπιμα στις αρχές.
Αν και η κατάσταση της Mercedes στις πρώτες δοκιμές ήταν χειρότερη απ’ ότι στην πραγματικότητα, επειδή η ομάδα έτρεχε με ένα ημιτελές μονοθέσιο, ο Wolff δήλωσε πως οι ανησυχίες ήρθαν στις δεύτερες δοκιμές, όπου η τελική W10 δεν δούλευε με βάση τα αναμενόμενα.
“Ήμουν ανήσυχος”, παραδέχτηκε. “Δεν ήμουν στις πρώτες δοκιμές, επειδή εκεί είδαμε τις Ferrari να είναι πολύ εντυπωσιακές. Όταν ήσουν στην πίστα έβλεπες τα φρεναρίσματά τους στις στροφές 1,2 και 3. Ήταν πραγματικά φοβερά”.
“Μπορούσες να δεις στην πίστα πως η Ferrari ήταν πολύ καλή, όμως τότε ήξερα πως θα φέρναμε ένα αναβαθμισμένο πακέτο που θα άλλαζε ολοκληρωτικά το μονοθέσιο. Και το βάλαμε στην πίστα τη Δευτέρα που ξεκινούσε το δεύτερο σκέλος των δοκιμών και δεν έβγαζαν άκρη κάποια πράγματα, ενώ το ίδιο έγινε και τη δεύτερη μέρα”.
“Νομίζαμε πως εκεί είχαμε ένα σοβαρό πρόβλημα μπροστά μας. Όμως όλα άλλαξαν την τρίτη μέρα όπου τα πράγματα έδειχναν να έρχονται κάπως στη θέση τους. Και την τέταρτη μέρα όταν οι χρόνοι μας ταυτίζονταν με αυτούς της Ferrari, ήταν η πρώτη φορά σε οχτώ ημέρες δοκιμών που είχαμε το αίσθημα ότι τελικά υπήρχε ένα μονοπάτι που έβγαζε νόημα”, συμπλήρωσε ο Wolff.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!