Μετά τα προβλήματα τους με τα ελαστικά το περασμένο Σαββατοκύριακο, η Παρασκευή χρησίμευσε ως πειραματική ημέρα για την Scuderia καθώς έψαχναν για εναλλακτικές ρυθμίσεις που θα μπορούσαν να μετριάσουν αυτά τα προβλήματα γι’ αυτό το Σαββατοκύριακο.
Το αποτέλεσμα ήταν και οι δύο οδηγοί να τερματίσουν χαμηλά, με τον Sainz να χάνει τον έλεγχο και στις δύο συνεδρίες. Η ανταγωνιστικότητα τους παραμένει άγνωστη ως μέχρι στιγμής.
Charles Leclerc – FP1: 1: 06.629, P10 – FP2: 1: 06.270, P13
“Μάθαμε πολλά σήμερα, έχοντας δοκιμάσει πολλές λύσεις. Ο μακροπρόθεσμος ρυθμός μας φαίνεται αρκετά ανταγωνιστικός σε σύγκριση με τους κοντινότερους αντιπάλους μας. Εκεί που δυσκουλευτήκαμε λίγο ήταν με τον ρυθμό μας για τις κατατακτήριες, κάτι που δεν συμβαίνει συνήθως, οπότε θα πρέπει να επικεντρωθούμε σε αυτό απόψε και αύριο.”
“Είναι δύσκολο να πούμε αν βρήκαμε τον τρόπο να δουλέψουμε καλύτερα τα ελαστικά, αλλά είμαστε σε καλύτερη κατάσταση σε σύγκριση με τον προηγούμενο αγώνα. Υπάρχει ακόμα ένα ερωτηματικό, για τον καιρό, καθώς θα μπορούσε να βρέξει και να είναι πιο δροσερά και αυτό θα μπορούσε να κάνει την κατάσταση ακόμη πιο περίπλοκη.”
Carlos Sainz – FP1: 1: 06.630, P11; FP2: 1: 06.147, P11
“Ήταν μια έντονη Παρασκευή. Το πρωί, δοκιμάσαμε διάφορες ρυθμίσεις για να βρούμε την καλύτερη κατεύθυνση που πρέπει να ακολουθήσουμε σχετικά με τα ελαστικά. Ο κύριος στόχος μας και στις δύο σημερινές συνεδρίες ήταν να κατανοήσουμε τη συμπεριφορά των διαφόρων ελαστικών.”
“Αύριο θα επικεντρωθούμε περισσότερο στη βελτίωση της απόδοσης του μονοθεσίου στους γρήγορους γύρους με σκοπό να καταταγούμε καλά, αλλά δεν θα είναι εύκολο. Ο ρυθμός μας δεν ήταν κακός, αλλά είμαστε προσεκτικοί και θα συνεχίσουμε να αναλύουμε όλες τις πληροφορίες και τα δεδομένα που συγκεντρώσαμε σήμερα.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!