Η Ducati επανεξετάζει την προσέγγισή της για ένα fairing που θα αντικαταστήσει τα winglets στην μοτοσικλέτα της στο MotoGP, καθώς δεν είναι χαρούμενη με τα αποτελέσματα που της έχει δώσει ο αρχικός σχεδιασμός της.
Έχοντας το πάνω χέρι στον αγώνα της ανάπτυξης με τα τώρα-απαγορευμένα winglets, η Ducati επέλεξε επίσης την πιο ξεχωριστή λύση για να τα αντικαταστήσει.
Εντούτοις, ο σχεδιασμός που δοκιμάστηκε στις δοκιμές πριν από την έναρξη της σεζόν στο Qatar και στη συνέχεια στη Jerez μετά τον πρώτο αγώνα, βρέθηκε να κοστίζει υπερβολικά στην ταχύτητα στις ευθείες.
Είναι κατανοητό ότι η μείωση ήταν σχεδόν 12kmh κατά τη διάρκεια της δοκιμής στο Κατάρ, πράγμα που σημαίνει ότι το σχέδιο δεν θα χρησιμοποιηθεί.
“Νομίζω ότι είναι αδύνατον να αντικαταστήσουμε τα πτερύγια από το προηγούμενο έτος”, δήλωσε ο Andrea Dovizioso. “Εργαζόμαστε πάνω σε αυτό για να προσπαθήσουμε, αλλά είναι πολύ, πολύ δύσκολο.”
“Είναι μια ισορροπία. Όταν δοκιμάσαμε (το fairing), αναλύσαμε την ισορροπία και δεν ήταν αρκετά καλό σε αυτό το σημείο.”
Ο teammate του, Jorge Lorenzo συμφώνησε ότι “θεωρητικά [το fairing] ήταν η καλύτερη λύση για να ασκήσει πίεση στο μπροστινό ελαστικό” αλλά δεν απέδωσε συνολικά.
“Προς το παρόν, αυτό έχει περισσότερα αδύναμα σημεία παρά ισχυρά σημεία, έτσι συνεχίζουμε να το διερευνούμε περισσότερα για να δούμε αν μπορούμε να βρούμε κάτι”, είπε. “Αλλά θα είναι δύσκολο.”
Η Ducati και η Honda είναι οι μοναδικοί κατασκευαστές του MotoGP που μέχρι στιγμής δεν έχουν χρησιμοποιήσει ένα αναθεωρημένο fairing για την μοτοσυκλέτα τους μέσα στο 2017.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!