Η Corvette Racing επιστρέφει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής με το δίδυμο Milner, Tandy να αγωνίζεται με την C8.R στο No.64. Το ξεκίνημα θα γίνει αυτό το σαββατοκύριακο με τις δοκιμές στο Sebring ενόψει του εναρκτήριου γύρου της σεζόν στην ίδια πίστα.
“Το να συμμετέχεις στο Sebring δεν είναι κάτι ασυνήθιστο για την Corvette Racing. Το να συμμετέχεις όμως στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής… αυτό είναι μία διαφορετική ιστορία,” ανέφερε η δημοσίευση της ομάδας.
Παρ’ όλα αυτά, αυτό είναι το πιο πρόσφατο κεφάλαιο για την Corvette Racing καθώς θα ξεκινήσει να αγωνίζεται σε όλη την σεζόν στο FIA WEC. Ο Tommy Milner και ο Nick Tandy θα βρίσκονται στην ίδια ομάδα με το No. 64 και την Mobil 1/SiriusXM Chevrolet Corvette C8.R για να αγωνιστούν και στους 6 γύρους του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος – στην κατηγορία GTE-Pro με τις εργοστασιακές ομάδες.
Ενόψει της 18 Μαρτίου θα υπάρχουν δύο ημέρες δοκιμών στην πίστα 5,9 χιλιομέτρων, 17 στροφών στην πίστα του Sebring το Σάββατο και την Κυριακή. Θα είναι η πρώτη φορά όπου η Corvette με το No. 64 θα αγωνιστεί με κίτρινο livery μετά από δύο χρόνια συμμετοχής με το γκρι χρώμα στο IMSA και στο πρωτάθλημα WeatherTech SportsCar και πέρυσι στον αγώνα 24 ωρών του Le Mans. Το No. 64 θα αγωνιστεί με τα ίδια χαρακτηριστικά όπως τις δύο τελευταίες σεζόν στις κατηγορίες GTLM (IMSA) και GTE-Pro (WEC).
Το Sebring και η Corvette έχουν πλούσια ιστορία πηγαίνοντας 25 χρόνια πίσω, και συμπληρώνοντας περισσότερα από 82000 αγωνιστικά χιλιόμετρα. Τελευταία φορά που συμμετείχε η Corvette Racing στο Sebring ήταν το 2017 με την C7.R για το FIA WEC.
Οι Milner και Tandy δεν είναι άγνωστοι με το πρωτάθλημα του WEC. Η φετινή χρονιά θα είναι η 3η πλήρης συμμετοχή του Tandy στο WEC, με τον Βρετανό άσο να έχει 2 νίκες και 4 pole positions σε 19 εκκινήσεις. Ο Milner έχει δύο συμμετοχές στο FIA WEC εκτός από το Le Mans, μία στο COAT το 2014 και μία στην Shanghai το 2018.
Ο Tommy Milner, οδηγός στο No. 64 με την Chevrolet Corvette C8.R δήλωσε: “Είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος σχετικά με την συμμετοχή μου σε όλη την σεζόν του WEC. Κάτι το οποίο είναι διασκεδαστικό για κάθε αγώνα ξεχωριστά. Όλες οι πίστες είναι καινούργιες για εμένα – εκτός από το Sebring και το Le Mans. Έχω αγωνιστεί στην Ευρώπη και στην Ιαπωνία προηγουμένως αλλά όχι στις πίστες που βρίσκονται στο πρόγραμμα.
“Οπότε ξεκινώντας από το Sebring είναι ένα καλό ξεκίνημα για εμάς από το American Le Mans Series. Μόλις φτάσουμε στο Sebring, είμαι σίγουρος ότι θα αισθανόμαστε διαφορετικά. Θα είναι ένας διαφορετικός δρόμος για εμάς.
“Προσωπικά, είμαι ενθουσιασμένος που θα το κάνω αυτό και θα αγωνιστώ σε ένα νέο πρωτάθλημα, σε μερικές νέες πίστες. Είναι μια εξαιρετική ευκαιρία να αναδείξουμε την Corvette – με τον κινητήρα στην μέση – στους θεατές ανά τον κόσμο.”
Ο Nick Tandy, οδηγός στο No. 64 με την Chevrolet Corvette C8.R δήλωσε: “Σε μία συνηθισμένη σεζόν, το Sebring ήταν ο 2ος αγώνας όπου είναι κάπως φυσιολογικό. Αλλά για το WEC, είναι το ξεκίνημα της σεζόν. Μπορεί η εκδήλωση Prologue να είναι μόνο δοκιμές, αλλά αυτή είναι η εκκίνηση της σεζόν του WEC. Το Sebring είναι κάπως σαν την Daytona. Το βλέπεις και νιώθεις οικεία με την δομή της σεζόν. Όλα πέρα από αυτό είναι διαφορετικά. Υπάρχει κάτι συναρπαστικό στο να κάνεις κάτι διαφορετικό σαν αυτό.
“Ένα από τα πράγματα που πραγματικά περιμένω με ανυπομονησία για να δω είναι πώς θα δουλέψουμε, όλη η οικογένεια της Corvette Racing μαζί, όπου θα αγωνιστούμε σε δύο διαφορετικές εκδηλώσεις για πρώτη φορά.
“Είμαι πραγματικά χαρούμενος που για πρώτη φορά θα χωρίσουμε τις προσπάθειες μας αλλά θα είμαστε όλοι μαζί εκεί. Αυτό είναι πολύ ωραίο. Δεν είναι μια κατάσταση όπου αυτό που κάνουμε με το ένα αυτοκίνητο θα βοηθήσει απαραίτητα και το άλλο, αλλά θα έχουμε παράλληλα πολλά μάτια σε δύο διαφορετικές καταστάσεις που θα συμβαίνουν στην ίδια πίστα αυτό το σαββατοκύριακο.
“Οι Corvettes θα είναι στην πίστα για πάνω από δύο ημέρες. Ας ελπίσουμε ότι αυτό θα είναι ωφέλιμο. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι για το οποίο θα είναι αρνητικό.
“Είναι ενδιαφέρον να ξεκινήσουμε την σεζόν 2022 που ξεκινάει ξανά στο Sebring και όχι στην Daytona. Είναι για έναν πολύ καλό λόγο: το γεγονός ότι κάνουμε κάτι καινούργιο και διαφορετικό, πηγαίνοντας για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, και το ακόμα καλύτερο είναι ότι θα εκκινήσουμε στην Βόρεια Αμερική.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!