Η Corvette Racing με την C8.R βρίσκεται σε ένα “καλύτερο σημείο” ερχόμενη αυτό το σαββατοκύριακο για τον αγώνα 6 ωρών του Spa συγκριτικά με την προηγούμενη περσυνή ‘εξόρμηση’ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA στην πίστα COTA, σύμφωνα με τον τεχνικό διευθυντή της Αμερικάνικης ομάδας για την προσπάθεια στην κατηγορία GTE-Pro.
Η εργοστασιακή Chevrolet Corvette C8.R αγωνίστηκε στον αγώνα 6 ωρών του COTA τον Φεβρουάριο του 2020, σημειώνοντας την δεύτερη αγωνιστική της προσπάθεια στους αγώνες οποιαδήποτε σειράς.
Αυτή ουσιαστικά αγωνίστηκε για να βρει ρυθμό απέναντι σε ομάδες που συμμετείχαν όλη την σεζόν στην GTE-Pro όπως οι Aston Martin, Porsche και Ferrari, και κατατάχθηκε τρεις γύρους πίσω από τον πρωτοπόρο που κέρδισε την κατηγορία.
14 μήνες αργότερα, ο τεχνικός διευθυντής του εργοστασίου της Corvette Ben Johnson είχε δηλώσει ότι οι Pratt & Miller που διευθύναν τον οργανισμό είναι πιο αισιόδοξοι για την προσπάθεια στο WEC και στο Spa-Francorchamps, παρά το γεγονός ότι η Βελγική πίστα είναι ένας νέος χώρος για την ομάδα.
Οι Oliver Gavin και Antonio Garcia θα μοιραστούν τα καθήκοντα οδήγησης στο Spa, ενώ οι Jan Magnussen και Mike Rockenfeller ήταν πίσω από το τιμόνι στο COTA.
Στην C8.R έχει μπει φρένο από τον κανονισμό Balance of Performance σε όλα τα μέρη από τον αγώνα του COTA, συμπεριλαμβανομένης μίας μείωσης βάρους 5kg φτάνοντας τα 1235kg ελάχιστο βάρος.
Επίσης έχει λάβει αύξηση 2.2mm στην διάμετρο του περιοριστή αέρα και αύξηση χωρητικότητας καυσίμου κατά ένα λίτρο.
“Πιστεύω ότι θα είμαστε τουλάχιστον λίγο περισσότερο ανταγωνιστικοί από τους ανταγωνιστές μας, ώστε να μπορούμε να παλεύουμε μαζί τους στα ίσια,” δήλωσε ο Johnson.
“Καταλαβαίνουμε όλους αυτούς τους κανονισμούς και τις λεπτές διαφορές μεταξύ αυτών. Πάντα προσπαθούμε να κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε και εάν μπορούμε να έχουμε ένα καλό αποτέλεσμα αυτό είναι θαυμάσιο.
“Πιστεύω ότι είμαστε σε ένα καλύτερο σημείο για να το κάνουμε αυτή την στιγμή από εκείνο που ήμασταν πριν ένα χρόνο στο Austin, ξεκάθαρα.
“Σε εκείνον τον αγώνα, είχαμε μία έλλειψη ρυθμού όπου ήταν ολοφάνερο. Το BoP είχε κάνει κάτι για να μας βοηθήσει και υπήρχε μία καμπύλη μάθησης με το αυτοκίνητο. Ήταν ο δεύτερος μας αγώνας, οπότε είχαμε πολλά να μάθουμε και να ανακαλύψουμε.
“Αυτοί οι συνδυασμοί, νομίζω ότι θα μας φέρουν σε ένα καλύτερο σημείο για να αγωνιστούμε.”
Ο Johnson δήλωσε ότι οι εμπειρίες της Corvette κατά την διάρκεια του πρωταθλήματος IMSA WeatherTech SportsCar το 2020 βοήθησαν την ομάδα να προσθέσει “σημειωματάριο μηχανικού” για την C8.R και ότι αυτές οι εμπειρίες πρόκειται να συμβάλουν σε ένα βελτιωμένο πακέτο για το WEC.
Η C8.R θα βρεθεί στο Βέλγιο με το ίδιο σασί όπου συμμετείχε πέρυσι στο COTA και επίσης αυτό θα χρησιμέψει ως εφεδρικό και μοντέλο δοκιμών για το πλήρες πρόγραμμα της σεζόν στο IMSA.
“Σε πολλά σημεία το COTA ήταν μία δύσκολη εκδήλωση, αλλά στο τέλος οι σειρές μας δίδαξαν ότι έπρεπε να μάθουμε, και εμείς μάθαμε αρκετά,” δήλωσε ο Johnson.
“Το αυτοκίνητο είναι πολύ διαφορετικό από το σημείο όπου βρισκόταν, όσο αναφορά την βάση δεδομένων και το σημειωματάριο μηχανικού που έχουμε τώρα. Ότι είχαμε από τότε είναι διαφορετικό.
“Βασικά, τα αυτοκίνητα εδώ και πέρα στις ΗΠΑ είναι τα ίδια, βάση αριθμών.
“Οπότε οτιδήποτε μάθαμε πέρυσι στο πρωτάθλημα IMSA, και μέχρι στιγμής φέτος – προφανώς έχει εξελιχθεί – πιστεύουμε ότι από άποψη πακέτου του αυτοκινήτου είμαστε γεμάτοι αυτοπεποίθηση με αυτό.
“Τώρα πρέπει να δούμε πως θα προχωρήσουμε στο WEC με τους άλλους αγωνιζόμενους και σε μία πίστα στην οποία δεν έχουμε βρεθεί ποτέ πριν. Είναι ακόμη μία απόκρημνη καμπύλη μάθησης.
“Η FIA έκανε μία επισταμένη έρευνα για να φέρει τα αυτοκίνητα εδώ όπου είναι τώρα. Αναμένουμε μία πολύ κλειστή μάχη. Θα πρέπει να είναι συναρπαστικό.”
Οι “μακροχρόνιοι δεσμοί” με την Larbre Competition αποδεικνύονται χρήσιμοι
Η Corvette Racing λαμβάνει υλικοτεχνική υποστήριξη από την Larbre Competition στο Spa, ενώ δύο Γάλλοι μηχανικοί της ομάδας είναι έτοιμοι να εργαστούν για το Αμερικάνικο πλήρωμα της GTE-Pro.
Ο Johnson εξήγησε ότι η Larbre, η οποία τελευταία αγωνίστηκε με την ιδιωτική Chevrolet Corvette C7.R στην σεζόν 2016 του WEC, είχε “αρκετή εξοικείωση” με το εργοστασιακό πρόγραμμα της ομάδας.
“Ήταν υπέροχο να συνεργαστούμε,” δήλωσε αυτός. “Αυτοί έχουν μία μόνο διαδικασία οπότε είναι εύκολο να ταξιδέψει προσωπικό εκεί.
“Δεν μπορούμε να κάνουμε φυσιολογικά πράγματα όπως κάναμε με την DHL σε έναν αγώνα, αλλά επειδή όλοι οι άλλοι οδηγούν τα φορτηγά τους εδώ πρέπει να τους μιμηθείς.
“Γνωρίζουν τις διαδικασίες εργασιών για τα paddock του WEC, από την ιστορία τους, οπότε θα μας είναι χρήσιμοι απλώς για να μας καθοδηγήσουν με όλες αυτές τις λειτουργίες.
“Αλλά οι βασικές λειτουργίες του αυτοκινήτου είναι το συνολικό πλήρωμα στις ΗΠΑ, το κανονικό πλήρωμα της Corvette Racing.
“Πολλά από αυτά στηρίζονται στην υλικοτεχνική υποστήριξη, και οτιδήποτε άλλο από τους μηχανικούς και την αντίληψη αυτών όπου είναι η βασική προοπτική της Corvette Racing.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!