Οι CMR και Bentley είναι “πιο κοντά από ποτέ” παρά την απόφαση του Γαλλικού πληρώματος να συνεχίσει ανεξάρτητα το πρόγραμμα GT3 φέτος μετά την αποχώρηση της Βρετανικής μάρκας από την κατηγορία.
Ο υπεύθυνος της ομάδας Charly Bourachot δήλωσε ότι η ομάδα της CMR απολαμβάνει τις δυνατότητες και τα σημεία μάθησης από το ντεμπούτο το 2020 με την Bentley Continental GT3 κατά την διάρκεια της φετινής σεζόν του GT World Challenge Europe.
Η Bentley αφήνει την GT3 στο τέλος της χρονιάς, αλλά τα αυτοκίνητα παραμένουν επιλέξιμα και η πρώην ομάδα υποστήριξης M-Sport συνεχίζει να παράγει και να κατασκευάζει εξαρτήματα για τις εναπομείναντες ιδιωτικές ομάδες.
Η CMR είναι η μοναδική ομάδα με Bentley στο GTWC Europe μετά τις αλλαγές των K-PAX Racing και Team Parker Racing σε διαφορετικές σειρές και κατασκευαστές για την σεζόν 2021.
Ο Bourachot πιστεύει πως η CMR με την ακόμη πιο στενή συνεργασία με την Bentley Motorsport πέρυσι έχει αφήσει την ομάδα σε πιο ισχυρή θέση για την 2η καμπάνια με την Continental GT3.
“Εμείς απλά ακολουθούμε την Bentley ξεκάθαρα και είμαστε μεγάλοι υποστηρικτές αυτών,” δήλωσε αυτός.
“Η μεγάλη διαφορά τώρα είναι ότι είμαστε περισσότεροι μόνοι και είναι πιο εύκολο για εμάς. Κάναμε μία πολύ διαφορετική επιλογή, επιλέγοντας άλλους οδηγούς. Εννοείται πως είμαι χαρούμενος με αυτή την επιλογή.
“Η πρώτη χρονιά μας έδειξε που βρισκόμασταν και πόσο μπορούσαμε να εξελιχθούμε. Πιστεύω πως κάναμε καλή δουλειά τον χειμώνα επιλέγοντας μηχανικούς, τεχνικούς και οδηγούς. Είναι περισσότερο ομάδα η CMR.
“Την περσινή χρονιά δεν ήταν CMR: ήταν σαν μία επίσημη ομάδα. Τώρα όλοι είναι πιο κοντά.
“Μετά από ένα χρόνο έχουμε πολλές πληροφορίες από το αυτοκίνητο και αυτό τον χειμώνα βελτιώσαμε τεχνικά πράγματα. Κάθε φορά που πηγαίναμε στην πίστα γνωρίζαμε που θα βρισκόταν το αυτοκίνητο.
“Ίσως δεν είμαστε οι καλύτεροι στο να κάνουμε pit stops, ίσως μπορούμε να γίνουμε λίγο πιο γρήγοροι, αλλά δεν μπορούμε να παραπονεθούμε αυτή την χρονιά.”
Μέρος των διορθώσεων στο πιο ανεξάρτητο στήσιμο περιλάμβανε την πρόσληψη του πρώην μηχανικού αγώνων της Venturi στην Formula E Chris de Coninck, ο οποίος βοήθησε στο συμμάζεμά της ομάδας των μηχανικών και του υπόλοιπου τεχνικού προσωπικού κατά την διάρκεια του χειμώνα.
Μερικά από τα μέλη της ομάδας CMR Bentley απαρτίζονται από προσωπικό που δούλεψε το προηγούμενος έτος στο πρόγραμμα της ομάδας στο πρωτάθλημα GT4.
Ο Bourachot έδειξε ότι η CMR θέλει να συνεχίσει στην βελτίωση της σχέσης με την Bentley παρά το τέλος της εργοστασιακής υποστήριξης στους αγώνες GT3.
Η CMR, η οποία αντιπροσωπεύει τα κλασσικά και μοντέρνα αγωνιστικά αυτοκίνητα, αυτή την στιγμή κατασκευάζει vintage αγωνιστικά αυτοκίνητα της Bentley εκτός από το να αγωνίζεται με το Continental GT3.
Η συλλογή περιλαμβάνει τρεις πρώτης γενιάς Continentals, οι δύο προηγούμενες έτρεχαν από την εργοστασιακή ομάδα M-Sport και μία από την K-PAX. Ωστόσο προσπαθεί να αποκτήσει και ένα prototype Speed 8 Le Mans.
“Η συνεργασία με την Bentley είναι πολύ καλή, μας βοήθησαν αυτοί αρκετά,” είπε ο Bourachot.
“Έχουμε πάει σε πολλούς ιστορικούς αγώνες και την επόμενη εβδομάδα στο Dijon θα έχουμε μερικά πραγματικά τρελά παλιά αυτοκίνητα της Bentley.
“Αποφασίσαμε να συνεχίσουμε ως εξωτερικοί συνεργάτες με την Bentley, επειδή δεν ξέρουμε πιο θα είναι το μέλλον. Προτιμάμε να μην μείνουμε και τόσο μακριά. Είμαστε πιο κοντά από ποτέ και αυτό είναι καλό.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!