Ο Roberto Lecorte από την Cetilar Racing επιβεβαίωσε ότι η ομάδα με το αυτοκίνητο της Dallara P217 Gibson στην LMP2 θα έχει έναν τελευταίο αγώνα ακόμα μέχρι τον Ιανουάριο, συμμετέχοντας στον αγώνα του 2021 Rolex 24 at Daytona πριν ολοκληρώσει την αντικατάσταση της στο FIA WEC του 2021 από την Ιταλική ομάδα στην GTE Am με την εργοστασιακή υποστήριξη της AF Corse και της Ferrari 488 GTE Evo.
“Πραγματοποιήσαμε δοκιμές δύο μήνες πριν στην πίστα Vallelunga και εγώ έχω να πω ότι έμεινα έκπληκτος και εντυπωσιασμένος. Τα αυτοκίνητα GT έχουν κάνει τεράστια εξέλιξη και είναι πολύ διασκεδαστικά όταν τα πιέζεις σκληρά, με πολύ καλό κράτημα και μεγάλη δύναμη.”
Ο Lecorte είναι απογοητευμένος που θα ολοκληρωθεί η περιπέτεια στην κατηγορία LMP2 αλλά εξέφρασε ότι:
“H Dallara δεν είναι ανταγωνιστική πλέον και, επιπλέον, δεν συμφωνώ με την κίνηση να μειωθεί η ταχύτητα των αυτοκινήτων της LMP2 την επόμενη χρονιά (για να διασφαλιστεί ο διαχωρισμός των επιδόσεων από την νέα κατηγορία Hypercar).
“Είναι η κατάλληλη στιγμή να κινηθούμε, και πηγαίνουμε σε μία κατηγορία όπου υπάρχουν πολλά ανταγωνιστικά αυτοκίνητα.”
Η ομάδα της Cetilar Racing πρόκειται να παρακολουθήσει ιδιαίτερα την επόμενη χρονιά, καθώς ο Lecorte επιβεβαίωσε:
“Έχουμε υπογράψει μία συμφωνία με την Ferrari GT Competition, είμαι πολύ χαρούμενος που το όνομα μας θα βρίσκεται ανάμεσα στων αυτοκινήτων της GTE Pro στο WEC και στο Le Mans την επόμενη χρονιά.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!