Η Formula E και η κατηγορία Le Mans Hypercar είναι δύο από τις επιλογές που βρίσκονται υπό αξιολόγηση καθώς η Bentley σχεδιάζει το μέλλον της στον μηχανοκίνητο αθλητισμό μετά το τέλος του προγράμματος Continental GT3.
Ο αγωνιστικός διευθυντής της Βρετανικής κατασκευάστριας εταιρίας, Paul Williams, τόνισε ότι εξακολουθεί να υπάρχει η πρόθεση για την μάρκα να εμπλακεί στον μηχανοκίνητο αθλητισμό στην ανακοίνωση της Πέμπτης με την σταδιακή απομάκρυνση από την GT3, ξεκινώντας με το τέλος του εργοστασιακού προγράμματος ως επίλογο της παρούσας σεζόν.
Αυτός αποκάλυψε ότι η μάρκα της Volkswagen που είναι δικιά του εξετάζει πολλούς κλάδους που μπορεί να ταιριάζουν με την στρατηγική της μάρκας αποκαλύπτοντας τον τελευταίο μήνα ότι θέλει να γίνει ένας κατασκευαστής με μηδενικές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα που θα παράγει μόνο ηλεκτρικά οχήματα μέχρι το 2030.
“Αυτή την στιγμή έχουμε 4 ή 5 πράγματα που κοιτάζουμε πραγματικά,” δήλωσε ο Williams.
“Δεν πρόκειται να πω ποια θα είναι διότι εξακολουθεί να υπάρχει μία ανοιχτή συζήτηση.
“Οι επιλογές αυτή την στιγμή είναι εξαιρετικά πολλές, αλλά η αρχή είναι τι θέλουμε να κάνουμε με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στο μέλλον.
“Αυτό πρέπει να είναι βιώσιμο: πρέπει να κάνουμε κάτι που θα δέσει με το που θέλει να φτάσει η μάρκα.”
Η Bentley ενδιαφέρεται και δουλεύει με αρκετά προγράμματα της FIA, επιβεβαίωσε ο Williams.
“Δεν πρόκειται να πω σε ποια βρισκόμαστε, αλλά έχουμε περισσότερα πράγματα από ένα αυτή την στιγμή, διατηρώντας τις επιλογές μας ανοιχτές,” είπε αυτός.
“Εμείς έχουμε πιαστεί πολύ κοντά σε έναν αριθμό από διαφορετικές μορφές αγώνων για τα μελλοντικά αγωνιστικά.”
Αυτός επιβεβαίωσε, ωστόσο, ότι η Bentley συμμετέχει στις συζητήσεις σχετικά με την κίνηση της FIA να δημιουργήσει μία σειρά ηλεκτρικών αυτοκινήτων GT.
Ρωτήθηκε εάν η Formula E, που θα παρουσιάσει το νέο αυτοκίνητο Gen3 για την σεζόν 2022/23, ήταν ένα από αυτά, ο Williams απάντησε: “Είναι προφανώς υπό σκέψη.”
Παραδέχτηκε επίσης ότι η νέα σειρά Extreme E off-road που θα κυκλοφορήσει το 2021 είναι ακόμη μία επιλογή για μία μάρκα που εισήλθε στην αγορά SUV με το μοντέλο Bentayga που κυκλοφόρησε το 2015.
“Στα πρώτα πράγματα που εξετάσαμε, δεν βρισκόταν στην λίστα, αλλά πρόσφατα μπήκε στην λίστα ως κάτι που μπορεί να μας ενδιαφέρει,” εξήγησε αυτός.
“Εγώ ξέρω κάποιους πως το βλέπουν ως επιλογή – είναι μία συναρπαστική μορφή.
Ο Williams αποκάλυψε ότι το νέο επίκεντρο της Bentley στην ηλεκτροκίνηση δεν έχει προκαλέσει ασφυξία στις φιλοδοξίες της μάρκας να επιστρέψει στον αγώνα 24 ωρών του Le Mans, όπου η τελευταία νίκη από τις 6 ήρθε το 2003 με το Speed 8 LMGTP coupe.
Παραδέχτηκε ότι υπήρχε ενδιαφέρον για την κατηγορία LMH όπου θα ξεκινήσει τον επόμενο χρόνο, ενώ η LMDh θα μπορούσε να φτάσει νωρίτερα από το επόμενο έτος, και η νέα κατηγορία που σχεδιάστηκε για τα αυτοκίνητα με καύσιμο το υδρογόνο για το 2024.
“Εμείς θα συνεχίσουμε να πουλάμε αυτοκίνητα καύσης για τα επόμενα χρόνια και πιέζουμε πολύ έντονα στην υβριδική τεχνολογία, έτσι δεν παραβλέπω τα υβριδικά ή τις άλλες μορφές του μηχανοκίνητου αθλητισμού,” εξήγησε ο Williams.
Αυτός περιέγραψε την νέα κατηγορία για τα αυτοκίνητα με υδρογόνο ως “ένα από τα πράγματα που μας ενδιαφέρουν ιδιαίτερα.”
“Οι άνθρωποι μιλούν για το υδρογόνο, αλλά η τροφοδοσία γίνεται με ηλεκτρισμό, έτσι είναι μία μορφή αγώνων αντοχής με ηλεκτρισμό,” δήλωσε αυτός.
“Είναι σίγουρα στην λίστα με τα πράγματα που μας ενδιαφέρουν, και φυσικά, ως μάρκα αγαπάμε το Le Mans.
Ρωτήθηκε για το σχετικό ενδιαφέρον της Bentley για τους τρεις δρόμους που μπορεί να πάρει ώστε να κερδίσει τον Γαλλικό αγώνα αντοχής στο μέλλον, απαντώντας ο Williams: “Θα πω ότι ο ηλεκτρισμός-υδρογόνο έχει περισσότερες πιθανότητες, με το LM Hypercar δεύτερο και με την LMDh τρίτη.”
Περιέγραψε το σύστημα με τις υβριδικές προδιαγραφές της LMP2 που βασίζεται στην LMDh ως “αρκετά αδύναμη λύση” και αποκάλυψε ότι “εάν ήταν μία πιο “ισχυρή υβριδική πρόταση, πιθανότατα θα ήμασταν πιο διατεθειμένοι να προχωρήσουμε.”
Ανέφερε επίσης την “τεράστια διαφορά κόστους μεταξύ του LM Hypercar και της LMDh” και δήλωσε ότι “για μία μάρκα σαν το μέγεθος μας το LMH είναι μεγάλη πρόκληση.”
Ο Williams δεν έβαλε κανένα χρονοδιάγραμμα για την επιστροφή της Bentley στον μηχανοκίνητο αθλητισμό μετά το τέλος τους προγράμματος GT3 χωρίς να έχει αποφασίσει ποια κατεύθυνση θα πάρει.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!