Ο Esteban Ocon δηλώνει πως «δεν υπάρχει νόημα να αγωνιζόμαστε» αν η Alpine δε θεωρεί ότι μπορεί να μιμηθεί τη μέχρι πρότινος αντίπαλό της στο midfield, Aston Martin, και να κάνει ένα μεγάλο βήμα στην απόδοση.
Η Aston Martin αποδείχθηκε η μεγάλη έκπληξη του 2023, με τον Fernando Alonso να έχει ανέβει στο βάθρο και στους τρεις πρώτους αγώνες, ύστερα από ένα δύσκολο 2022, που είδε την ομάδα να ολοκληρώνει έβδομη έχοντας προβλήματα για μεγάλο μέρος της χρονιάς.
Φυσικά, η πρόοδος της ομάδας του Silverstone έχει ρίξει αρκετούς κατά μία θέση, αλλά έχει επίσης δείξει ότι, ακόμα και με τον περιορισμό στα έξοδα, υπάρχει δυνατότητα για άλματα προς τα μπρος.
«Πρέπει να πιστεύουμε στο μυαλό μας ότι είναι δυνατό, αλλιώς δεν έχει νόημα να αγωνιζόμαστε,» δήλωσε σχετικά ο Ocon.
«Αν το σκεφτείς, τελειώσαμε τη σεζόν τον Δεκέμβριο και όταν ξαναρχίσαμε ήταν τέλη Φεβρουαρίου, αρχές Μαρτίου. Οπότε είναι κάπου τρεις, τέσσερις μήνες.
Δεν ξέρω αν η Aston θα μπορούσε να το έχει κάνει μέσα στη σεζόν, αλλά αν πάρεις τρεις ή τέσσερις μήνες, δεν τελειώνει η σεζόν.
Η Aston Martin έχει δείξει, και τους το δίνω, ότι είναι δυνατό να κάνεις ένα μεγάλο βήμα μπροστά αν βρεις τα σωστά πράγματα, οπότε γίνεται,» συμπλήρωσε ο Γάλλος.
Ο Ocon ποντάρει επί του θέματος και στα υπάρχοντα σχέδια εξέλιξης της Alpine, με την ομάδα του Enstone να φέρνει μια σημαντική αναβάθμιση στο Αζερμπαϊτζάν, στο επόμενο Grand Prix που θα γίνει στα τέλη του μήνα, και τον οδηγό να παρακολουθεί από κοντά κατά τα λεγόμενά του.
«Είμαι στο εργοστάσιο τουλάχιστον μία ή δύο μέρες την εβδομάδα. Έχω πάει στο αεροδυναμικό τμήμα, έχω δει τα μελλοντικά σχέδια του μονοθεσίου, τι θα φέρουμε,» ανέφερε συγκεκριμένα ο Ocon.
«Και υπάρχουν μερικές πραγματικά ενδιαφέρουσες ιδέες. Είναι ενδιαφέρον και ανυπομονώ να τις δω να μπαίνουν και στο μονοθέσιο.»
Η Alpine μέχρι στιγμής φαίνεται να είναι η πέμπτη ταχύτερη ομάδα, αλλά δεν έχει τη βαθμολογική συγκομιδή που θα μπορούσε, καθώς ένας εφιαλτικός αγώνας γεμάτος ποινές κράτησε τον Ocon μακριά από τη δεκάδα στο Μπαχρέιν, ενώ στη Μελβούρνη η σύγκρουσή του με τον Pierre Gasly στην επανεκκίνηση του αγώνα οδήγησε και τους δύο οδηγούς στην εγκατάλειψη.
Η A523 πάντως δεν έχει κάποια σημαντική αδυναμία, αλλά σαφώς έχει πολλά περιθώρια βελτίωσης αν κρίνει κανείς από τη διαφορά με τους πρωτοπόρους και ο Ocon πιστεύει ότι οι λεπτομέρειες μπορούν να δώσουν πολλά, αλλά δε θα είναι εύκολο.
«Είναι πολλές λεπτομέρειες. Δεν είναι ποτέ ένα πράγμα και αυτό είναι το δύσκολο – ένας συμβιβασμός κάπου μπορεί να σε οδηγήσει στο να χάσεις λίγη απόδοση αλλού.
Και δεν μπορούμε να κάνουμε συμβιβασμούς αυτήν τη στιγμή λόγω του που βρισκόμαστε.»
Πηγή: motorsport.com
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!