Η Aston Martin θα παρουσιάσει το νέο της μονοθέσιο για το 2021 την πρώτη εβδομάδα του Μαρτίου, καθώς η ομάδα που εδρεύει στο Silverstone θα αποκαλύψει την AM01 στις 3 Μαρτίου, μία ημέρα μετά τις Mercedes και Alpine.
Η Aston Martin επιστρέφει στην F1 μετά από 61 χρόνια καθώς ξεκινά τη συμμαχία της με την Racing Point, με τον εκτελεστικό πρόεδρο και μέτοχο της Aston Martin αλλά και ιδιοκτήτη της ομάδας στην F1, Lawrence Stroll ως τον κοινό παρονομαστή μεταξύ των δύο οντοτήτων.
H Aston Martin φέτος στοχεύει σε μια θέση στο βάθρο του πρωταθλήματος των κατασκευαστών αφού νικήθηκε από την McLaren για την τρίτη θέση στους κατασκευαστές πέρισυ.
Ωστόσο, η ομάδα στοχεύει επίσης στο να γυρίσει την τύχη του τετράκις παγκόσμιου πρωταθλητή Sebastian Vettel που εντάσσεται στην ομάδα μετά από κάποιες απογοητευτικές σεζόν στην Ferrari.
Ο 33χρονος θα έχει στην άλλη πλευρά του γκαράζ τον Lance Stroll που μπαίνει στην πέμπτη του σεζόν στην F1 καθώς και στην τρίτη του με την ομάδα του πατέρα του.
Ενώ οι ομάδες έχουν μεταφέρει το πλαίσιο του 2020 και έχουν προσαρμόσει πάνω του τους φετινούς κανονισμούς, η Aston Martin έχει εμπλακεί σε μια αρκετά εκτεταμένη επανεξέταση της RP20, της οποίας ο αμφιλεγόμενος σχεδιασμός εμπνεύστηκε σε μεγάλο βαθμό από την W10 της Mercedes.
Ο επικεφαλής της ομάδας της Aston Martin, Otmar Szafnauer, επιβεβαίωσε ότι το νέο μονοθέσιο της ομάδας φέτος θα φέρει ένα εντελώς νέο πλαίσιο παρά την υποτιθέμενη μεταφορά ανταλλακτικών από την περασμένη σεζόν.
“Δεν είχαμε το φυσιολογικό περιθώριο ανάπτυξης που συνήθως έχουμε, οπότε από φιλοσοφικής άποψης το να τρέξουμε ένα μονοθέσιο με χαμηλή κλίση, παρέμεινε το ίδιο”, δήλωσε ο Szafnauer στο Sky Sports F1.
“Λέγοντας το αυτό, παρόλο που δεν είχαμε πολύ περιθώριο ανάπτυξης, η FIA έκανε αεροδυναμικές αλλαγές και σημαντικές για να μειώσει την κάθετη δύναμη και να μας επιβραδύνει. Εξαιτίας αυτού, έπρεπε να αναδιαμορφώσουμε το όλο θέμα.”
“Είναι η πρώτη φορά που ένα μεταφερόμενο μονοθέσιο (από την προηγούμενη σεζόν) έχει πολλά από τα ανταλλακτικά του καινούργια, οπότε παρόλο που η φιλοσοφία είναι η μεταφορά, θα έχουμε πολλά νέα ανταλλακτικά στο μονοθέσιο, νέα αεροδυναμική ανάπτυξη, ακόμη και ένα νέο πλαίσιο επίσης.”
“Αν και το μονοθέσιο θα είναι παρόμοιο με του προηγούμενου έτους, θα είναι κυρίως καινούργιο.”
Η Red Bull και η Haas είναι οι μόνες ομάδες που δεν έχουν επιβεβαιώσει πότε θα αποκαλύψουν τα νέα τους μονοθέσια για τη σεζόν του 2021.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!