Η Alpine έχει δεχθεί αύξηση 7 kW ισχύς και 11 megajoule αύξηση στην επιτρεπόμενη ενέργεια ανά stint για τον 24ωρο αγώνα του Le Mans, εν μέσω της εκδήλωσης από τον κανονισμό BoP.
Μία νέα δημοσίευση από το BoP για την κατηγορία Hypercar έδειξε ότι η Alpine A480 Gibson με μέγιστη ισχύς θα είναι στα 427 kW (περίπου 573 horsepower), σημειώνοντας αύξηση 7 kW ή 9 hp συγκριτικά με τα ποσά που είχε διαθέσιμα για την δράση στην πίστα πριν την Τετάρτη.
Δεν έχουν πραγματοποιηθεί αλλαγές για τα υπόλοιπα μονοθέσια LMH στην κορυφαία κατηγορία με την Toyota Gazoo Racing και την Glickenhaus Racing να παραμένουν ως έχουν.
Το μονοθέσιο της Alpine με προδιαγραφές LMP1 επανάφερε όλα τα δεδομένα αλλά μόνο 3 kW έμεινα από τα 20 kW μείωση στην ισχύς που είχε δεχθεί μετά τον αγώνα του Sebring τον Μάρτιο, όπου κέρδισε με τους Nicolas Lapierre, Matthieu Vaxiviere και Andre Negrao.
Έτσι κέρδισε 10 kW πίσω πριν από την ημέρα των δοκιμών του Le Mans, ακολουθώντας επιπλέον 7 kW που ήρθαν μετά τις δύο πρώτες περιόδους ελεύθερων δοκιμών της Τετάρτης και τις κατατακτήριες.
Οι οδηγοί της Alpine εξέφρασαν την δυσαρέσκεια τους, λέγοντας ότι έχαναν τελική ταχύτητα στις ευθείες και βρέθηκαν πολλές φορές να δέχονται προσπέρασμα από τα μονοθέσια της κατηγορίας LMP2 με τους χρόνους να φέρνουν την Γαλλική ομάδα 2,5 δευτερόλεπτα από τον πρωτοπόρο.
Στις κατατακτήριες της Τετάρτης, ο Lapierre σημείωσε χρόνο 3:29.656 για να φέρει την Alpine 4η και 2,4 δευτερόλεπτα πίσω από το πρωτοπόρο No. 7 και την Toyota GR010 Hybrid.
Τα 11 MJ αύξηση στην επιτρεπόμενη ενέργεια ανά stint έφερε το μη υβριδικό της Alpine, το οποίο κατασκευάστηκε από την Oreca και προηγουμένως αγωνιζόταν η Rebellion R13, πάνω από τα 785 MJ.
Οι αλλαγές από τον κανονισμό BoP για την κατηγορία Hypercar, ήρθαν μετά από τις αλλαγές για την κατηγορία GTE και τις Ferrari 488 GTE Evos.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!