Η ομάδα με βάση την Faenza αποκάλυψε το μονοθέσιο με κινητήρα Honda την Παρασκευή το πρωί ενώ έγινε η δεύτερη ομάδα μετά την παρουσίαση της Mclaren.
Ερχόμενη από μία επιτυχημένη σεζόν το 2020 όπου ο Pierre Gasly έφερε την ομάδα στο κορυφαίο σκαλί του βάθρου μετά την εκπληκτική νίκη του στο Ιταλικό GP, η AlphaTauri παρουσίασε το φετινό της μονοθέσιο, την ΑΤ02, με την ελπίδα να συνεχίσει την ανοδική πορεία των τελευταίων χρόνων.
please welcome the newest addition to the AlphaTauri family, the AT02! ?
did we bring the heat? pic.twitter.com/hW6jNYImkG
— Scuderia AlphaTauri (@AlphaTauriF1) February 19, 2021
Ο Γάλλος θα παραμείνει για αυτή την σεζόν, αλλά θα έχει νέο teammate τον νεαρό Ιάπωνα Yuki Tsunoda όπου έκανε το επόμενο βήμα από την F2 ως αντικαταστάτης του Daniil Kvyat.
Η AT02 είναι μία εξέλιξη του περσυνού μονοθέσιου, αλλά η ομάδα έχει κάνει μία μεγάλη αεροδυναμική αλλαγή προσπαθώντας να βρει βελτιώσεις καθώς αναγκάστηκε να ανταποκριθεί στις αλλαγές των κανονισμών στα σημεία του πατώματος και του αεραγωγού φρένων.
bringing the heat once again in 2021 ?#AlphaTauri #F1 pic.twitter.com/GVFSEcFiUF
— Scuderia AlphaTauri (@AlphaTauriF1) February 19, 2021
Ο τεχνικός διευθυντής Jody Egginton δήλωσε ότι αν και το σασί είναι κάτι που έχει διατηρηθεί από πέρυσι, το γενικό πακέτο έχει δεχτεί αρκετά μεγάλη εξέλιξη.
“Η δουλειά που έχουμε αναλάβει να κάνουμε στην εξέλιξη του μονοθέσιου για το 2021 υπερβαίνει κατά πολύ την συμμόρφωση με τις αλλαγές των κανονισμών,” δήλωσε ο Egginton.
“Έχουν συμπεριληφθεί αλλαγές σχεδόν σε όλες τις αεροδυναμικές επιφάνειες και επίσης στην εξέλιξη και στην κατασκευή από την αρχή των μεγάλων κομματιών του μονοθέσιου, τα οποία είναι κρυμμένα, προκειμένου να επιτευχθούν αυτές οι αλλαγές.
“Έχουμε ξοδέψει αρκετές ώρες δουλειάς για να ανακτήσουμε το χάσιμο της αεροδυναμικής ως αποτέλεσμα των νέων αλλαγών στους κανονισμούς, ενώ επίσης εστιάσαμε στην αύξηση και στην βελτίωση του αεροδυναμικού πακέτου του μονοθέσιου.
“Αυτή η δουλειά θα συνεχιστεί και κατά την διάρκεια της σεζόν, με το κομμάτι των αλλαγών μεταξύ του 2021 και 2022 να επανεξετάζεται και να προσαρμόζεται καθώς απαιτείται η μέγιστη ισορροπία και των δύο σημείων προγραμμάτων.”
Αν και οι κανονισμοί της F1 επιτρέπουν στην AlphaTauri τις αναβαθμισμένες αναρτήσεις της Red Bull με τις προδιαγραφές του 2020, η ομάδα επέλεξε να παραμείνει με την έκδοση που αγωνίστηκε πέρυσι.
Ωστόσο, έχει χρησιμοποιήσει δύο ‘tokens’ στην εξέλιξη για το μπροστινό ρύγχος του μονοθέσιου και έχει επανασχεδιάσει την μπροστινή ανάρτηση όπου δέχτηκε κάποιες βελτιώσεις από εκείνα τα εξαρτήματα που χρησιμοποίησε η Red Bull πέρυσι.
Η AlphaTauri θα αγωνιστεί με κινητήρες Honda όπως έκανε την τελευταία σεζόν στην F1, και έπειτα θα χρησιμοποιεί τις μονάδες ισχύος της Red Bull από το 2022.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!