Υπήρξαν αρκετές ανακοινώσεις μέχρι την συνέντευξη τύπου που πραγματοποιήθηκε πριν τον αγώνα 24 ωρών του Le Mans από την Automobile Club de l’Ouest (ACO), όπου προβλήθηκε από την τηλεόραση και με τις απαραίτητες αποστάσεις λόγο των πρωτοκόλλων του COVID-19.
Τα θέματα που συμπεριλήφθηκαν ήταν το όνομα της νέας κατηγορίας, οι κανονισμοί της LMDh, το πρόγραμμα του WEC το 2021, το MissionH24 και το βραβείο 2020 Spirit of Le Mans.
Η συνηθισμένη συνέντευξη τύπου του Automobile Club de l’Ouest που πραγματοποιείται πριν από τους αγώνες, η οποία προβλήθηκε πριν από τον Le Mans έδωσε αρκετές υποδείξεις για το μέλλον του 24ωρου αγώνα του Le Mans και των αγώνων αντοχής.
Μπορείτε να παρακολουθήσετε ολόκληρη την συνέντευξη εδώ
Παρόν στην συνέντευξη τύπου ήταν ο Pierre Fillon, πρόεδρος του Automobile Club de l’Ouest, ο Richard Mille, πρόεδρος της FIA Endurance Commission, ο Gérard Neveu, διευθύνων σύμβουλος του WEC και ο John Doonan, πρόεδρος του IMSA.
Όλα όσα ανακοινώθηκαν στην συνέντευξη τύπου:
- Την επιστροφή της Peugeot στο άθλημα καλωσόρισε θερμά η LMH, καθώς και την είσοδο της μη-υβριδικής Alpine στην LMP1 το 2021, ακόμα ένας αντίπαλος για την Toyota Hypercar.
- Ο Pierre Fillon ανακοίνωσε ότι το όνομα της κορυφαίας κατηγορίας στο Endurance για τα αυτοκίνητα που θα αγωνιστούν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA και τις 24 ώρες του Le Mans θα είναι: Hypercar.
- Ο πρόεδρος του IMSA John Doonan έδωσε συγχαρητήρια για την πολύτιμη συνεργασία μεταξύ της IMSA και της ACO για την ολοκλήρωση των κανονισμών. Οι Thierry Bouvet και Matthew Kurdock έδωσαν περισσότερες πληροφορίες για τις υβριδικές μονάδες ισχύος που σχεδιάστηκαν από τις Bosch, Williams Advanced Engineering και την Xtrac. Οι πρώτες συμμετοχές ομάδων στην LMDh θα γίνουν το 2022. Αρκετοί κατασκευαστές έχουν δηλώσει ενδιαφέρον από το IMSA.
Διαβάστε τους νέους κανονισμούς εδώ
Η 9η χρονιά του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA θα περιλαμβάνει 6 αγώνες, με ένα αγώνα στην Monza για πρώτη φορά, τον Ιούλιο. Το πρόγραμμα ωστόσο μπορεί να αλλάξει λόγο της κατάστασης του Covid-19.
Το MissionH24, το πρόγραμμα που ξεκίνησε από την ACO και την GreenGT καλωσόρισε τους νέους συνεργάτες που είναι σίγουροι για τις αρετές του υδρογόνου στην μεταφορά μηδενικού άνθρακα, ο Richard Mille και ο Γαλλικός προμηθευτής Plastic Omnium που προμηθεύει τις αυτοκινητοβιομηχανίες, πρόκειται να παρέχει δεξαμενές καυσίμου για τα αυτοκίνητα της κατηγορίας υδρογόνου το 2024.
Αυτή η σύσκεψη επίσης έδωσε την ευκαιρία να αποκαλυφτεί το νέο πρωτότυπο υδρογόνου και ηλεκτροκίνητο της H24Racing. Το νέο αυτοκίνητο, το H24, είναι 150kg ελαφρύτερο από το LMPH2G, με βελτίωση στα αεροδυναμικά. Ο οδηγός των δοκιμών της ομάδας Norman Nato πιστεύει ότι οι αλλαγές που θα γίνουν θα αλλάξουν την εικόνα των αγώνων.
Τέλος, ο Amato Ferrari, πρόεδρος και ιδρυτής της AF Corse, του απονεμήθηκε το βραβείο 2020 Spirit of Le Mans για την μακροχρόνια συμμετοχή του στους αγώνες αντοχής.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!