O Carlos Sainz παραδέχτηκε ότι το προβληματικό ξεκίνημα της Ferrari στην σεζόν της για το 2023 είναι μία από τις πιο δύσκολες στιγμές που έχει περάσει στην καριέρα του στη F1.
Η χαμηλή απόδοση της Ferrari έχει αφήσει την ιταλική ομάδα τέταρτη στην κατάταξη των κατασκευαστών μετά από τρεις αγώνες και χωρίς ούτε ένα βάθρο μέχρι στιγμής. Ο Sainz τερμάτισε στις θέσεις 4 και 6 στο Μπαχρέιν και στην Τζέντα, αλλά έμεινε εκτός βαθμών στην Αυστραλία λόγω ποινής πέντε δευτερολέπτων για την οποία η ομάδα ζήτησε δικαίωμα επανεξέτασης. Στην άλλη πλευρά του γκαράζ της Scuderia, ένα πρόβλημα αξιοπιστίας και μια αδέξια κίνηση στην πρώτη στροφή στη Μελβούρνη που κατέληξε στην παγίδα του χαλικιού άφησαν τον Charles Leclerc με μόλις μια έβδομη θέση και έξι βαθμούς στο όνομά του…
Ο Sainz παραδέχεται ότι σε προσωπικό επίπεδο, το φετινό του ξεκίνημα ήταν μια από τις πιο δύσκολες στιγμές που έχει βιώσει από την πρώτη του σεζόν στη F1 το 2015.
“Σίγουρα είναι μία από τις πιο δύσκολες στιγμές… Δεν πρόκειται να πω ψέματα,” δήλωσε ο Sainz στην Αυστραλία.
“Από το 2021, έχουμε πάρει τον δρόμο προς τα πάνω, από τότε που έφτασα το 2021 ήταν ήδη ένα καλό βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση. Πήγαμε από την 6η στην 3η θέση,” σχολίασε ο Ισπανός.
“Στη συνέχεια, υπήρξε η αλλαγή των κανονισμών που μας επέτρεψε να κάνουμε ένα τεράστιο βήμα το 2022. Φέτος, περιμέναμε τουλάχιστον να βρεθούμε σε παρόμοια θέση, αλλά δυστυχώς υπάρχει μια ομάδα ονόματι Red Bull που έχει “σκοτώσει” τον ανταγωνισμό, ερχόμενη με ένα μονοθέσιο που είναι σαφώς ανώτερο από όλους τους άλλους,” πρόσθεσε ο Carlos.
Η Red Bull είναι πράγματι αυτή τη στιγμή σε μια δική της κλάση, καθώς η ομάδα με έδρα το Milton Keynes αποδείχθηκε απροσπέλαστη στους τρεις πρώτους αγώνες της σεζόν, με τη Ferrari να διεκδικεί πλέον με τη Mercedes και την Aston Martin τη δεύτερη θέση πίσω από τους “ταύρους”.
“Αν κοιτάξετε τη Ferrari, είμαστε εκεί με τη Mercedes, δεν απέχουμε πολύ από την Aston Martin σε ρυθμό αγώνα, αλλά υπάρχει μια ομάδα που “τα έχει σπάσει” και αυτό μας βάζει λίγο πίσω και πάλι,” πρόσθεσε ο Sainz.
“Αλλά, τουλάχιστον ξέρουμε, νομίζω ότι ξέρουμε, πού κάναμε λάθος. Είναι πολύ σαφές για εμάς πού βρίσκονται οι αδυναμίες του μονοθεσίου μας, πού είναι τα δυνατά σημεία της Red Bull. Και τώρα όλη η ομάδα πιέζει προς την ίδια κατεύθυνση, προσπαθώντας να μειώσει αυτό το έλλειμμα,” ανέφερε.
Η Red Bull κατάφερε να δημιουργήσει ένα μονοθέσιο που όχι μόνο είναι ένα βήμα μπροστά από την περσινή εκδοχή που κέρδισε το πρωτάθλημα, αλλά και μια σχεδίαση που συνδυάζει ισχυρή αεροδυναμική απόδοση με τεράστια ταχύτητα στην ευθεία, ειδικά όταν ενεργοποιείται το DRS.
Το αφεντικό της Scuderia, Fred Vasseur, λέει ότι οι μηχανικοί του συνεχίζουν να ξύνουν το κεφάλι τους για να καταλάβουν πώς η RB19 της Red Bull έχει αποκτήσει τόσο σημαντικό πλεονέκτημα έναντι των αντιπάλων της.
“Πολύ μεγάλο, τολμώ να πω μεγαλύτερο από όλους τους άλλους”, δήλωσε ο Vasseur, σχολιάζοντας το πλεονέκτημα της Red Bull, ειδικά με το DRS.
“Πρέπει να καταλάβουμε πώς είναι σε θέση να κάνουν κάτι τέτοιο. Νομίζω ότι έχουμε αντισταθμίσει ένα μέρος της διαφοράς, αλλά πρέπει να βελτιωθούμε σε αυτό. Νομίζω ότι η διαφορά ήταν πιθανώς μεγαλύτερη πέρυσι, πιθανώς περιμέναμε να αντισταθμίσουμε λίγο περισσότερο, αλλά η διαφορά ήταν μεγαλύτερη πέρυσι,” ανέφερε ο νέος επικεφαλής της Ferrari.
“Σίγουρα έχουμε περιθώρια βελτίωσης σε αυτόν τον τομέα, αλλά αυτοί κάνουν κάτι διαφορετικό και κάνουν κάτι καλύτερο… Αλλά τ προσπαθούμε,” είπε κλείνοντας ο Vasseur.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!