Η νέα Renault R.S.17 είναι ένα μονοθέσιο που έχει αναπτυχθεί πλήρως από την Renault Sport F1 Team, που επέστρεψε στην Formula 1 το 2016 ως εργοστασιακή ομάδα. Έκανε μεγάλες επενδύσεις και πολλές προσλήψεις από πλευράς προσωπικού, τεχνικών και χορηγών και οι προσδοκίες είναι υψηλές. Παρακάτω θα δούμε αναλυτικά όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά της νέας R.S.17.
Σασί
Μόνοκοκ κατασκευασμένο από χυτό ανθρακόνημα και κράμα αλουμινίου, που κατασκευάζεται από την Renault Sport Formula One Team και έχει σχεδιαστεί για μέγιστη αντοχή με ελάχιστο βάρος.
Μπροστινή ανάρτηση
Πάνω και κάτω ψαλίδια από ανθρακόνημα τα οποία συνδέονται εσωτερικά με ένα rocker μέσω ενός ωστηρίου. Αυτό συνδέεται με τις ράβδους στρέψης και τα αμορτισέρ τα οποία είναι τοποθετημένα μέσα στο μπροστινό μέρος του μόνοκοκ. Ορθοστάτες αλουμινίου και ζάντες μαγνησίου OZ.
Πίσω ανάρτηση
Πάνω και κάτω ψαλίδια από ανθρακόνημα με ράβδους στρέψης που συνεργάζονται με ράβδους έλξης και αμορτισέρ εγκάρσια τοποθετημένα στο εσωτερικό του περιβλήματος του κιβωτίου ταχυτήτων. Ορθοστάτες αλουμινίου και ζάντες μαγνησίου OZ.
Κιβώτιο ταχυτήτων
Οκτατάχυτο ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων τιτανίου με όπισθεν και σύστημα “Quickshift” σε λειτουργία για να μεγιστοποιηθεί η ταχύτητα της αλλαγής ταχυτήτων.
Σύστημα καυσίμου
Ενισχυμένη κυψέλη καυσίμου με Kevlar από την ATL.
Ηλεκτρικά
MES-Microsoft Standard Ηλεκτρονική Μονάδα Ελέγχου.
Σύστημα φρένων
Δίσκοι και τακάκια από ανθρακόνημα. Δαγκάνες της Brembo S.p.A. και αντλία φρένων από την AP Racing.
Cockpit
Αφαιρούμενο κάθισμα οδηγού, ανατομικά διαμορφωμένο από σύνθετο άνθρακα, με ζώνη έξι σημείων. Τιμόνι το οποίο ενσωματώνει τους μοχλούς αλλαγής ταχυτήτων, του συμπλέκτη και του DRS.
Διαφορές
Βλέπουμε ότι το μπροστινό και το πισινό μετατρόχιο έχει αυξηθεί κατά 150mm, το ύψος παραμένει ίδιο, το πλάτος αυξήθηκε κατά 200mm με αποτέλεσμα την αύξηση της αεροδυναμικής και το συνολικό βάρος να αυξάνεται κατά 20 κιλά.
Κινητήρας
Κυβισμός – 1.6L σε διάταξη V
Αριθμός κυλίνδρων – 6
Όριο περιστροφής – 15.000rpm
Εισαγωγή αέρα – Υπερσυμπιεστής καυσαερίων με απεριόριστη πίεση υπερπλήρωσης (typical 5 bar abs).
Όριο ροής καυσίμου – 100 κιλά ανά ώρα
Επιτρεπόμενη ποσότητα καυσίμου ανά αγώνα – 105 κιλά
Διαμόρφωση – 90 μοίρες V6
Διάμετρος κυλίνδρου – 80mm
Διαδρομή Εμβόλου – 53mm
Ύψος στροφάλου – 90mm
Αριθμός βαλβίδων – 4 ανά κύλινδρο, 24
Τροφοδοσία καυσίμου – Άμεσος ψεκασμός καυσίμου
Σύστημα ανάκτησης ενέργειας
MGU-K – Μονάδα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση.
MGU-K rpm – Max 50.000rpm
MGU-K ισχύς – Max 120kW
Ενέργεια που ανακτάται από την MGU-K – Max 2 MJ/το γύρο
Ενέργεια που απελευθερώνεται από την MGU-K – Max 4 MJ/το γύρο
MGU-H – Μονάδα ανάκτησης ενέργειας από τα καυσαέρια μέσω του υπερσύμπιεστη.
MGU-H rpm – >100.000rpm
Ενέργεια που ανακτάται από την MGU-H – Απεριόριστη
Γενικά
Βάρος – Ελάχιστο 145 κιλά
Αριθμός μονάδων ισχύος που επιτρέπεται για κάθε οδηγό για το 2017 – 4
Ιπποδύναμη – Πάνω από 900 ίπποι
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!