Δεν υπήρξε καμία επιβεβαίωση από τη FIA σχετικά με τις δαπάνες των ομάδων πέρα από το ανώτατο όριο του προϋπολογισμού πέρυσι, αλλά στη Σιγκαπούρη πηγές από τα paddock, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων αφεντικών αντιπάλων ομάδων, ανέφεραν ότι η Aston Martin μπορεί να έχει διαπράξει μια «διαδικαστική» παράβαση και ένα αδίκημα λιγότερο σοβαρό από αυτό που φαίνεται να σχετίζεται με τη Red Bull.
Ωστόσο, ο επικεφαλής της ομάδας Mike Krack επιμένει ότι δεν υπάρχουν νέα από τη FIA σχετικά με προβλήματα προϋπολογισμού πριν από την προγραμματισμένη ενημέρωση της Τετάρτης αναφορικά με το ποιες ομάδες συμμορφώθηκαν πλήρως με το ανώτατο όριο του 2021.
«Είναι μια διαδικασία κατά την οποία υποβάλεις την αίτηση σου, και μετά η FIA αναλύει τα δεδομένα και επιστρέφει με ερωτήσεις», είπε όταν ρωτήθηκε από το Motorsport.com.
«Και αυτή η διαδικασία εξακολουθεί να διαρκεί. Κατά συνέπεια, δεν ξέρουμε ποιο θα είναι πραγματικά το αποτέλεσμα. Γίνεται συζήτηση. Εμείς έχουμε ερωτήσεις για την ερμηνεία τους και αυτοί έχουν ερωτήσεις για την δική μας ερμηνεία.
“Ήμασταν αληθινά έκπληκτοι όταν διαβάσαμε πως η ομάδα μας συνδέεται με την συγκεκριμένη φήμη. Θα δούμε. Δεν πιστεύουμε πάντως ότι κάναμε κάποιο μεγάλο λάθος.”
Τον Ιούνιο, επιβλήθηκε στην Williams πρόστιμο 25.000 δολαρίων για καθυστερημένη υποβολή των εγγράφων της. Ερωτηθείς εάν η Aston Martin μπορεί να διέπραξε ένα διοικητικό λάθος, ο Krack είπε: “Δεν γνωρίζω κανένα, δεν νομίζω. Όπως είπα, υπήρχαν ορισμένες ερωτήσεις στις οποίες οι άνθρωποι του οικονομικού τομέα εξακολουθούν να απαντούν. Ειλικρινά, χρειάζεται να περιμένουμε το αποτέλεσμα, αλλά κάτι τέτοιο δεν μας αγχώνει».
Ο Krack παραδέχτηκε πως ήταν ενοχλητικό που η Aston Martin συνδέθηκε με την συγκεκριμένη φήμη.
«Είναι απογοητευτικό. Νομίζω ότι το πιο σημαντικό πράγμα είναι να συγκεντρωθείς στο Σαββατοκύριακο του αγώνα. Όταν η Πέμπτη ή η Παρασκευή ξεκινά έτσι, είναι σημαντικό να μην αποσπάται η προσοχή του κόσμου.
«Και από την δική μας πλευρά, ήταν καλό που δεν ήμασταν οι μόνοι που κατηγορήθηκαν, έτσι οι περισσότεροι επικεντρώθηκαν στην άλλη πλευρά του paddock [Red Bull]! Είναι λυπηρό που αυτές οι πληροφορίες διαρρέουν κατά αυτόν τον τρόπο, αλλά έτσι είναι η F1».
Κάποιες αντίπαλες ομάδες πρότειναν ότι η Aston ξόδεψε πρόσφατα πολλά χρήματα για προσλήψεις και προσέφερε μεγαλύτερους μισθούς, υπονοώντας ότι οι υψηλοί μισθοί της ομάδας μπορεί να την οδήγησαν να υπερβεί το ανώτατο όριο.
“Έτσι λειτουργούν τα πράγματα στο paddock, η καλύτερη άμυνα είναι η επίθεση”, είπε ο Krack. «Νομίζω ότι στο τέλος της ημέρας, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι είμαστε πολύ λιγότεροι άνθρωποι από ό,τι στις περισσότερες ομάδες.
«Πρέπει να κοιτάμε τις δικές μας επιδόσεις. Κανένας δεν θα εμπλακεί σε λογομαχία εξαιτίας μας, καθώς εμείς οφείλουμε να επικεντρωθούμε στην επίτευξη προόδου. Αυτό είναι πολύ σημαντικότερο από το να χρησιμοποιείς τον Τύπο για να κάνεις δηλώσεις».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!