Ο επικεφαλής της Renault, Cyril Abiteboul, δήλωσε πως η Mercedes δεν έχει κανένα πρόβλημα με το να την αντιγράφει η Racing Point, αλλά θεωρεί πως αυτό θα αλλάξει μελλοντικά.
Η RP20 της Racing Point προκάλεσε πολλές αντιδράσεις και τράβηξε τα βλέμματα στις χειμερινές δοκιμές. Όχι μόνο έμοιαζε με μια ροζ εκδοχή της W10 της Mercedes, αλλά ήταν και αρκετά γρήγορη επίσης.
Η Renault ήταν μια από τις ομάδες που τις πείραξε περισσότερο αυτό το γεγονός, με τον Abiteboul να δηλώνει πως, αν και η Mercedes “δεν έχει πρόβλημα” να βοηθά τη Racing Point να γίνεται ταχύτερη τώρα, αναρωτιέται εάν αυτό θα μπορέσει να συνεχίσει να γίνεται και υπό τους νέους κανονισμούς του 2022.
Από το 2021 η Renault δεν θα έχει πελατειακές ομάδες να προμηθεύει με κινητήρες, καθώς η McLaren θα αρχίσει να προμηθεύεται κινητήρες Mercedes. Ο Abiteboul, όμως, περιμένει πως οι σχέσεις ανάμεσα σε κατασκευαστές και πελατειακές ομάδες θα λήξουν από το 2022.
“Θα ήταν λόγος ανησυχίας εάν δεν υπήρχε καθόλου ή μεγάλο πλαφόν στα budget και συνεχίζονταν οι τωρινές συνθήκες”, δήλωσε στο Motorsport.com ο Abiteboul.
“Αλλά έχουμε τώρα ένα αρκετά μικρό ταβάνι το οποίο αυξάνει την ανταγωνιστικότητα στο grid. Είμαι περίεργος σχετικά με το τί θα συμβεί σε αυτές τις σχέσεις”.
“Αυτή τη στιγμή, η Mercedes είναι εντάξει με το να την αντιγράφει η Racing Point στο μονοθέσιο. Είτε αυτό είναι νόμιμο είτε όχι, δεν έχει σημασία. Αλλά δεν έχουν κανένα πρόβλημα με το να κάνουν τη Racing Point πιο ανταγωνιστική. Αναρωτιέμαι εάν αυτό θα εξακολουθεί να γίνεται και το 2022”.
Η θεωρία του Abiteboul είναι πως οι μεγάλες ομάδες δεν θα θέλουν να συνεργαστούν με τις πελατειακές από το 2022, από τη στιγμή που θα έχουν ίδια σχεδόν budget και η μεγάλη συνεργασία θα μπορούσε να αποβεί καταστροφική.
“Φυσικά. Όλοι γίνονται απειλή για όλους, αυτή είναι η μεγάλη διαφορά”, εξήγησε ο Γάλλος.
“Υπό τις τωρινές περιστάσεις, με τη συνεργασία προμηθευτών και πελατών, οι τρεις μεγάλες ομάδες προστατεύονται . Αυτό δεν πρόκειται να συμβεί στο μέλλον. Οι μεγάλοι νικητές από την όλη υπόθεση θα είναι οι φίλαθλοι”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!