Ο επικεφαλής της McLaren, Andrea Stella, θεωρεί πως οι τακτικές του Verstappen στο σημερινό GP της Αυστρίας οφείλονται από μη παραδειγματική τιμωρία για τις κινήσεις του στον Lewis Hamilton, πίσω στο 2021!
Οι Verstappen και Norris είχαν στο σημερινό GP της Αυστρίας επαφή, μαχόμενοι για την πρώτη θέση στους τελευταίους γύρους του αγώνα.
Η επαφή των δύο οδηγών έγινε στα φρένα της Στροφής 3, με τον Norris να επιχειρεί να περάσει από την εξωτερική, τον Verstappen να κλείνει προς τα αριστερά, και τους πίσω τους τροχούς να έχουν επαφή που οδήγησαν σε κλατάρισμα και στα δύο μονοθέσια.
Το αποτέλεσμα ήταν ο Norris να εγκαταλείψει με σημαντική φθορά στο μονοθέσιό του, ενώ ο Verstappen κατάφερε να προχωρήσει και να τερματίσει εν τέλει 5ος.
Για τον Norris, ο Verstappen συστηματικά στη μάχη τους κινείτο υπό φρενάρισμα, κάτι που ο οδηγός της Red Bull αρνήθηκε σε μετέπειτα δηλώσεις του.
Σε συνέντευξή του στο Sky Sports F1 μετά και τα σημερινά γεγονότα στην Αυστρία, ο επικεφαλής της McLaren, Andrea Stella, δήλωσε: “Βλέπω ότι όλος ο πληθυσμός στη Γη γνωρίζει ποιος είναι ο υπαίτιος, εκτός από κάποιους ανθρώπους (τη Red Bull, τον Verstappen και τους φίλους τους)”.
“Αλλά το πρόβλημα που υπάρχει από πίσω είναι πως εάν αυτά τα ζητήματα δεν αντιμετωπίζονται με ειλικρίνεια, τότε επιστρέφουν”.
“Σήμερα επέστρεψαν επειδή δεν αντιμετωπίστηκαν σωστά στο παρελθόν όταν υπήρχαν οι μάχες με τον Lewis που έπρεπε να τιμωρηθούν αυστηρότερα”.
“Μαθαίνεις πλέον να αγωνίζεσαι με έναν συγκεκριμένο τρόπο, τον οποίο και θεωρούμε δίκαιο”.
Ο Stella αναφέρεται στις πολλαπλές φορές που μέσα στο 2021, Hamilton και Verstappen ήρθαν σε επαφή. Οι δυο τους είχαν επαφές σε Imola, Silverstone, Monza και Jeddah.
Επίσης, στο Interlagos, οι δυο τους παραλίγο να έχουν κι άλλη επαφή, σε ένα συμβάν που ο Verstappen δεν τιμωρήθηκε από τους αγωνοδίκες, αν και εν τέλει ο Hamilton κέρδισε τη θέση για την οποία πάλευε.
Όταν ρωτήθηκε για το εάν αναφερόταν συγκεκριμένα για το συμβάν στη Βραζιλία, ο Stella απάντησε: “Ναι, υπάρχουν πολλά αντίστοιχα επεισόδια”.
“Η αλήθεια είναι πως έχουμε τόσο σεβασμό προς της Red Bull και τον Max, που δεν χρειάζεται να συμπεριφέρονται έτσι. Δεν χρειάζεται να κάνουν τέτοια πράγματα”.
O Stella, επίσης, δήλωσε πως “οι αγωνοδίκες βρήκαν πως ο Max είχε πλήρη υπαιτιότητα στο σημερινό συμβάν έτσι δεν έχει να κάνει με την οδήγηση με το στυλ κάποιου οδηγού. Αφορά την οδήγηση εντός κανονισμών”.
“Οι κανονισμοί θα πρέπει να εφαρμόζονται με έναν τρόπο που να είναι αποτελεσματικός, επειδή όταν ένα μονοθέσιο είναι εκτός αγώνα ως συνέπεια του συμβάντος, η τιμωρία θα πρέπει να είναι και ανάλογη της έκβασης”.
“Πριν το επεισόδιο, είχαμε δύο φορές μετακίνηση υπό πέδηση. Θεωρώ πως είναι εμφανές ότι θα πρέπει να εφαρμόσουμε τον σωστό τρόπο οδήγησης επειδή θέλουμε να το διασκεδάζουμε, θέλουμε τη χαρά του αθλήματος”.
Everything we do. We do together. 🧡#AustrianGP 🇦🇹 pic.twitter.com/eP8z5jWV3T
— McLaren (@McLarenF1) June 30, 2024
Ο Stella, τέλος, εκτιμά πως εάν ο Norris είχε καταφέρει να περάσει τον Verstappen, δεν θα είχε μάλλον καταφέρει να κερδίσει τον αγώνα, παρά τον πολύ ανταγωνιστικό ρυθμό του στις αρχές του τελευταίου stint του αγώνα.
“Ακόμα και εάν ο Lando είχε προσπεράσει τον Max, ο Max θα είχε τότε τη βοήθεια του DRS η οποία είναι πολύ μεγάλη και θα μπορούσε ξανά να είναι σε θέση να επιτεθεί στον Lando”, συνέχισε ο Stella.
“Έτσι, επί της ουσίας θεωρώ πως στερηθήκαμε ενός αρκετά συναρπαστικού φινάλε στον αγώνα επειδή δεν είμαι σίγουρος πως ο Lando θα είχε καταφέρει να σπάσει τη διαφορά του ενός δευτερολέπτου”.
“Θεωρώ πως θα είχαμε μάχη έως την καρό σημαία. Είναι κρίμα που ποτέ δε θα μάθουμε το τί θα μπορούσε να είχε συμβεί”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!